Friday, 16 September 2011

Serius Cool - Video #Undilah : Mari Mengundi Yo!


Undilah! Jangan tidor

Dato Seri 1Malaysia dah umum pelbagai langkah reform dalam ucapan beliau semalam. Ini bermakna Pilihanraya Umum ke 13 sudah hampir. Maka marilah mengundi. Jangan lupa daftar ok! Untuk maklumat lanjut silalah ke laman sesawang UNDILAH

Thanks
@amanfirdaus for the tip



23 comments:

  1. Malaysia's future is in our hands now.

    ReplyDelete
  2. mari mengundi...mari mengudi...jangan lupa kewajipan..pada negara...

    ReplyDelete
  3. Tengku Razaleigh, a prominent figure. Student UTP sila berterima kasih kepada uncle ni, dia orang yang banyak berjasa dalam penubuhan Petronas

    ReplyDelete
  4. Ghostbum~~~~the rally,video & all thng bot our future Malaysia...

    Damm!!! seriusly sapa2 leh bagi tahu aku kat mana nak daftar mengundi???

    ReplyDelete
  5. @ 2:25 minit
    damn!!! pregnant women...
    undilah!!!

    ReplyDelete
  6. awesome giler,ku li ada, nurul izzah pun ada meh?terbaiek la...undilah...jgn tido..huhu

    ReplyDelete
  7. nak daftar mengundi boleh pegi pejabat pos, atau pejabat parti2 politik yg berhampiran. cthnya, pjbt UMNO, PAS, DAP, MCA, MIC, PKR dsb. parti CINTA tak tau la ada ke x. ahahaha

    ReplyDelete
  8. @anon 1:36, pergi kat mana2 pejabat pos. bawa ic. tu je :) daftar cepat2!

    ReplyDelete
  9. pregnant woman,daphne iking,..sigh..

    ReplyDelete
  10. comel betul tgk si izzah rap.. :)

    ReplyDelete
  11. Cam sial lagu... taman tasik titiwangsa boleh daftar kat sne.. dorang ade bukak payung ngan table cam kat pasar malam.. time aq tengah jogging dorang suh aq mendaftar..

    ReplyDelete
  12. SPR patut berterima kasih dgn projek video ni. !!!!

    ReplyDelete
  13. hahahah!!!
    nice namawee song..
    FUKKEN!

    FYI..vid ni baru siap beberapa mggu lps..

    ReplyDelete
  14. chong wei , ur face so innocent la . ayyo . haha , undi la!

    ReplyDelete
  15. Ahaha~ Kesiannye korg... Masih mengharap pada DEMOKRASI..?? Berubah la kpd Ideology lain. Usah mengharap pd ideology ciptaan manusie nie. Nabi ckp dlm hadis sahih riwayat Imam Ahmad, Imam Abu Daud dan Imam Tirmidzi, mengatakan bahawa demokrasi ni akan runtuh dan akan digantikan dgn ideology lain yg lebih baik.. Ideology wahyu yg allah redha. Rise of the fallen beb...

    ReplyDelete
  16. Ku Li ke yg initiate ni?

    Ada setgh pihak tu, dia nampak yg ujung je, dia igt ada yg ujung tu setel sume, tak sesimpel tu, diorg sendiri pun nampak ujung jek, tgh jalan tak nampak

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails