Thursday 14 March 2013

Serius WTF - Ibu Jual Bayi Kepada Pidofil


Ibu Iblis

Anak itu adalah rezeki tuhan kepada ibu bapanya. Bagi Natisha Hillard (24) yang berasal dari  Indiana Amerika Syarikat, anak beliau menjadi sumber rezeki yang haram jadah. Natisha kini ditahan atas kesalahan menjual anak beliau kepada pedofil Christopher Bour (39) sebagai pelakon filem lucah yang dihasilkan beliau. Anak Natisha yang kini sudah berumur 18 bulan sudah dijual kepada pedofil ini sejak beliau berumur 4 bulan dan pihak FBI percaya anak yang malang ini sudah membintangi beberapa filem lucah bawah umur yang dijual di pasaran gelap.

Pihak FBI berjaya menangkap Natisha dan Christopher setelah mendapat maklumat dari seorang wanita yang enggan dikenali. Menurut wanita misteri ini beliau  ternampak video Christopher melakukan hubungan jenis dengan seorang bayi di dalam komputer riba milik Christopher. Christopher juga menurut wanita misteri ini beberapa kali mengajak beliau untuk menjadi jurukamera untuk merakam aksi beliau bersama anak Nastisha. Wanita ini juga menyerahkan bukti berbentuk pesanan ringkas dimana Christopher berkata hubungan jenis dengan bayi adalah hubungan jenis paling enak yang pernah beliau rasakan.

What a bunch of sick people. Kedua-dua haiwan bertopengkan manusia ini kini dalam tahanan pihak berkuasa sementara menunggu dihadapkan ke mahkamah. Ketika ditahan Christopher berkata beliau hanya memuat turun video lucah bawah umur tetapi tidak pernah melakukan hubungan jenis dengan bayi. Tetapi beliau kantol kerana polis berjaya menemui pelbagai gambar dan video beliau melakukan kesalahan jijik ini. Dari koleksi gambar milik Christopher polis menemui gambar Nitisha dan dari situlah mereka berjaya menemui mangsa dan ibu beliau yang keji. 


Laporan asal HUffPo

10 comments:

  1. Replies
    1. kalau sape2 jumpa video tu ..bgi tau aku nk tgk gak..

      Delete
  2. kedua2 org ni tgk muka aje yg rasa macam nak kena tampar bertubi2!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  3. Obe, when addressing mfers like these, tolong jangan guna perkataan 'beliau'. 'Beliau' is to be used when addressing a person with a respectful manner.

    ReplyDelete
  4. im gonna be sick...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails