Sunday, 24 November 2013

Serius Cool - Where Children Sleep : Gambar Bilik Tidur Kanak-Kanak Dari Seluruh Dunia (13 Gambar)


Insaf

Chris Booth dan James Mollison ialah dua orang jurugambar yang menghasilkan projek Where Children Sleep dimana mereka mengembara keseluruh dunia untuk melihat "bilik tidur" kanak-kanak. Ada yang mempunyai bilik yang mewah dan tak kurang juga ada yang tinggal sebagai gelandangan. Siri foto ini menginsafkan. Jika anda ada rumah  dan bilik sendiri marilah bersyukur kepada Rosmah Mansor kerana ini semua usaha beliau.  




Laporan asal Where Children Sleep

20 comments:

  1. yang last tu budak retard ke

    ReplyDelete
    Replies
    1. itu yahudi mabukla bodo

      Delete
  2. Thank you ambiga and obe

    ReplyDelete
  3. budak dlm gamba pertama...fap fap fap fap fap unghhh

    ReplyDelete
  4. terlalu obvious

    ReplyDelete
    Replies
    1. bcos mainstream is to mainstream

      Delete
  5. butuh pak hampa

    ReplyDelete
  6. sebelum ada anon yang memberi komen berupa cerita erotik, hayatilah:


    وَذَرِ الَّذِينَ اتَّخَذُواْ دِينَهُمْ لَعِباً وَلَهْواً وَغَرَّتْهُمُ الْحَيَاةُ الدُّنْيَا وَذَكِّرْ بِهِ أَن تُبْسَلَ نَفْسٌ بِمَا كَسَبَتْ لَيْسَ لَهَا مِن دُونِ اللّهِ وَلِيٌّ وَلاَ شَفِيعٌ وَإِن تَعْدِلْ كُلَّ عَدْلٍ لاَّ يُؤْخَذْ مِنْهَا أُوْلَـئِكَ الَّذِينَ أُبْسِلُواْ بِمَا كَسَبُواْ لَهُمْ شَرَابٌ مِّنْ حَمِيمٍ وَعَذَابٌ أَلِيمٌ بِمَا كَانُواْ يَكْفُرُونَ
    (Surah al-An'am,ayat 70)

    Maksudnya :Dan tinggalkan lah orang-orang yang menjadikan agama mereka sebagai main-main dan senda gurau, dan mereka telah ditipu oleh kehidupan dunia. Peringatkanlah (mereka) dengan Al-Quraan itu agar masing-masing diri tidak dijerumuskan ke dalam neraka, karena perbuatannya sendiri. Tidak akan ada baginya pelindung dan tidak pula pemberi syafa'at selain daripada Allah. Dan jika ia menebus dengan segala macam tebusanpun, niscaya tidak akan diterima itu daripadanya. Mereka itulah orang-orang yang dijerumuskan ke dalam neraka. Bagi mereka (disediakan) minuman dari air yang sedang mendidih dan azab yang pedih disebabkan kekafiran mereka dahulu

    tidaklah salah jika kita berpesan-pesan kepada kebaikan.

    ReplyDelete
  7. tido takde aircon?? gila apa? ini penderaan kanak2 - funaki

    ReplyDelete
  8. pedo..pedo..pedo

    ReplyDelete
  9. Setelah abang mengeluarkan jarinya dari pepek aku di terus menhalakan kepala roketnya ke arah pepek aku dan dia terus menekan untuk memasukkannya ke dalam lubang pepek aku yang dah basah.Abang memulakan langkahnya dengan membuat pergerakan keluar masuk dengan perlahan dan semakin laju…Aku merasakan batangnya memang besar.Aku memang rasa syok la sebab aku dah lama tak romen ngan lelaki ni.Abang semakin laju mencucuk jarumnya ke dalam pepek aku.Sesekali abang menghentak batangnya ke dalam dengan kuat sehingga membuatkan perut aku menjadi senak..Abang membuat pergerakan semakin laju.
    Aku:Abang sedab bang aaahhh……..bang laju lagi bang aahhh….ahhh…..aaaahhhhh……..
    Abg:Ok sayang.
    Abang menjolok pantat aku dengan hebat sekali.Sekarang dia suruh aku menukar posisi sexs kami.Sekarang posisi nya adalah doggy aku pun menonggeng dengan segera.Abang pun memasuk kan batang nya semula ke dalam pepek aku.Abang terus menjolok sengan lebih laju lagi sehingga aku mendengus…Ahhh….abaanng…aahhhh…………memang sedap betul main ngan abang.
    Akhirnya aku pun keletihan dan abang pun seudah letih dan pinggangnya dah lenguh kerana melakukan pergerakan menjolok aku dengan laju.Aku memang puas malam tu aku cakap pada abang kali ini main free kalau lain kali nak main lagi kena bayar tau……

    ReplyDelete
  10. Bilik obe camne plak? mesti banyak bisjut kan?

    ReplyDelete
  11. Hanjing la Rosmah Masor dia siapa ni mo syukur2?
    b'syukur patutnya pda tuhan..
    bukan dgn c pukiHanjingKepalaPelir Rosmah Mansor... bodo punya admin!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ntah apa pe laa admin ni ..
      macam sialll jee.., macam bodoo jee..

      Delete
  12. budak arab tu comel ...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails