Tuesday, 19 November 2013

Serius - Hafu : Dokumentari Individu Berdarah Kacukan Di Jepun


Lain!

Di Malaysia ramai retis bangga merek adalah darah campuran Jawa, Bugis, Boyan, Senoi, Iban,tenuk, labu sayung, Inggeris, Belanda dan Acheh. Mereka yang berdarah campur diletakkan di atas tandu macam sebuah master race yang lebih bagus dari manusia berdarah satu kaum sahaja. Fenomena terbalik berlaku di Jepun di mana kerana masyarakat yang homogenus mereka yang berdarah campur automatik dilabel GAIJIN. Mari lihat trailer dokumenatrai HAFU, kehidupan individu berdarah kacukan di Jepun. 


16 comments:

  1. Maria Ozawa takde ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ptt lah die layak jadi bintang porn je...hafu rupenye...kah kah kah

      Delete
  2. 1 thing for sure... everyone wanna fuck a japanese... :LOL:

    ReplyDelete
  3. It's the same as Korea. They even have a foundation solely for mixed blooded like they have some kind of disease or something.

    ReplyDelete
  4. 1st ... lg... bisjut... bisjut.. bisjut...

    ReplyDelete
  5. tuhan jadikan kita berbangsa-bangsa supaya kita berkenal-kenalan dan tiada bangsa yang lebih baik dari bangsa-bangsa yang lain melainkan mereka beriman. kahwin campur sesuatu yg positif tetapi kita dilarang untuk bermegah-megah dengan keturunan sendiri sehingga merendahkan orang lain.

    ReplyDelete
  6. http://blogserius.blogspot.com/2013/11/serius-hafu-dokumentari-individu.html?showComment=1384847225216#c7458805132915950975

    ReplyDelete
  7. itu sbb lain kulit..kt malaysia ni melayu ngn melayu sma kulit pn xngam pe citer
    -wacist

    ReplyDelete
  8. I hate racism...and sometimes it's not just about the race..its about the skin color and the way you look differently..weird...but it happenned to me..in primary school some students doesn't want to be my friend just because I have darker skintone..but we speak the same language,eat the same kind of food, practice the same religion...I wonder how these bullies's parents educate them to not to be mean and cruel..sighhh..now its happening to my daughter.Comes home crying everyday...gosh!

    ReplyDelete
  9. whatever it is, malay is the ultimate race in the world. all hail perkasa !!

    ReplyDelete
  10. Milah membuka pintu bilik tidurnya dan mendapati Rafik telah berbaring menunggunya di atas katil. Rafik ialah lelaki Pakistan yang menyewa bilik belakang di tingkat bawah. Tinggi, badannya tegap dan mempunyi bulu yang lebat di dada. Dia berbaring dengan tangan menyilang di belakang kepalanya dengan batangnya yang panjang 10″ tu tegang mencanak untuk santapan mata Milah.

    “Saya ingat suami akak tak pergi kerja ini hari!”, kata Rafik sambil memandang muka Milah.

    “Ah!..sekarang dia dah pergi kerja dah jangan takut..”, kata Milah sambil menanggalkan kain batik dan baju-t yang dipakainya lalu naik ke atas katil dan menindih badan sasa Rafik.

    Milah terus mencium mulut Rafik. Dikulumnya lidah Rafik dengan rakus sambil jari-jemarinya meramas-ramas batang Pakistan Rafik.

    “Mmmmmmmm… akak banyak stim ini pagi?”, tanya Rafik sambil tanganya meramas bontot Milah.

    “Yelah lepas sepanjang malam terpaksa tidur dengan si mati pucuk tu akak tak sabar nak merasa batang kau dalam pantat akak”, Milah menjilat jambang Rafik. Memang dia geram sangat dengan jambang Pakistan ni.


    “Arggh sedapnya batang Fik dalam jubur akak ooohhh….”

    Tangan Rafik meramas-ramas buah dada Milah sambil mulutnya mengigit-gigit tengkuk bini tuan rumahnya itu. Makin lama makin laju batangnya membelasah lubang jubur Milah.

    “Oooohhhhhh akak… banyak sedap… oooohhhhh… oooooohhhhh… akak… ooohhh… akak… ooohhhhh saya sudah mahu keluar akak oooohhh banyak sedap kak!”.

    Di hentaknya dengan kuat bontot Milah ketika kepala butuhnya memancutkan air mani yang pekat, likat dan panas jauh di dalam lubang jubur Milah. Serentak dengan itu juga Milah menjerit merasa kenikmatan pancutan mani Pakistan itu.

    Kira-kira 10 minit kemudian,

    “Akak saya mau main lagi jubur akak banyak sedaplah akak ada boleh ka?”.

    “Mulai sekarang… pantat sama jubur akak Rafik yang punya. Hari-hari Fik boleh pancut air Fik… tak kiralah pantat ke jubur ke janji akak nak Fik pancutkan kat dalam boleh?”.

    “Boleh…”.

    Tersengih Pakistan tu menjawab sambil mengusap batangnya yang mulai mengendur.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails