Monday 24 February 2014

Serius - Gempar : Video Terkini Katy Perry Menghina Kalimah Allah?


Gempar

Tiga hari yang lalu Katy Perry mengeluarkan video muzik terbaru beliau bertajuk Dark Horse. Video yang kini sudah ditonton lebih 22  Juta kali ini menimbulkan kemarahan sesetengah umat Islam kerana dikatakan menghina kalimah Allah. Pada minit ke 1:14 kelihatan seorang individu memakai rantai dengan kalimah Allah. Beliau menimbulkan kemurkaan Katy Perry dan disumpah menjadi pasir. Kalimah Allah turut melebur bersama beliau. Pada ruangan komen terdapat banyak umat Islam yang mahukan video ini ditarik semula kerana mereka menganggap ini adalah penghinaan terhadap kalimah suci ini. Apa pendapat anda? Adalah video ini menghina dan ini adalah antara jarum halus Illiminati. #lel




23 comments:

  1. kat page Hitz Fm ramai malay bekap video ni bila ada org cakap pasal vid ni ada unsur2 illuminati. kononnya trlalu taksub dengan illuminati. jenis melayu yang hanyut dengan hiburan. x sedar agama islam sedang hangat di permain2kan oleh golongan fasik..semoga kita dijauhkan daripada tergolong dalam golongan yang fasik. amin amin amin

    ReplyDelete
  2. jenis tulis blog takde proofreading ke mcm mana? - Anonymous

    ReplyDelete
  3. please klik link ni... derma 20sen kat saya.... http://curium-cr.com/my-6166198

    ReplyDelete
  4. aku bukak kuat kot lagu ni sbb best gila. lepas tu tgh driving, amik kau, accident ako. Nasib kecil. ako salahkan katy perry sbb lagu dia yang menghantukan! lepas tu, teruss ako pohon keampunan dan istigfar dari melalaikan diri dgn lagu2 ni.

    ReplyDelete
  5. Fathia Dedah Dirasuk dan Lebam Badan Di Pementasan Teater Bidasari ---> http://syokbah.com/fathia-dedah-dirasuk-dan-lebam/

    ReplyDelete
  6. ini agenda tersembunyi.
    ku hangatttt!

    bit.do/lah

    ReplyDelete
  7. Pertanyaan Berguna24 February 2014 at 14:26

    Masalahnya bro, ada pulak rantai emas tulisan Allah S.W.T untuk lelaki. Bentuk tu, bnyak aku nmpak dekat berhala Hindu.
    Ya, mmg tak dinafikan golongan ni tak pernah hirau tentang keagamaan. Kita mmg tak boleh biarkan mcm ni.

    Biar Katty Perry berbicara. Aku bca komen2 kat situ pun, bnyak kebudak-budakkan. Lagi pun buat malu ada la. Sebab tu, korang maki hamun kat Youtube dia pon, dia ketawa jer.

    ReplyDelete
  8. obe,,nampak mcm tak dirancang kan?cuba google apa ada pada no. 1:14 dalam kitab Illiminati..bukan suka2 ja geng2 Illiminati letak scene pada minit dan saat tu..

    ReplyDelete
  9. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  10. orang Kristian tak marah pun....

    ReplyDelete
  11. Semoga iman kita sentiasa teguh & tidak terpedaya dengan agenda2 mereka yg cuba menyesatkan minda kita. Fitnah akhir zaman sangat dasyat, sehingga tuhan dipermainkan begitu sahaja. Kepada semua umat islam buka mata, bukan minda, buka hati supaya tidak terpesong akidah.

    ReplyDelete
  12. Mfw bila aku agnostic and korang still gadoh bab agama. Lulz gila kebodohan korang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. suka ati ko la agnostic ke atheis ke janji kau tak hina agama. semoga kau diberi petunjuk si agnostic yg berbangga dengan hidup tanpa pegangan. mcm layang2 xda tali. THINK! ;)

      Delete
  13. my wc id sahfifiza95. lets sluurpp

    ReplyDelete
  14. video sah illuminati sibuk ngan one eye dia ...

    ReplyDelete
  15. Sekarang jugak aku unlike katy perry kat facebook! Pui!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails