Friday, 22 November 2013

Serius Konsep - Trans X : Adaptor Bateri Pelbagai Saiz (9 Gambar)


Nice!

Pernahkan anda menglami masalah bateri dimana anda manhukan bateri bersaiz D tetapi anda hanya mempunyai bateri bersaiz AAA. Trans X ialah adaptor bateri yang membolehkan sebuah bateri AAA diubah menjadi apa sahaja saiz yang anda mahu. Konsep ini dihasilkan oleh Chen Yi-An dan Chen Yi-Ying.Do want! 




Laporan asal Yanko

15 comments:

  1. tunjuk bukti video!! mcm tak caye jer...

    ReplyDelete
  2. Kesalahan FAM

    1. bola sepak negara sentiasa membisjut.
    2. malaysia tidak pernah membisjut ke piala dunia walaupun FAM pernah janji untuk membisjut ke world cup 2014 pada tahun 1990.
    3. malaysia tidak pernah membisjut ke piala asia secara merit.
    4.malaysia tidak pernah membisjut ke sukan olimpik semenjak 1980.
    5. FAM suka membisjut ahli dan pegawai yang ada visi dan tak berani membisjut dan berkata-kata, contoh datuk ahmad basri akil, datuk raja ahmad zainudin tan sri anuar musa, Tuanku Ismail Idris(TMJ) dan ramai lagi.
    6.FAM tidak membisjut dengan wang pembelanjaan.
    7. FAM adalah sebahagian dari ahli di stadium bukit jalil, tapi tak selalu membisjut perbadanan stadium pasal rumput.
    8. FAM suka membisjut persatuan dan kelab, pernah sekali kelantan mula game lambat sebab tunggu sultan, kemudian kena bisjut.
    9. FAM suka membisjut keputusan dan tidak tidak tetap dengan pendirian, contoh terbaru, kes piala sumbangsih, dah elok-elok jadi perlawanan asing, tiba-tiba tukar jadi liga pulak, last year tak bagi harimau muda main liga, tahun ni tiba-tiba bagi pulak.

    Kesimpulannya, nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut?nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut?nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut?nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut?nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut?nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut?nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut?nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut?nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut?nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut?nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut?nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut?nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut?nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut?nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut?nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut?nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut?nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut?nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut?nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut?nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut?nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut?nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut?nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut?nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut?nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut?nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut?nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut?nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut?nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut?nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut?nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut?nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut?nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut?

    ReplyDelete
  3. mcm BODOH bisjut ko tu

    ReplyDelete
  4. rugi...bateri AA takleh tuka jadi AAA...ciptaan takde manfaat...rugi...rugi...haram...haram..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tuka dekat kedai la ngok

      Delete
  5. Cuba try tukar jd bateri 18650. Huhu tp Mah bateri AA kecik

    ReplyDelete
  6. Tak berguna punya ciptaan masuk blog nih...
    camne lak kalau dia nk masukkan bateri dalam jam tangan bkn smartwatch?!

    Only for ricers like OBE...

    ReplyDelete
    Replies
    1. beli bateri untuk jam tangan bkn smartwatch la.

      Delete
  7. OBE bodoh ricers...

    ReplyDelete
  8. obe gemok bodoh,
    dah lah gemok, bajet bagus

    ReplyDelete
  9. bodoh anonymous. kau obe kan? bodoh bangang abadi. kah3. sayonara fuckerssssss!

    ReplyDelete
  10. boikot produk cina!

    obepig cacai DAP!

    ReplyDelete
  11. Proses sorong tarik pun bermula. Tak lupa tangan kanan aku pegang pinggang
    Sally dan tangan kiri pegang puting tetek kiri Sally. Makin lama makin laju
    henjutan aku."ahhhh….aahhhh sedapnya you punya pantat Sally …" dengus aku.
    "Bang… bang jangan berhenti bangggg, laju laa.. llaaaggiii bbbaaannng, I
    nnnakkk pancuuuut lllaa..lllaagiii nniii…" jerit Sally. Aku henjut makin
    laju dan aku terasa air mani aku dah nak sampai ke kepala batang
    aku.Makinlaju aku henjut. "ahhaahh…ahhh….aahhhahhhh ah
    pannnccccuuuuuut
    llllaaaagggiii bannnngggg….II pppaaannncccuuuttttt llaaa laagggiii
    bbbannggg…" jerit Sally kuat. Nasib baik tak de orang kalau tak nahas. Kuat
    juga Sally menjerit kesedapan. Badan Sally dah terkulai kat sofa keletihan.
    Aku masih lagi menghenjut pantat Sally. Tak lama kemudian aku terasa nak
    terpancut, cepat-cepat aku cabut batang aku, "ahhhah…eerrrerrrrr …hhhuuuhhh
    fffehhhh…." Sambil batang aku memuntah air putih pekat kat punggung Sally.
    Meleleh ke lubang buntut Sally. Aku cepat-cepat cabut tu sebab takut
    terpancut dalam. Nahas kalau terpancut dalam, nanti termengandung amoi ni,
    naya aku, satu opis pula tu.
    Aku tersandar kat sofa di sebelah Sally keletihan. Sally juga keletihan.
    Tengokkan lubang buntut Sally tadi terasa juga nak cuba main buntut tapi
    orang kata Cina berak pakai tisu je. Tapi aku rasa itu typical Chinesse yang
    masih buat macam tu.Sally dah moden. Mungkin lain kali boleh cuba.


    "Fuhh.. sedap betul batang you bang. Patut la kawan I cakap batang melayu
    dengan batang cina ada beza rasa dia. Rupa-rupanya batang melayu lagi sedap.
    Masuk dan keluar terasa sedap. Sebab tak de kulit yang tutup dia punya takuk
    tu kan bang.." kata Sally sambil tersenyum. " Nanti lain kali kalau ada
    peluang kita main lagi ya bang. Lagi lama kita main." Minta Sally. Aku
    angguk je sambil memaki seluar dan baju. Sally pun dah siap pakao baju dan
    skirtnya. "Eh dah pukul 8.30 malam la Sally. Mari I hantar you balik, kerja
    tu sambung besok je, pagi-pagi nanti sempat je" aku ajak Sally balik. Lebih
    kurang dua jam juga kita orang main tadi bisik hatiku. Puas dan otak aku
    mula berputar cari plan nak project lagi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. anon yang memberi komen berupa cerita erotik:


      وَذَرِ الَّذِينَ اتَّخَذُواْ دِينَهُمْ لَعِباً وَلَهْواً وَغَرَّتْهُمُ الْحَيَاةُ الدُّنْيَا وَذَكِّرْ بِهِ أَن تُبْسَلَ نَفْسٌ بِمَا كَسَبَتْ لَيْسَ لَهَا مِن دُونِ اللّهِ وَلِيٌّ وَلاَ شَفِيعٌ وَإِن تَعْدِلْ كُلَّ عَدْلٍ لاَّ يُؤْخَذْ مِنْهَا أُوْلَـئِكَ الَّذِينَ أُبْسِلُواْ بِمَا كَسَبُواْ لَهُمْ شَرَابٌ مِّنْ حَمِيمٍ وَعَذَابٌ أَلِيمٌ بِمَا كَانُواْ يَكْفُرُونَ
      (Surah al-An'am,ayat 70)

      Maksudnya :Dan tinggalkan lah orang-orang yang menjadikan agama mereka sebagai main-main dan senda gurau, dan mereka telah ditipu oleh kehidupan dunia. Peringatkanlah (mereka) dengan Al-Quraan itu agar masing-masing diri tidak dijerumuskan ke dalam neraka, karena perbuatannya sendiri. Tidak akan ada baginya pelindung dan tidak pula pemberi syafa'at selain daripada Allah. Dan jika ia menebus dengan segala macam tebusanpun, niscaya tidak akan diterima itu daripadanya. Mereka itulah orang-orang yang dijerumuskan ke dalam neraka. Bagi mereka (disediakan) minuman dari air yang sedang mendidih dan azab yang pedih disebabkan kekafiran mereka dahulu

      tidaklah salah jika kita berpesan-pesan kepada kebaikan.

      Delete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails