Thursday 6 February 2014

Serius LOL - Video Sebenar Insiden Tumbuk Terajang Di Larkin Tempohari


Kah kah Kah!

Ok genius! +100

Via @NizamArchibald 


9 comments:

  1. Ini semua kerja yahudi dan iluminati untuk melalaikan MELAYU di malaysia.#s

    ReplyDelete
  2. ini adalah agenda yahudi untuk menyesatkan umat islam di malaysia

    ReplyDelete
  3. Pilah minit ke 2:15..... memang terbaik.... kah....kah

    ReplyDelete
  4. Tidak cukup dengan ucapan maaf,Ketua Strategi PKR,Rafizi Ramli terpaksa membuat lakonan A.K.A menangis bagi memastikan rakyat khususnya pengundi di Kajang tersentuh dan simpati dengan pementasan drama terbaharu yang sedang dilakonkan ini.Ia dilakukan bagi memastikan pengundi Kajang terus menerima PKR walaupun pada hakikatnya tindakan yang dilakukan ini boleh disifatkan seperti mempermain-mainkan kepercayaan rakyat sekali gus menghina sistem demokrasi negara.Paling menarik di dalam rakaman ‘drama air mata’ berdurasi 2 minit itu,Rafizi turut meminta pengundi di Kajang agar menolak Anwar Ibrahim sekiranya merasakan tindakan PKR ini merupakan satu ‘permainan’.

    "Kalau ini permainan PKR yang perlu ditolak, tolaklah kami” katanya.

    Dia yang sebak dengan mata yang kemerah-merahan sehingga menyebabkan ucapannya tersekat-sekat berkata,ia adalah satu keputusan yang menyakitkannya."Ia menyakitkan saya kerana ia adalah idea saya untuk mengheret Anwar Ibrahim ke dalam perkara ini (sebak) dan ia bukan perkara yang mudah. Namun apabila tanggungjawab ini jatuh di atas bahu anda (sebak), apa lagi yang anda boleh lakukan ???" katanya lagi.

    Setiausaha parti Sosialis Malaysia (PSM),S. Arutchelvan yang juga merupakan sekutu pakatan pembangkang ketika mengulas isu yang dibangkitkan ini mengatakan PKR tidak sepatutnya menjadikan isu pergolakan dalaman kerajaan campuran di negeri Selangor sebagai beban kepada rakyat sehingga perlu diadakan satu pilihanraya kecil di Kajang. Menurutnya lagi kesan daripada tindakan itu telah menyebabkan rakyat marah.

    “… bahawa PKR tidak dapat menangani masalah dalaman dan tidak boleh menguruskan isu rumah tangga (sehingga) menyebabkan rakyat di Kajang terpaksa menentukannya. Ia telah memberikan satu precedent (teladan) yang tidak baik,” tegasnya.

    Paling menarik,blogger ‘AmenoWorld’ yang begitu kuat menyokong pakatan pembangkang sebelum ini dilihat turut tidak bersetuju dengan tindakan yang dilakukan itu.Menurutnya apa yang berlaku di Kajang hanyalah untuk menyelesaikan masalah dalaman PKR yang telah menyebabkan rakyat turut diheret sama.

    “Sejujurnya.Aku tahu,kau tahu,Rafizi tahu,Anwar tahu,Khalid tahu,PKR tahu,PR tahu dan semua tahu pilihanraya di Kajang adalah kerana polemik dalaman PKR yang nampaknya sudah semakin meruncing. Khalid tidak mahu berkompromi. Azmin tidak mahu berkompromi. Semua tidak mahu berkompromi”, luahnya di dalam entri blog tersebut.

    Penulis blog tersebut turut berpandangan sekiranya masalah dalaman PKR ini masih tidak dapat diselesaikan dengan kehadiran Anwar sebagai Adun Kajang,ia akan menyebabkan rakyat sekali lagi menjadi mangsa keadaan.

    “Kita katakan la saja bahawa Anwar akan berperanan menyelesaikan konflik dalaman dengan Kajang move.Masalah dalaman PKR jika tidak diselesaikan ia akan mengganggu-gugat pentadbiran dankelangsungan pemerintahan PR di Selangor kerana masing-masing sibuk berbalah sesama sendiri.Maka,mula la masing-masing menyerang kawan dengan isu-isu peribadi.Maka,mula la masing-masing tidak bersetuju antara satu sama lain mengenai usul-usul tertentu.Maka,mula la masing-masing mula mencari jalan macam mana nak jatuhkan pihak- pihak yang tidak disenangi.Maka,oleh kerana wakil-wakil rakyat pun tak sehati sejiwa untuk menumpukan perhatian bagi selesaikan masalah rakyat secara automatik hak rakyat akan dicabuli dan terjejas,” luahnya lagi.

    di bawah adalah video drama air mata yang dipentaskan oleh Rafizi baru-baru ini bagi menarik simpati rakyat

    ReplyDelete
  5. video lame macam ni pun obe gemok bole kata genius? son, i am disappoint

    ReplyDelete
  6. Video ni wat aku tgk hindustan plak.syabas obe.haha

    ReplyDelete
  7. http://www.theweeklypay.com/index.php?share=398799

    ReplyDelete
  8. Carlos Slim Helu (manusia terkaya dunia) yang mempunyai perniagaan telco yang berpengkalan di mexico sahaja ..
    sedangkan bill gates ( manusia kedua terkaya) pengasas microsoft yang bermarketkan satu dunia tidak dapat mengatasi kekayaan carlos yang bermarketkan di mexico sahaja .. sesunggunhya ini bukannya bisnes cap ayam
    sudah terbukti anda mampu menjana pendapatan sehingga 5 angka sebulan .. oleh itu janganlah lepaskan peluang ini layari laman web saya http://toneexcel.biz/?id=300159

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails