Thursday, 6 February 2014

Serius LOL - Wak Doyok JR Ditemui (11 Gambar)


Doyoks

Semalam ada Wak Doyok Namibia. Hari ini ada Wak Doyok JR. Epic!

Thanks @xtau2 




Laporan asal WakDoyokJR

44 comments:

  1. xmasuk NONA pon wakdoyok da ade anak...chett...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kami dari Persatuan Anonymous Negara Timur Asia Tenggara (PANTAT) mengutuk sekeras-kerasnya pihak yang tidak mengatakan “ FIRST “ yang menjadi pengomen pertama dalam blog obebabi.
      Perbuatan anda amat memalukan dan anda boleh dikenakan hukuman potong kedua-dua tangan supaya anda tidak boleh menggunakan keyboard lagi.


      Anda telah menafikan hak-hak anon di bawah perjanjian oleh bapa-bapa kemerdekaan negara dalam perlembagaan , dan merupakan penggantian beri-memberi atau quid pro-quo melalui perkara 14-18 yang berkenaan pemberian hak “ FIRST “ kepada anon-anon, dan Perkara 153 yang memberikan hak istimewa rakyat kepada mereka daripada kaum bumiputera. Istilah ini juga kekadang digunakan untuk merujuk kepada bahagian-bahagian yang lain dalam perlembagaan, seperti perkara yang mengatakan bahawa Malaysia adalah sebuah negara yang sekular.


      Dalam konteks biasa yang berkiatan dengan hubungan ras, kontrak social telah kerap kali dibidaskan, termasuk juga dalam ahli-ahli politik bekas kerajaan campuran Barisan Nasional yang menegaskan bahawa tidak habis-habis bercakap tentang hutang orang-orang bukan Melayu kepada orang Melayu terhadap kewarganegaraan yang telah diberikan yang telah merenggangkan golongang-golongan bukan Melayu daripada Negara mereka. Kritikan-kritikan seumpama ini telah ditentang oleh media Melayu dan Pertubuhan Kebangsaan Melayu Bersatu (UMNO), parti politik yang terbesar dalam Barisan Nasional. Banyak orang Melayu , biasanya daripada UMNO, telah mempergunakan kontrak sosial untuk mempertahankan prinsinp ketuanan Melayu.

      Delete
    2. mcm mne nk jd PANTAT???Kena MEMANTAT dulu ke mcm mne???

      Delete
    3. Pergh! Hensem giler!

      Delete
    4. Siapa yang hensem? Pantat atau presidentnya?

      Delete
    5. kedua-duanya!

      Delete
  2. Rupa rupanya ada termeterai sudah satu perjanjian “sulit” yang menjadi punca diadakan Pilihanraya Kecil [PRK] N25 DUN Kajang….Pada tanggal 27 Januari 2014 kancah politik tanahair telah dikejutkan dengan berita perletakan jawatan seorang wakil rakyat dari PKR yang menjadi ADUN Kajang Selangor apabila Lee Chen Cheh membuat keputusan yang mengundang pelbagai reaksi rakyat khususnya dinegeri Selangor.Bermula daripada peristiwa tersebut maka rakyat negara ini berpeluang menyaksikan satu lagi episod drama yang didalangi oleh juak juak Pakatan Pembangkang mewarnai persada politik tanahair. Bersahut-sahutan cerita bahawa rakyat dinegeri Selangor akan mendapat seorang Menteri Besar yang baru! Kemelut politik dalaman PKR mencecah suhu yang hangat sejak bersepah cerita krisis diantara Khalid Ibrahim dengan Azmin Ali.Percakaran mereka berdua bukanlah satu episod drama yang baru pernah kita saksikan… Ianya sudah menjadi satu kisah lama, sekejap panas, sekejap suam suam kuku, ada kalanya sepi seketika.

    Apabila berlaku insiden Azmin Ali dipecat dari jawatan Ahli Lembaga Pengarah PKNS maka krisis Khalid-Azmin memulakan rentak pencak silat mereka berdua…. Kalau kita masih ingat,sebaik sahaja selesai PRU 13 bulan Mei 2013, kecoh bukan main lagi dengan kisah Azmin bersama bala tenteranya TAK mahu Khalid Ibrahim meneruskan tugas sebagai Menteri Besar Selangor.Kalau diilihat daripada struktur pimpinan PKR di Selangor kita juga boleh menilai sendiri terdapat dua kem dengan ‘pembahagian kuasa’ diantara Azmin Ali dengan Khalid Ibrahim. Sepatutnya selaku Menteri Besar,Khalid dilantik menjadi Pengerusi PKR Negeri Selangor.TETAPI ini tidak berlaku dalam PKR Selangor setelah Anwar memilih Azmin yang terbukti mempunyai sokongan yang tersangat MANTAP dikalangan pucuk pimpinan dan akar umbi PKR. Malah ianya terbukti dengan keunggulan Azmin Ali dipilih sebagai Timbalan Presiden PKR iaitu orang nombor 2 dalam parti…

    Berbalik kepada kisah DUN Kajang….Anwar Ibrahim terpaksa masuk untuk menyelesaikan krisis Khalid-Azmin secepat mungkin sebelum ianya menjadi lebih parah! Setelah dihitung,selepas dikira,setelah dibelek sana sini,selepas ditinjau tinjau maka Anwar mahu pucuk pimpinan PKR bersetuju untuk menjadi DUN Kajang sebagai kambing hitam.DUA sebab utama kenapa Kajang menjadi pilihan.

    Pertama : ADUN bukan popular tak memegang apa apa jawatan penting dalam parti.
    Kedua : Peratusan pengundi cina yang sangat tinggi melebihi 40% memberikan keyakinan untuk PKR menang mudah. Kebencian pengundi cina terhadap lambang dacing sudah melebihi tahap maksima!

    Anwar Ibrahim tahu bahawa segala ‘wahyu’ dan sebarang ‘perintah’ darinya tidak akan mendapat tentangan dari mana mana pimpinan PKR…Ini bukanlah kali pertama Anwar pernah desak keputusan seperti ini untuk dipersetujui. Dia pernah lakukan di Parlimen Permatang Pauh, DUN Bukit Selambau,DUN Penanti dan kini untuk sekali lagi selesaikan penyakit dalam kain PKR maka DUN Kajang menjadi pilihan….TETAPI kerja gila untuk ‘memaksa’ satu PRK ini adalah julung julung kalinya diadakan di negeri pemerintahan PKR sebagai ketua kerajaan negeri.Berbeza dengan DUN Bukit Selambau waktu itu Kedah dibawah PAS dan DUN Penanti dibawah kerajaan DAP.Oleh yang demikian Anwar tahu dia punyai ‘kuasa’ untuk membahagi-bahagikan ‘harta rampasan perang’ dikalangan mereka….Allahyarham Tan Sri P Ramlee sudah melihat keadaan ini apabila diadakan adegan S Shamsuddin dengan Aziz Satar membahagikan harta dalam gua “Satu Untuk Engkau Satu Untuk Aku….”.Maka satu “Perjanjian SULIT” pun dibuat dan termeterai sudah ‘mutual understanding’ dimana Anwar menjanjikan “Win Win Situation” untuk mereka yang terlibat dalam episod drama kali ini….

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihi kelakar lah awak ini

      Delete
    2. saya tgh fikir.. nak ketawa ker taknak

      Delete
    3. Sekarang ni kita nak bersilat ker nak berkungfu. Dengarnya silambam pun nak try sekaki. `Pembaca talkin' siang-siang dah boikot.

      Delete
    4. ahh.. komen Anonymous6 February 2014 11:49 ni betul2 PANTAT ...

      Delete
  3. Yang ni paling popular 2020 nanti.. pengganti man of the match juara lagu kebangsaan

    ReplyDelete
  4. #TakPanaske #AkuYangPakaikoYangPanas #Kodahkenapa

    ReplyDelete
    Replies
    1. ko nak hashtag2 ni kenape sial?ko ingat ni instagram ke?twitter ke?

      Delete
    2. lulz dia buat joke la. kan wak doyok selalu letak hanshtag tu kat ig dia. hahah

      Delete
  5. dia x cuber try tambah songkok senget ala2 tunku abd.rahman gabung ngan baju tu? munkin alter sket, rasa mungkin smart ala2 WD melayu stail

    ReplyDelete
    Replies
    1. munkin? hahahah spesis sama macam munchkin eh

      Delete
  6. stokin tu kalau masuk lumpur pacat tak dapat gigit tuh thorbaik!

    ReplyDelete
  7. kasut plkn. first!

    ReplyDelete
  8. NAKHAROM! ni lawak gile.hahahah

    ajeb petang ni jangan lupe badminton.

    hang ok jeb...

    ReplyDelete
  9. wak doyok memberikan impak yang sangat negatif kepada peminat fesyen di malaysia. bubarkan wak doyok. suruh dia join yahananaa

    ReplyDelete
  10. pasal si wak doyok ni laa aku tak selesa pakai Dr Martens lagi..semua budak jerit "wak doyok"..babi la ko sial

    ReplyDelete
  11. perlukah bisjut dinikmati bersama royi..... owhhhh... am i first.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. first? heh dream on

      Delete
    2. kepala sakai mana la yg mulakan royi dgn bisjut tongong ni hawau..

      Delete
  12. ni bukan junior, ni macam sakai

    ReplyDelete
  13. Not sure if trolling or just fully retard,

    ReplyDelete
  14. 刚才你妈妈讲她还希望你继续读下去。。最后一年了。。至少读完了,出来有更好的工作

    ReplyDelete
  15. mcm org joho je..

    ReplyDelete
  16. stokin bola kasut sekolah.misai pakai marker hahaha retard level 9999+

    ReplyDelete
  17. http://www.theweeklypay.com/index.php?share=398799

    ReplyDelete
  18. Ape jadah la wak doyok ni.

    ReplyDelete
  19. Ulasan ini telah dialih keluar oleh Pengetua Anonymous.

    ReplyDelete
  20. NI LA MELAYU... TAK DE IDENTITI SENDIRI.. ASYIK NAK MENIRU JER... LAMA2, LINGKUPPP!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. budak flat mana la nih....

      Delete
  21. ni klu pedophile tgk meleleh kote.

    ReplyDelete
  22. Anda2 semua serius tak faham yang budak dalam gambar tu tengah menganjing wak doyok ke? Haih...

    ReplyDelete
  23. cam wak kote je ke wak khinzir ni!!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails