Monday, 10 February 2014

Serius Sadis - Cacat Seumur Hidup Kerana Implan Buah Dada (10 Gambar)


Sadness!

Linda Perez (18) ialah seorang ibu tunggal yang berasal dari Miami Florida. Ogos tahun lalu beliau memilih untuk melakukan pembedahan pembesaran buah dada di sebuah klinik kecantikan. Malangnya ketika prosedur dilakukan berlaku komplikasi dan beliau koma selama dua bulan. Selepas sedar daripada koma Linda kini lumpuh dan tidak mampu berkata-kata. Ibu bapa Linda kini menyaman klinik kecantikan yang menjalan prosedur pembesaran buah dada ini kerana dikatakan bertanggungjawab atas kecacatan anak mereka. Pihak klinik pula berkata apa yang berlaku adalah kesalahan pesakit yang tidak mencatatkan kesemua masalah berkaitan kesihatan sebelum pembedahan dijalankan. Terdapat rekod yang menunjukkan Linda mempunyai alergi terhadap beberapa jenis anastetik ketika melahirkan anak beliau 4 tahun sebelum ini. Kes masih berjalan dan tidak diketahui siapa akan menang. Kesimpulan dari kes ini ialah kalau dah cantik nak bedah apa lagi? Cc kepada artis Malaysia yang "mengamalkan ambil wuduk dan dzikir bagi mendapatkan hidung mancung dan kulit tegang".




Laporan asal IBTimes

24 comments:

  1. ingat nak kata padan muka,
    tapi bila pikirkan balik, kasihan pula..

    ReplyDelete
  2. perhh...mesti dia menyesal gilerr....

    ReplyDelete
    Replies
    1. nak menyesal apa... otak pun da cacat.. dh xde pk ape dh..

      Delete
  3. mungkin ada hikmah nya

    ReplyDelete
  4. pedulikan gambar cacat tu... tetap fap,fap,fap,fap,fap

    ReplyDelete
  5. moral of the story...bersyukurlah dgn pemberian Allah

    ReplyDelete
  6. sekelip mata je hilang semua nikmat pemberian tuhan

    ReplyDelete
  7. http://mypapan.blogspot.com/
    http://mypapan.blogspot.com/
    http://mypapan.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. hikmahnya maruahnya terpelihara. kalau pembedahan itu berjaya sudah tentu sekarang dia berbogel di sini sana aje kerjanya.

    ReplyDelete
  9. "Ahli Parlimen Seputeh, Teresa Kok hari bertindak membuat laporan polis setelah mendapat kecaman dan ugutan menerusi sistem pesanan ringkas (SMS) dari pelbagai pihak berhubung klip video yang diterbitkannya berjudul 'Onederful Malaysia' bersempena sambutan Tahun Baharu Cina baru-baru ini.

    Beliau turut menyenaraikan Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Kok Lanas, Datuk Mohd Alwi Che Ahmad sebagai individu yang terlibat dalam melakukan ugutan tersebut.

    "Saya turut menerima banyak pesanan teks dan pesanan Whatsapp yang biadap yang mengancam keselamatan saya," katanya kepada wartawan selepas membuat laporan polis di Balai Polis Tun H S Lee," - Rakyat News

    Cukup sadis dengan apa yang dilakukan Teresa Kok ahli parlimen Seputeh semalam yang membuat laporan Polis kerana kehidupan beliau telah diganggu dan diancam oleh pihak pihak yang tidak berpuas hati dengan video tahun baru Cina yang biadap. Teresa Kok seharusnya sedar bahawa apa yang berlaku hari ini adalah berpunca dari kebiadapannya yang membakar jiwa rakyat Malaysia untuk mengecam perbuatan jijik Teresa Kok dalam isu klip video CNY.

    Sebenarnya Teresa Kok lah punca semakin hari semakin ramai kaum Cina yang menjadi biadap menghina bangsa lain. Teladan buruk yang ditunjukkan oleh Teresa Kok menjadi ikutan kaum Cina dalam melemparkan serangan dan kenyataan yang biadap dan racis ke atas kaum lain terutamanya Melayu dan Bumiputera Sabah Sarawak.



    Bukan sekali Teresa Kok melakukan tindakan biadap malah ianya berlarutan dari tahun ke tahun yang mana setiap kenyataan Teresa Kok pasti mengundang kemarahan rakyat terutamanya orang Melayu.Adakah ini merapatkan lagi perpaduan kaum di Malaysia?

    Sedar atau tidak apa yang dilakukan oleh Teresa Kok ini adalah untuk memecah belahkan perpaduan rakyat Malaysia yang mana memberikan moral kepada kaum Cina untuk bersikap biadap kepada pemimpin kerajaan terutamanya orang Melayu. Ini yang dimainkan oleh Teresa Kok dan inilah juga yang menyebabkan perpaduan antara kaum di Malaysia semakin terhakis.

    Mahu atau tidak mahu Teresa Kok sudah pun menjadi musuh kepada umat Islam dan Melayu. Tidak akan ada permohonan maaf dari Teresa Kok berhubung video CNY nya dan orang Melayu juga tidak akan memaafkan apa yang telah dilakukannya. Ini akan berterusan sehingga ke satu masa yang mana Teresa Kok menerima penghakiman dari rakyat sendiri.

    Majlis peguam yang sudah tidak relevan menyokong tindakan biadap Teresa Kok dan ini menjadikan Teresa Kok seolah olah kebal dari sebarang tindakan undang undang. Kita tidak hairan untuk Teresa Kok mendapat sokongan ataupun perlindungan dari majlis peguam kerana jika undang undang tidak dilaksanakan maka rakyat akan mengambil alih tindakan yang sewajarnya ke atas Teresa Kok.

    Melayu harus sedar Teresa Kok adalah parti kepada DAP. Dan sedarlah bahawa DAP itu susur galurnya adalah komunis dan ideologi mereka berterusan untuk memastikan matlamat mereka menguasai Malaysia ini terus berjalan dan hanya pepecahan kaum sahaja dapat membantu DAP menang lebih banyak kerusi di Malaysia ini.



    Teresa Kok akan dihukum, cuma belum tahu bila masanya akan tiba.

    - Malay Rights

    ReplyDelete
  10. mg tetek dia kecik pun....tp x pyh la nak bedah bagai..tiru macam rojita cek wang..pakai pad..haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak pun letak bantal

      Delete
  11. https://www.facebook.com/AkuJualBajuHero

    Sila like like like like agar tuan2 tidak ketinggalan semasa proses meng upload baju2 utk dijual kelakk...semua baju adalah original from USA

    ReplyDelete
  12. inilah yg kita kata, Allah itu Maha Kaya.. kalaw kita tk bersyukur,sekelip mata saja dia boleh tarik nikmat yg kita ada dn banggakan selama ni..

    ReplyDelete
  13. yg islam bg dh cukup.. islam dh lengkap..

    ReplyDelete
  14. moral the story bersyukurlah apa yg telah dikurniakan kpd kita...

    ReplyDelete
    Replies
    1. haii..!! you're my mummy.......................................,mmm..

      Delete
    2. sigh..
      *unzip*

      Delete
  15. Mulakanlah sesuatu yang bijak. Anda pasti berjaya.
    Jana income sehari=rm900 tanpa modul, anda hanya perlu berwechat,bfb,intagram,blogs,etc dengan hanya berkongsikan link dari us buat income sampingan tanpa perlu mengeluarkan modal. Tak ada tipu muslihat, hanya berbekalkan kemahiran berkomputer sikit2 sudah memadai... http://www.theweeklypay.com/index.php?share=405512 view disini untuk lebih maklumat..


    http://stayreward.com/index.php?share=113316

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails