Monday, 3 February 2014

Serius Cool - Poster Captain America : Winter Soldier (7 Gambar)


Scarjo!

4. 4 . 2014. Talak ong, Takpe.... Scarjo rambut merah ada boleh ongkan semula!


15 comments:

  1. sheild tu je buat ironman kuat... x da special pun dia ni :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ironman? apa lancau ni sial? ni captain america la bebal. harap tetek je beso tapi otak takde. otak bubuh kat tetek eh?

      Delete
    2. apala tujuan superman ni pakai topeng helmet tu...

      Delete
    3. Troll ko tak lawak la kolo yuji..ko jilat pepek mak ko lagi lawak..yuyu zaza ni pun satu..bodo orang otak letak kat kepala bkn letak kat tetek tau..

      Delete
    4. kenapa batman ni nak kena pakai topeng helmet dgn sheild tu?

      Delete
    5. apsal spiderman ni kene pakai shield bintang?

      Delete
    6. i luv yuyu zaza..

      Delete
  2. @Yuyu Zaza : u mean captain america ?

    ReplyDelete
  3. Bodo... luat lancap

    ReplyDelete
  4. Scarjo posing apo tu mcm nk mnari zapin je aku tgk paacita....

    ReplyDelete
  5. bodoh gile yuyu zaza ni. lawak betoi la! barai la hang! hahahahaha

    hai ajeb!

    ReplyDelete
  6. Saya berusia 28 tahun dan akan mendirikan rumah tangga pada pertengahan tahun ini. Saya bekerja sebagai jururawat.Saya dapati alat sulit saya kelihatan berbeza daripada wanita lain apabila labia minora kelihatan sangat lebar. Saya bertanyakan kepada ibu sama ada saya disunatkan semasa dilahirkan, namun ibu saya tidak ingat, cuma katanya kemungkinan ada.

    Apabila bertanyakan pada ayah pula, dia memberitahu perempuan tidak wajib bersunat jadi kemungkinan saya tidak disunatkan.Saya jadi takut dan agak tertekan sekiranya bakal suami tidak dapat menerima keadaan saya ini. Saya pernah terdengar perbualan orang tua bahawa lelaki tidak sukakan perempuan yang tidak bersunat.

    Ini menambah tekanan pada saya. Pada usia ini, bolehkah saya melakukan prosedur bersunat? Jika ada, di manakah tempatnya? Saya berasa cukup malu dan harap doktor dapat memberi pandangan.

    Lis,
    Selangor.

    ReplyDelete
  7. 18years & above only
    http://bit.ly/1gOQsRh

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails