Wednesday 8 August 2012

Serius Hot - Alex Morgan : Pemain Bolasepak USA (14 Gambar NSFR)


USA! USA! USA!

Perlawanan akhir bolasepak wanita Olimpik ialah diantara finalis Piala Dunia Wanita 2011 iaitu Jepun dan USA. Dalam perlawanan separuh akhir semalam, Alex Morgan menjadi wirawati USA apabila beliau menjaringkan gol kemenangan ketika menentang Kanada pada minit ke-123. Jaringan Alexandra Patricia Morgan (23) memastikan USA mengalahkan Kanada 4-3. Alex gadis yang berasal dari California ini memang diakui sebagai antara bintang yang akan menyinar sebelum Olimpik bermula.

Selain menyinar di atas padang, pemain untuk kelab Seattle Sounders ini juga menyinar di luar padang kerana kecantikan beliau. Alex muncul di dalam edisi pakaian renang Sports's Illustrated tahun lalu dan ianya sangat wa wa wee waa. Sadly for you dudes Alex sudah berpunya dan teman lelaki beliau juga pemain bolasepak untuk Seattle Sounders. Marilah kita menonton perlawanan akhir bolasepak wanita pagi jumaat hadapan. Go go USA! Oh dan walaupun beliau memakai jersey kain meja Manchester United, beliau sebenarnya peminat pasukan Seattle Sounders dan FC Barcelona.








Laporan asal AlexMorganSoccer

27 comments:

  1. kurang pahala pose aku..huh..

    http://prelaunchx.com/x/rrs1411

    ReplyDelete
  2. rasa agak aiport di sana.. ohh waii~~

    ReplyDelete
  3. dua gambar last tu gambar body painting ....

    ReplyDelete
    Replies
    1. mata kau tajam di bulan ramadon. tahniah
      inb4 - aku zoom sama

      Delete
  4. kalau kat malaysia ni, confirm dah jadi pengkid dah pemain bola sepak wanita.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha normal pengkid pakai pekung, agak obese pastu pendek. haha

      Delete
    2. itu sudah pasti. Pengkid Malaysia version. Mungkin tu imej lelaki yg diorang faham. So, nak jadi jantan..makan banyak2, ikat boobies, potong rambut pendek. Selalu jumpa, baju tight in. Budus. Ada je lelaki slim.. rambut panjang tapi ttp nampak jantan. Stereotypical gila.

      Delete
  5. oh..Man U di mana2 saja!unggul!

    ReplyDelete
    Replies
    1. mmg dimana-mana. tapi yang hampas-hampas je la mcm biatch ni. nak men bola ke jadi model. itulah dia sikap peminat2 man utd konek.

      Delete
  6. fap fap fapppp fapppp fappppppp fappppppppp

    ReplyDelete
  7. bakpo tetek dia kecik sangat? tapi kalau macam ni jadik awek aku tetek kecik pun kecik laaaaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. ingat ke tapak sulaiman tak komen kali nie..

      Delete
  8. waaa...mari main bola2 laaa

    ReplyDelete
  9. dasar lelaki....fokus tang tu je.....adoi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. jangan salahkan kami wahai ruby, DnA dan hormon dalam badan yang menyebabkan kami bertindak begitu.

      Delete
  10. skali boobs dia sama dengan Tsunade daa(sebelum letak silicon)

    ReplyDelete
  11. PrelaunchX ialah ‘referral engine’ untuk bermacam-macam laman web , produk-produk dan juga perkhidmatan ini . Di mana korang boleh menggunakan perkhidmatan ini untuk bersenang-lenang sambil menjana sedikit keuntungan .
    PrelaunchX ini akan dilancarkan pada 27 Ogos 2012 . sehubungan itu , kita dikehendaki untuk mencari atau invite seberapa ramai yang mungkin tak kira lah sama ada kawan-kawan atau saudara mara mahupun ahli keluarga untuk join secara PERCUMA .
    So , lepas je korang klik untuk mendaftar , secara automatinya US$100 akan dikreditkan terus ke akaun prelaunchX korang . Pendapatan hanya akan diperolehi bergantung kepada hasil kutipan downline yang kita dapat . Dan cek akan diberikan selepas 27 Ogos 2012 . Namun , harus diingat , akaun anda hendaklah aktif sebelum dan selepas PrelaunchX dilancarkan .
    Agak pelik jugak kan , bila boleh menjana wang secara percuma ? Biasa lah manusia , bila kena bayar pun bertanya macam-macam bila dah free pun tanya lagi . Tapi tak pe , tak salah kalau mencuba . Sebabnya , nak join PrelaunchX ni pun free . paling penting dia tak minta maklumat peribadi kita seperti no akaun bank ke apa . So , tak payah risau lah .
    Untung sahut timbul , untung batu tenggelam . Tak salah mencuba . Cuma jangan terlalu berharap , lagi pun ianya PERCUMA . Jom Daftar :http://prelaunchx.com/x/palie24

    ReplyDelete
    Replies
    1. PAlat ape ko komen ni?

      Delete
    2. Tapi kalo skim macam nie, selalunya untung batu. Asyik-asyik tenggelam. Kalo timbul pun, kejap jer. Pastue tenggelam balik. Kui-kui-kui.

      Delete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails