Saturday 11 August 2012

Serius Raya - Ucapan UNDERSEA 2012 : #7 (6 Gambar)


Raya Raya!

Terima kasih keatas segala email anda untuk segmen SERIUS RAYA. Buat masa ini kami sudah tidak lagi menerima email anda kerana kuorum sudah ditepati. Yang sudah hantar email kami berharap anda bersabar menanti giliran gambar anda dipaparkan di Blogserius.



DARI : Wan Jack Kendal Gordy, UCLA (University of California, Los Angeles)

UCAPAN
: Selamat berpuasa dan selamat hari raya kepada semua muslimin dan muslimat dari saya Wan Jack Kendal Gordy dari UCLA (University of California, Los Angeles) kampung asal band electropop LMFAO. Saya ambik gambar ni dari bilik komputer universiti saya yang sikit punya besar. Saya belajar dalam kejuruteraan 3D, so sebab tu la gambar ni dalam bentuk 3D, pasni sambung belajar dalam 3DD, 4+5D, dan lain2 D lagi.

Tahun ni saya beraya bersama band LMFAO di studio mereka di Los Angeles. depa nak rakam lagu raya depa tajuknya "Raya Rock Anthem"

Saya pakai spek 3D ni, spek ni saya pinjam dari newspaper "New Straits Times" library Universiti saya (edisi Malaysia yang dieksport ke Los Angeles) yang pernah keluar dalam special 3D edition tahun lepas.

Saya dengar kat malaysia benda-benda 3D tengah top skang, so untuk hari raya yang meriah pakai la spek 3D ke mana saja anda pergi.

Saya tutup mulut ni kerana saya nak tapis lagu LMFAO yang saya tengah nyanyi kerana ianya tak "Sharia compliants" bak kata Obe.

Ok selamat hari rayaaaa.Everyday I'm shufflin

p/s : Gambar ini enak dilihat dengan menggunakan spek 3D (SERIUS JACK!). Obe letak tau pic aku ni. 1st time gambar 3D ni.




DARI : Bakal AngkaSAWAN-AngkaSAWAN Di Malaysia (Terbang dari kiri Zahri Zahra 4Flat, Makhluk yang hampir tidak ku kenali (Jud80), Papa Bear Noti-Noti, Mami Mia si Penggoncang Dunia, Hanis Pangsai Pelaq, Harith Winston Gen-2, Farah Pear 9GAG Malaysia, dan Faez Rayndang Neo Rally Belakang Rumah.

LOKASI
: Hujung Dunia di mana Graviti hampir kepada sifar *membuatkan kami separuh terbang* Ade aku kesah?! (Hujung Tanah Besar Asia Tenggara Bumi Tercinta)

UCAPAN : Selamat Hari Raya kepada semua Umat Islam satu dunia. Kepada PM 1Malaysia Janji Ditepati Logo Kemerdekaan Menyakitkan Hati, bila kami nak posting? SILA BALAS TWEET SAYA! #kthxbai.




DARI : Abid Syuhada

LOKASI : Liverpool

UCAPAN : Selamat Hari Raya anda :

Selamat Hari Raya dari Azman's Brothers.




DARI : Fahrin Ahmad Kadir, Fizz Azmi, Aaron Dzul, Remy Kamal, Rosyam Mohd Nor, Zaili Zain

LOKASI: Kelas Menjahit Mulut Orang Yang Taknak Puasa, Atas Tanah Bawah langit, Negeri Aman Damai

UCAPAN: Kepada semua kakitangan kerajaan, bersyukurlah anda dengan bonus separuh gaji untuk dibuat belanja Raya kali nie. Kalo xnak, boleh dikirimkan kepada kami di sini. Selamat Berhari Raya dengan bonus tersebut! Oh My Raya..!




DARI : Lols Mat Arih Sahaja. Berdiri dari kiri : Ustaz Azhar, Biskut Marie, Deng Qber,Bonzer , Tomb Puribana , Mat Arih Sahaja, Muizz ,Biki ,Olie , Paeh (nampak sebelah je) .
Duduk dari kiri : Uncle Tam, Kuna , Brother John Inn , Nabil.

LOKASI : Universiti Keluarga Loaded (UniKL MIMET) Lumut mari, budak2 marine senior year...

UCAPAN
: Assalamualaikum kepada semua kawan2 ,sedara dan pengguna tegar internet yang melata di bumi ini. kami warga pelajar Marine Engineering nak ucap Selamat hari raya dan berpuasa 6 hari bulan syawal. Di samping menzahirkan kegembiraan hari raya yang bakal menjelang, tidak lupa juga ketidakpuasan yang melanda di hati kami sebab cuti yang pendek sangat,nak beli tiket flight pun x sempat woi . Di samping tu kami pun tak sabar nak ragging budak2 junior. Kepada junior yang terbaca post ni tukar course la cepat2...kepada mak kat rumah,saya lapaq lemang.




DARI : Che Saiful Chin (berbaju melayu)

LOKASI: Kem Pengaman Persatuan Bangsa-Bangsa Bersatu (PBB) cawangan Sudan Utara.

UCAPAN: Assalamualaikum kepada keluarga, rakan2, dan mereka yang mengenali saya. Saya tidak dapat pulang tanah air kerana pasport dan baju raya saya di curi oleh pencopet di pasar besar Bangkara di barat Somalia. Dengan bantuan rakan-rakan saya yang bertugas sebagai tentera pengaman di UNIFIL cawangan Somalia (seperti di dalam gambar), saya berjaya mendapatkan kembali baju raya saya. Namun begitu, saya terlupa beli tiket balik ke Tanah air.Dengan ini, saya mengucapkan selamat Hari Raya kepada rakyat Malaysia dan mohon ampun dan maaf jika ada kesilapan yg lalu.

11 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails