Thursday, 16 August 2012

Serius Cool - Karmal - Kisah Hari Raya ft. Sonaone : Lagu Raya Urban


Gyeah!

Kpada mereka yang sudah bosan dengan lagu raya klasik yang disadur oleh retis moden. Nah! Artis moden kontemporari buat lagi raya yang sedap didengar!



15 comments:

  1. lagu raya lama gak yg best.. tak blh lawan la

    ReplyDelete
  2. aku rasa nak ketuk guna batang lemang. argh!

    ReplyDelete
  3. yg pakai spec baju purple rasa nak rotan aihhhh

    ReplyDelete
  4. sekarang aku tau taste lagu obe. kah kah kah. jauh disudut hati dia berkenan dekat jb!!!!!!

    ReplyDelete
  5. aku sangup terjun banggunan 80 tingkat klu lagu ni di pasang kat umah aku,perosak suasana

    ReplyDelete
  6. woi..jahanam.....rasa nak lempang2 jer 2-3 das...

    ReplyDelete
  7. seyes tak suka karmal, rap mcm pundek. seb baik kyo mmber aku, huh!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang. Memang kyo member ko sorang.

      Delete
  8. sonaone ni yg kene pijak dgn kerabat sultan johor...dlm banyk2 kucing paling menarik dlm video ni

    ReplyDelete
  9. hmm~ lagu raya, tapi tak nampak orang berziarahan rumah~ tak nampak segala kuih raya, ketupat, lemang, sampul duit raya~ hmm~~

    ReplyDelete
  10. "...buat lagi raya yang sedap didengar!" typo *lagi tu

    ReplyDelete
  11. rasa nak lempang laju laju jer....

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails