Wednesday 5 February 2014

Serius Cool - Loux The Vintage Guru : Wak Doyok Versi Namibia (12 Gambar)


SWAG

Lourens Loux Gebhardt, ialah hipster paling hipster di Namibia. Beliau menggunakan gelaran Loux The Vintage Guru. Beliau menggayakan pakaian vintaj terpakai yang dijual dengan murah di Namibia dan akhirnya menjadi ikon fesyen lelaki negara ini. Anda boleh membaca blog pereka fesyen yang stylo ni. We have to admit his style is pretty neat.




Laproan asal Loux The Vintage Guru

23 comments:

  1. wak coklat cadburry

    ReplyDelete
    Replies
    1. komen ni patut dipadam..
      berbaur rasis..

      Delete
    2. wakaka serba salah aku nk ketawa

      Delete
    3. Ini semua dakyah kulit hitam,yahudi, iluminati utk melalaikan MELAYU dimuka bumi. #s

      Delete
    4. racist!! puiii

      Delete
    5. tak baik kutuk dia ni.....
      kalau dia ni abang korang mcm mne???

      Delete
  2. #akupakaikoyangpanas #dahkenapa #ootd

    ReplyDelete
  3. mcm pernah nampak kat sunway pyramid jerrrr.rr.r.r.r.r..r.

    ReplyDelete
  4. ni mamat dari nigeria yang duk scam orang malaysia
    nakharommmmmmmmmmmmm

    ReplyDelete
    Replies
    1. nigeria kepala kelentit kau...namibia la mangkaq

      Delete
  5. macam obe pun ada.. ptuii

    ReplyDelete
  6. salam...

    spe nk earn extra income boleh klik link ni http://stayreward.com/index.php?share=102832

    jgn rsau NO PAYMENT!kowg dpt duit thru advertising...ble register dpt 25USD,n ble complete task dpt 10USD1sng kn...mmandangkan kos makin naik so usaha cr duit pn kne tingkatkn la juge ye...hii

    ReplyDelete
  7. wak doyok! kitorg dh jmpa kembar kao! wakakakak

    ReplyDelete
  8. Tidak cukup dengan ucapan maaf,Ketua Strategi PKR,Rafizi Ramli terpaksa membuat lakonan A.K.A menangis bagi memastikan rakyat khususnya pengundi di Kajang tersentuh dan simpati dengan pementasan drama terbaharu yang sedang dilakonkan ini.Ia dilakukan bagi memastikan pengundi Kajang terus menerima PKR walaupun pada hakikatnya tindakan yang dilakukan ini boleh disifatkan seperti mempermain-mainkan kepercayaan rakyat sekali gus menghina sistem demokrasi negara.Paling menarik di dalam rakaman ‘drama air mata’ berdurasi 2 minit itu,Rafizi turut meminta pengundi di Kajang agar menolak Anwar Ibrahim sekiranya merasakan tindakan PKR ini merupakan satu ‘permainan’.

    "Kalau ini permainan PKR yang perlu ditolak, tolaklah kami” katanya.

    Dia yang sebak dengan mata yang kemerah-merahan sehingga menyebabkan ucapannya tersekat-sekat berkata,ia adalah satu keputusan yang menyakitkannya."Ia menyakitkan saya kerana ia adalah idea saya untuk mengheret Anwar Ibrahim ke dalam perkara ini (sebak) dan ia bukan perkara yang mudah. Namun apabila tanggungjawab ini jatuh di atas bahu anda (sebak), apa lagi yang anda boleh lakukan ???" katanya lagi.

    Setiausaha parti Sosialis Malaysia (PSM),S. Arutchelvan yang juga merupakan sekutu pakatan pembangkang ketika mengulas isu yang dibangkitkan ini mengatakan PKR tidak sepatutnya menjadikan isu pergolakan dalaman kerajaan campuran di negeri Selangor sebagai beban kepada rakyat sehingga perlu diadakan satu pilihanraya kecil di Kajang. Menurutnya lagi kesan daripada tindakan itu telah menyebabkan rakyat marah.

    “… bahawa PKR tidak dapat menangani masalah dalaman dan tidak boleh menguruskan isu rumah tangga (sehingga) menyebabkan rakyat di Kajang terpaksa menentukannya. Ia telah memberikan satu precedent (teladan) yang tidak baik,” tegasnya.

    Paling menarik,blogger ‘AmenoWorld’ yang begitu kuat menyokong pakatan pembangkang sebelum ini dilihat turut tidak bersetuju dengan tindakan yang dilakukan itu.Menurutnya apa yang berlaku di Kajang hanyalah untuk menyelesaikan masalah dalaman PKR yang telah menyebabkan rakyat turut diheret sama.

    “Sejujurnya.Aku tahu,kau tahu,Rafizi tahu,Anwar tahu,Khalid tahu,PKR tahu,PR tahu dan semua tahu pilihanraya di Kajang adalah kerana polemik dalaman PKR yang nampaknya sudah semakin meruncing. Khalid tidak mahu berkompromi. Azmin tidak mahu berkompromi. Semua tidak mahu berkompromi”, luahnya di dalam entri blog tersebut.

    Penulis blog tersebut turut berpandangan sekiranya masalah dalaman PKR ini masih tidak dapat diselesaikan dengan kehadiran Anwar sebagai Adun Kajang,ia akan menyebabkan rakyat sekali lagi menjadi mangsa keadaan.

    “Kita katakan la saja bahawa Anwar akan berperanan menyelesaikan konflik dalaman dengan Kajang move.Masalah dalaman PKR jika tidak diselesaikan ia akan mengganggu-gugat pentadbiran dankelangsungan pemerintahan PR di Selangor kerana masing-masing sibuk berbalah sesama sendiri.Maka,mula la masing-masing menyerang kawan dengan isu-isu peribadi.Maka,mula la masing-masing tidak bersetuju antara satu sama lain mengenai usul-usul tertentu.Maka,mula la masing-masing mula mencari jalan macam mana nak jatuhkan pihak- pihak yang tidak disenangi.Maka,oleh kerana wakil-wakil rakyat pun tak sehati sejiwa untuk menumpukan perhatian bagi selesaikan masalah rakyat secara automatik hak rakyat akan dicabuli dan terjejas,” luahnya lagi.

    di bawah adalah video drama air mata yang dipentaskan oleh Rafizi baru-baru ini bagi menarik simpati rakyat

    ReplyDelete
  9. segak smart dn bergaya thanks for da info 1obe..

    ReplyDelete
  10. to be honest..kinda cool plak aku tgk..smart..stylo..

    ReplyDelete
  11. ada orang sesuai dgn style ni..ada yg tak...wak doyok tergolong dalam yang tak sesuai pakai style seperti ini.

    thanks

    ReplyDelete
  12. http://www.theweeklypay.com/index.php?share=398799

    ReplyDelete
  13. http://www.theweeklypay.com/index.php?share=398799

    ReplyDelete
  14. Kami dari Persatuan Anonymous Negara Timur Asia Tenggara (PANTAT) mengutuk sekeras-kerasnya pihak yang tidak mengatakan “ FIRST “ yang menjadi pengomen pertama dalam blog obebabi.
    Perbuatan anda amat memalukan dan anda boleh dikenakan hukuman potong kedua-dua tangan supaya anda tidak boleh menggunakan keyboard lagi.


    Anda telah menafikan hak-hak anon di bawah perjanjian oleh bapa-bapa kemerdekaan negara dalam perlembagaan , dan merupakan penggantian beri-memberi atau quid pro-quo melalui perkara 14-18 yang berkenaan pemberian hak “ FIRST “ kepada anon-anon, dan Perkara 153 yang memberikan hak istimewa rakyat kepada mereka daripada kaum bumiputera. Istilah ini juga kekadang digunakan untuk merujuk kepada bahagian-bahagian yang lain dalam perlembagaan, seperti perkara yang mengatakan bahawa Malaysia adalah sebuah negara yang sekular.


    Dalam konteks biasa yang berkiatan dengan hubungan ras, kontrak social telah kerap kali dibidaskan, termasuk juga dalam ahli-ahli politik bekas kerajaan campuran Barisan Nasional yang menegaskan bahawa tidak habis-habis bercakap tentang hutang orang-orang bukan Melayu kepada orang Melayu terhadap kewarganegaraan yang telah diberikan yang telah merenggangkan golongang-golongan bukan Melayu daripada Negara mereka. Kritikan-kritikan seumpama ini telah ditentang oleh media Melayu dan Pertubuhan Kebangsaan Melayu Bersatu (UMNO), parti politik yang terbesar dalam Barisan Nasional. Banyak orang Melayu , biasanya daripada UMNO, telah mempergunakan kontrak sosial untuk mempertahankan prinsinp ketuanan Melayu.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails