Tuesday 6 September 2011

Serius Cool - Rumah Permainan Untuk Anak-Anak Orang Kaya (13 Gambar)


WTF?

Dayyum! Masa aku kecil aku main pondok-pondok dalam ladang getah. Masak telur tembelang dan gunakan kadbod sebagai atap. Dibawah ialah rumah permainan untuk kanak kanak yang dijual oleh Lilliput Play Homes dari USA. Mereka sudah menjual rumah mainan miniatur custommade sejak 20 tahun yang lalu. Bisnes mereka semakin berjaya setelah muncul didalam rancangan Oprah Winfrey. Rumah mainan untuk kanak-kanak ini lebih mewah dari rumah aku siak! Harga rumah paling basic yang aku temui dilaman mereka ialah bermula dari USD 6000 dan boleh meningkat sehingga USD 20 000 . FFUUUUUUUUUU!!






Laporan asal Lilliput Play Homes

33 comments:

  1. perghhh sunggh wtf . diorg ada bt design mcm rumah tony stark x?

    ReplyDelete
  2. ni bukan rumah pondok dah... siot... mana la xrosak ekonomi u.s

    ReplyDelete
  3. kecik kecik dah ade umah sendiri. haha :D

    ReplyDelete
  4. siot... ni bukan rumah pondok lagi, patut la ekonomi diaorg teruk, membazir beli benda2 macam ni, baik bayar tax....

    ReplyDelete
  5. aku midget

    ini rumah memang awesome untuk aku

    ReplyDelete
  6. baik la sy beli n nginap trus!!

    ReplyDelete
  7. pity them.now they got less imagination and creativity

    ReplyDelete
  8. rumah mak bapak dia tak cukup besar, sbb tue anak nk rumah lain sendiri..

    ReplyDelete
  9. xpayah main..kalo ak tinggal terus dlm rumah tu..

    ReplyDelete
  10. Kecik kecik dah belajar bawak masuk pmpuan dalam umah sendiri,haha

    ReplyDelete
  11. alaaa..nie untuk mak bapak yang bukan sayang anak dia..mak bapak yang nak buang anak secara halus jerrr nie..kecik2 dah bagi rumah sendiri..hahahahahahahahahahahahahahahahahaha...but nice one..huhuhuhuhuh..

    ReplyDelete
  12. ironic, post yg lepas ni psl anak2 tong sampah, rumah pun x ade, kes yg ni melampau2 lak expenses yg xperlu, dunia ini tidak adil! arghh

    ReplyDelete
  13. tempat budak kecik belajar romen

    ReplyDelete
  14. Perghh .. terbaik laa.. dh mcm umah betoi .. umah mainan hape mcm tue haa.. huhu

    ReplyDelete
  15. lagi lawa dari rumah aku yg sebenar T.T

    ReplyDelete
  16. gile kayaaaaa ! nak jugak satu. nak bagi kucing aku main. :p

    ReplyDelete
  17. dl maen pondok2 bwh pokok pon leh ringan2, lgkan kalo dpt maen2 pondok2 dlm umah ni..jahaman ank2 nnt..hahahah (based on experience)

    ReplyDelete
  18. rumah utk bdak2 U.S blja bersenggama...

    ReplyDelete
  19. Obe main masak-masak aka pondok2???...hehehee....Kalu ade ruman Hansel & Gretel....i want 1!

    ReplyDelete
  20. consumerism at its most evil.

    ReplyDelete
  21. pedo alert!!! pedo alert!!! pedo alert!!!

    ReplyDelete
  22. nak jugakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk!! xde uma betul pun xpe..umah menan dah mcm umah betul..kakaka

    ReplyDelete
  23. best giler....kalau aku beli aku tinggal terus ni tak kan buat anak untuk main pondok2...ni tak logik ni...

    ReplyDelete
  24. mula2 main msak2,pas 2 anak pon blaja wt anak..hahahah...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails