Saturday 8 February 2014

Serius - 12 O'Clock Boys : Rempit Versi Amerika Syarikat (15 Gambar)


Rempitz

Masalah Mat Motor sudah wujud sejak zaman mak bapak kita lagi. Zaman dahulu lain motosikal Triumph. Kemudian digantikan dengan geng motor Scrambler macam dalam filem Gila-Gila Remaja. Kini digantikan dengan motor kapcai. See how the bikes are getting cheaper and less cool? Di Amerika juga ada geng mat rempit. Di Baltimore ada geng mat rempit yang akan berkonvoi menggunakan scrambler dan Quad Bike. Mereka memanggil diri mereka The 12 0'Clock boys dan akan berkonvoi beramai-ramai sambil melakukan aksi penghapusan spesis manusia bodoh di atas jalan raya setiap hari.  So guys...inilah dia rempit gaya Amareka! 


Laproan asal FeatureShoot

24 comments:

  1. Replies
    1. Ni mak cik nak bagi petua kat korang kaum hawa macam mana nak rapatkan puki yang dah longgar macam burit gajah. Setiap pagi amalkan senaman kemutan..jangan lupa sediakan halia sebesar ibu jari yang sudah dikupas...masukkan ke dalam lubang puki...buat kemutan sebanyak 18 kali. Lepas tu tampar dengan lembut puki korang sambil berkata *hei cepat la ketat*. Terima kasih dari mak cik kiah paling rock

      Delete
    2. mak lu mesti buat mcm ney kn...

      Delete
  2. Rempit sana main scrambler.
    X pun main superbike.
    Kat malaysia?
    Pui...budak2 ukur jalan dia.
    X de masa depan.
    Baik mampus masa race lg bagus.
    X menyusahkan orang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ermm, so kalau rempit naik scrambler or superbike ada masa depan lahh ehh? oooooooooooooooooo

      Delete
  3. cotton picker... as expected. :-)

    ReplyDelete
  4. Pelesit kota ni...

    ReplyDelete
  5. I SEE ADEBAYOR N HENRY

    ReplyDelete
  6. peh... muka mcm nwanko kanu ja

    ReplyDelete
  7. Malaysia lg power... wheellie sampai sagat helmet

    ReplyDelete
  8. and most of them are nigga. same with malaysia, malays cunt

    ReplyDelete
  9. The 12 0'Clock boys movie trailer

    http://m.youtube.com/watch?v=5oU0fiFn_IM

    ReplyDelete
  10. Dalam Harakahdaily.net lidah rasmi parti Pas memberi ruang seluas-luasnya kepada pemimpin Pas dan Dap untuk mengecam tindakan NGO Melayu yang dianggap kononnya membuat tindakan jahiliyah yang bertentangan dengan dunia moden yang berpaksikan kematangan dan intelektual yang tinggi.Lidah rasmi Pas membuat 7 posting yang berkaitan dengan kecaman yang dianggap menghina Teresa Kok dan pemimpin Dap.

    Persoalannya sekarang dimanakah pemimpin Pas ketika Penasihat DAP,Lim Kit Siang mempertikaikan khutbah Jumaat ??? Kenapa pemimpin Pas jadi bisu apabila berhadapan dengan Lim Kit Siang ??? Lim Kit Siang mendakwa,khutbah Jumaat di ibu negara pada 31 Januari lalu menyebut perpecahan dalam kalangan umat Islam bukan sahaja disebabkan oleh iman yang lemah tetapi juga kerana hasutan umat Kristian dan Yahudi adalah bercanggah dengan usaha perdamaian.Meskipun teks ucapan khutbah Jumaat itu memetik Firman Allah SWT dalam surah Al Baqarah ayat 120 mengenai kaum Yahudi dan Nasrani,Kit Siang tetap menegaskan bahawa khutbah Jumaat perlu diubah.

    Kenapa pemimpin parti yang dikatakan memperjuangkan Islam hanya diam membisu dalam isu penghinaan khutbah Jumaat ini sedangkan apabila pemimpin zionis seperti Teresa Kok,Lim Kit Siang dan Lim Guan Eng dikecam Pas bingkas bangun mempertahankan seolah-olah mereka itu pemimpin Islam.Jika dilihat senario perbuatan biadap mereka ini memang sepatutnya mereka ini dikecam sebegitu rupa mungkin pemimpin Pas sudah termakan budi jadi nak tak nak mereka terpaksa mempertahankan pemimpin Dap daripada diganggu.Oleh itu Pas usah dabik dada mengatakan parti mereka memperjuangkan Islam dan hentikanlah penipuan terhadap umat Islam yang dibuat dalam setiap ceramah di ceruk-ceruk kampung dan pedalaman.

    Kasihanilah penduduk kampung yang tidak berdosa yang pernah ditipu oleh pemimpin Pas.Demi untuk mendapatkan kuasa bersama dengan pemimpin Dap mereka sanggup melakukan apa sahaja.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hey anon apekecipap.... kau x jumpa page pkr haters ker nak post menatang nih? Kemon la, adakah ini konspirasi hidden hand utk menembusi setiap blog ohsem dan cuba membuat para pembaca menjadi semak? Phhuuiiii... gofakyoself!

      Delete
  11. mat rempit us = nigga
    mat rempit malaysia = melayu

    mana minah rempit?

    ReplyDelete
    Replies
    1. persamaan budak rempit us & malaysia = kulit mesti gelap!

      Delete
    2. Malays are brown bro, niggaz are black... adakah anda mengalami masaalah kerabunan atau buta warna... sila beli spek mata ajaib dari ibnu sina utk masa depan lebih cerah... phhhuuiiii... Rempit mesia x pakai suar baggy hokkeehhhh....

      Delete
    3. anon bodoh. kau yang ada masalah mata. malays are brown. niggas are dark brown. they're not even black as coal . dah pergi isap kote sana

      Delete
  12. nanti najib pon cakap "lihat.. kt amarika pn ada mat rempit. kt mana2 pon ada mat rempit. mat rempit adalah isu global yg bukan berpunca dari kelemahan pentadbiran krajaan mlesia. mcm harga minyak jugak. mlesia xbleh sekat kenaikan harga minyak dan kenaikan kos sara hidup".

    ReplyDelete
  13. bangang!!!! bangsa kulit hitam ni dtg mesia pn bt hal... keje nk prabih duit pmpuan n jual dadah... bunuh je dieorg ni.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails