Friday 22 November 2013

Serius WTF - Ketamception : Ketam Dalam Ketam


Woah

Creepy. Apabila ketam bersalin kulit

21 comments:

  1. first pungkoqqq

    ReplyDelete
    Replies
    1. sial laa..aku 1st dulu...cibai lu!!

      Delete
  2. babi obe bazir masa aku 55sec. skip terus ke 0:55

    ReplyDelete
  3. yes!!! dapat ketam pertama!!!

    ReplyDelete
  4. wow, kebesaran Allah. terpegun seketika

    ReplyDelete
  5. macam mana dia simpan kaki dia dekat dalam badan kecik tu. wahhh

    ReplyDelete
  6. mcm Mr.Crab besalin kulit je

    ReplyDelete
  7. crabby patty.. nyum.. nyum..

    ReplyDelete
  8. Replies
    1. bukan lala laa buduh..
      ketam..
      KETAM..
      K.E.T.A.M...

      bukan lala...

      Delete
  9. org kate...klo nk makan ketam dengan kulit2nye skali..kene makan time betul2 baru pas dia salin kulit..sbb mase tu kulitnye masih lembut lg..potong2 trus masuk dalam kuali..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ish tk kesian ke? dia baru je melalui proses yg sgt menyakitkan then masuk dlm kuali? ish2. :/

      Delete
  10. Setelah aku pasti yang jariku licin aku sapukan pada lubang jubur ibuku. Walaupun terperanjat tetapi ibuku tak membantah. Aku bertanyakan samada dia pernah diliwat dan dia mengatakan ini adalah kali pertama.

    Aku masukkan satu jari dahulu dalam lubang juburnya kemudian aku tambahkan kepada dua dan akhirnya tiga jari. Kemudian aku gantikan jariku dengan kepala konekku yang sudah tegang.

    Perlahan-lahan aku tolak kepala konek aku sehingga menembusi cincin lubang juburnya. Aku beritahu ibuku supaya merelekskan anggota juburnya dan jangan kemut tetapi teran setiap kali aku tolak. Dengan arahanku akhirnya keseluruhan konek aku terbenam dalam lubang jubur ibuku. Aku biarkan seketika sehingga lubang juburnya dapat menerima konek aku barulah aku mulakan dayungan aku.

    Semakin lama dayungan aku semakin laju dan akhirnya aku pancutkan air mani aku dalam juburnya serentak dengan ibuku klimaks. Aku keluarkan konek aku dari lubang juburnya dan aku gigit daging punggung kiri ibuku dan ku sedut sehingga ada kesan lebam tanda ibuku kini adalah milikku. Impian aku akhirnya tercapai apabila aku berjaya merakamkan filem aku yang pertama.
    Aku lepaskan ikatan tali tangan ibuku dan menanti tindakan ibuku yang seterusnya. Apabila terlepas ikatan tangannya, ibuku memegang dagu aku dengan tangan kirinya dan mencium bibirku. Aku gembira kerana ibuku telah menyerahkan dirinya kepada aku sepenuhnya.

    ReplyDelete
  11. subahanawoh....kuasa Awoh. terharunya sy dgn kekuasaan Awoh sehingga menitiskan air mani :')

    ReplyDelete
  12. ish2...dgn mak pon bleh jdi..

    ReplyDelete
  13. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  14. anon 18:59 kalo kau kristian, buddha, hindu atau apa2 agama sekalipun selain dari islam, jangan tunjuk sangat yg kau tu tak de modal nak permainkan Tuhan kami...

    Kami x permainkan Jesus sebab bagi kami dia adalah Nabi Isa yg menjadi utusan dari Tuhan kami iaitu Allah... Kami x permainkan Buddha, kami tak kencing atas Mahabrata atau bakar bible sebab kami tau tu semua tak bawa apa makna kecuali kemarahan kalian...

    Hatta, masih ramai org Islam tipikal Malaysia yang takut2 nak pegang bible dek kerana mentaliti... Sedangkan nak pegang pon diorang takut2, apa tah lagi nak amek port utk nak pegi bakar... Jangan tunjuk sangat kebencian dan kebodohan anda...

    ReplyDelete
  15. nampak sangat video ni dah di edit. pergerakan ketam tak konsisten dan ada masa cepat macam katun. percaya sangat kat Obe ni - funaki

    ReplyDelete
  16. time lapse la labu oi..sebab tu pergerakan nampak macam tak konsisten..ish3.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails