Friday 28 February 2014

Brabus 800 Ibusiness : Kenderaan Mewah Untuk Penggila Apple Sebenar (19 Gambar)


Geeky Goodness!

Kami kerap kena bekerja on the go kerana dalam dunia tech journo kepantasan itu penting. Malangnya kereta kami tak user friendly untuk bekerja ketika bergerak dari satu event ke event yang lain. Kalau kami kaya kami akan consider Brabus 800 iBusiness di bawah. Ianya sebuah Mercedes Benz G Wagon yang diberikan sentuhan tuning oleh Brabus. Selain enjin dengan 800 kuasa kuda dan kemasan lebih agresif, Brabus 800 iBusiness ini dibina khas bagi pemilik yang mahukan pejabat bergerak. Ia dilengkapi Mac Mini dengan skrin 15.6" yang diletakkan pada bumbung.Terdapat dock untuk iPad,iPod dan iPhone disamping sisten audio bertaraf tekno feng tau memekak tengah malam. Harga masih belum ditetapkan tetapi sekiranya anda mahu kereta berkuasa tinggi yang pimping sebenar inilah kereta yang anda nantikan selama ini.


\





Laporan asal Brabus

22 comments:

  1. Replies
    1. ko dpt pakai myvi bini ko pnya tu pun dh cukup baik mok
      ghenti kan lah berangan mok!!
      belajar kt USA, budget urban, tpi pakai myvi, tu pun bini punya. x malu ke mok?

      Delete
  2. c-c-c-c-combo breaker.

    ReplyDelete
  3. Bacalah kisah cinta saya ini :

    Oh Rozana, mengapakah ko bersedih apakah yang membelenggu perasaanmu? Rozana berkata "Aku kecewa harga bisjut & royi semakin melambung, dimana wang ringgit perlu aku cari untuk membeli secebis bisjut & roy"

    aku pun berkata " Rozana tenangkanlah hatimu janganlah kau berasa tertekan, aku selaku temanmu yang rapat tidak mahu kamu dibelenggu kesedihan yang mendalam, aku sudah menyediakan bantuan untuk menyelesaikan masalah yang menyelaputi jiwa sanubarimu ini".

    Rozana gembira lalu bertanya "Apakah bantuan yang kau nak berikan padaku ini?"

    Lantas aku pun memperkenalkan satu benda, "Memperkenalkan BR1M! apa itu BR1M? BR1M = Bantuan Bisjut Royi 1 Malaysia"

    Nak bisjut? Nak bisjut?

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails