Tuesday, 11 February 2014

Serius - Kak Jah : Cerita Seram Yang Patut Didengari Waktu Malam!


Wooo

Layan malam la baru rasa cuak. Layan waktu siang tak 

Thanks @Shamhardy



12 comments:

  1. layan waktu siang tak...??????

    ReplyDelete
    Replies
    1. ada sesiapa jual jersi bosnia tak???

      Delete
  2. kak jah mane plak ni...????!???

    ReplyDelete
  3. babi aku tengok layout youtube nya gmabar pun dah menakutkan sohai betol.

    ReplyDelete
  4. aku dah lama gile kot layan Misteri Jam 12 nie...Ni radio singapore ni, dah 5 tahun

    ReplyDelete
  5. blog dia pun seram jugak. tp dah lama tak update

    ReplyDelete
  6. Sumpah aku xphm..

    ReplyDelete
  7. nampak sangat menipu, kalau hantu Jah tu nak masuk, tak perlu ikut pintu, dia boleh "crossing" dinding bangunan. TAk PERCAYA jom ikut aku pergi satu tempat. KECUALI ko 'PAGAR" Keliling bilik tu dengar Ayat suci Al-Quran.

    ReplyDelete
  8. Kak Jah tu tak tahu lagi dia dah mati. Sebab tu dia nak masuk ikut pintu gak. Heee...... akutttttt....... walapun aku tau citer ni menipu.

    ReplyDelete
  9. kak jah main2 pintu plak dier

    ReplyDelete
  10. videonya benar2 sangat menyeramkan gan..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails