Friday 15 November 2013

Serius Konsep - PL 01 : Kereta Kebal Masa Hadapan Poland (16 Gambar)


Boom!

Ramai berpendapat kereta kebal, seperti kapal battleship sudah tidak lagi releven di dalam medan perang. Ianya terlalu berat dan besar untuk kegunaan di dalam perangan urban masa hadapan. Tetapi ini tidak menghalang syarikat Obrum dari Poland untuk menghasilkan kereta kebal konsep PL 01 mereka. Obrum jika anda ingin tahu ialah syarikat yang sama yang menghasilkan kereta kebal PT 91M Pendekar milik Tentera Diraja Malaysia. Spesifikasi kereta kebal ini masih belum jelas tetapi apa yang pasti ianya kelihatan sangat futuristik. 




Laporan asal Tankpedia

13 comments:

  1. ade org pedulik ke ko 1st ke x

    ReplyDelete
  2. salah fakta ni bro....Bumar-Labedy yang buat PT-91M .....http://bumar.gliwice.pl/

    BTW, takde istilah Tentera Diraja Malaysia, kita gunakan Tentera Darat Malaysia, ikut style british yg anugerahkan Diraja kepada kor-kor tentera darat...contohnya Regimen Askar Melayu Diraja (RAMD)



    ReplyDelete
  3. INb4 lampu belakang tiru Preve siall..

    ReplyDelete
  4. mohon najib beli lima biji!!!

    ReplyDelete
  5. bodoh. anon-anon sekarang dah kurang mutu kualiti lawak. yang penting aku first.

    ReplyDelete
  6. Minta next time, admin ambil gambar dalamannya pula, kekadang, kat dalam pun dah macam dalam pesawat, sana-sini button, tapi dikendalikan 3 orang je.

    ReplyDelete
  7. bila jibby plak nk bli natang nih??

    ReplyDelete
  8. Di depan muka isterinya Azman meraung sekuat hati merasai kenikmatan yang amat sangat di dalam genggaman dubur Farah yang amat berlemak dan tembam itu. Terkemut-kemut bontot dia menahan pancutan benih yang berebut-rebut nak mencerat keluar. Fazura pula semakin menghampiri kepuasan. Meleleh-leleh lendir pantatnya akibat ditebuk dengan penuh nikmat oleh zakar Kamal. Akhirnya Fazura akur lalu mengejang dan menjerit kepuasan. Kamal dapat lihat bagaimana bontot Fazura yang amat lebar dan gemuk itu terkemut-kemut menahan nikmat kepuasan. Berkerut-kerut lemak selulit bontot gemuk wanita subur itu menikmati kepuasan bersetubuh yang maha nikmat itu.

    Dengan begitu mon+++ wanita subur itu tertonggeng-tonggeng menikmati kepuasan bersetubuh. Celah bontot Fazura yang amat padat itu kelihatan berlendir-lendir akibat kepuasan mengawan yang maha nikmat itu. Menjadi-jadi geram Kamal dengan bontot mon+++ pasangan mengawannya itu. Kamal menarik keluar batang zakarnya perlahan-lahan lalu menghalakannya pula ke arah simpulan dubur Fazura yang kembang-kuncup itu. Fazura yang telah lemah akibat kepuasan tadi hanya dapat merelakan saja lubang najisnya diterokai oleh Kamal. Perlahan-lahan batang zakar bertuah itu menyelinap ke dalam lubuk dubur yang amat subur itu lalu akhirnya santak ke pangkal. Menggigil-gigil Kamal menahan rasa nikmat menebuk dubur wanita idamannya itu. Dia terpaksa membiarkan zakarnya terendam beberapa ketika kerana kalau digerakkan cuma sedikit nescaya benih buntingnya akan membuak-buak keluar.

    Meremang bulu roma Kamal menahan nikmat yang dirasai oleh batang zakarnya yang tertusuk jauh di dalam bontot gemuk Fazura. Dia berasa amat geram dengan posisi tubuh Fazura yang ketika itu menonggek seperti ingin menadah tunjalan zakarnya. Sememangnya Fazura mempunyai bentuk tubuh yang amat sempurna. Tubuh Fazura amat solid dan padat. Bontot dan peha Fazura yang lebar dan mon+++ itu membuktikan bahawa wanita itu amat matang dan subur sekali.

    Wanita sebegini sememangnya pantang kalau dibenihkan, walaupun dengan air mani yang sedikit. Pasti dia akan membuncit membuntingkan bayi kepada lelaki yang membenihkannya itu. Dan setiap lelaki yang menikmati kelazatan tubuh Fazura sudah pasti tidak akan memancut dengan sedikit. Pasti pancutan benih lelaki tersebut akan menjadi pekat dan banyak akibat kelazatan rongga-rongga pantat dan dubur Fazura.

    Azman pula sudah meraung-raung dan mendengus-dengus hendak memancut. Dia sudah tidak dapat mengawal benih maninya lagi. Farah yang mengetahui keadaan itu bersedia dengan menonggekkan bontot gemuknya setinggi mungkin sambil mengemut sekuat mungkin untuk menadah dan memerah benih bunting pasangan mengawannya itu. Dengan jolokan yang amat dalam, dan jeritan yang amat kuat, Azman melepaskan benih buntingnya yang amat pekat dan subur itu jauh ke dalam lubuk dubur Farah yang maha subur itu. Benih bunting Azman mencerat-cerat tanpa terkawal akibat terlalu geram dengan kemon+++an bontot remaja Farah. Fazura melihat dengan jelas bagaimana bontot suaminya terkemut-kemut memerah sebanyak mungkin benih mani ke dalam dubur budak remaja itu. Farah pula menonggeng-nonggengkan duburnya supaya benih subur Azman memancut sehingga ke titisan terakhir.

    ReplyDelete
    Replies
    1. gila seks.. bodo la ko

      Delete
    2. Kocat jubo mok mu bharu mu tau.. Nok ko? Aku pechoh jubo mok mu?

      Delete
  9. Bapa saudara ku menyuruh aku meniarap dan mengangkat buntutku. Sekarang ku faham dia nak melakukan sapertimana dia melakukan dengan isterinya. Dia meludahkan kepada lubang buritku. Ku rasa panas airliornya. Dia mula memasokkan kepala butuhnya kelubang buritku. Dia menyuruh ku membuka lubang buritku. Ku turuti dan ku terasa kepala butuhnyatelah masok kedalam lubang buritku. Ku rasai perit kerana selama ini cuma laluai ONE WAY sahaja. Kini THE OTHER WAY. Dia mengeluarkan semula dan meludahnya sekali lagi. Hangat air liornya membuatkan aku keseronokkan. Dia membenamkan butuhnya kedalam buritku. kali ini sampai kepangkal butuhnya. Agak lama juga dia ,elakukan FOWARD-BACK. Ku rasai kepala butuhnya membesar dan dia mengerang. Dia mencabutkan butuh nya lalu menyuruh ku menghisap butuhnya. Ku kesat dulu butuhnya kerana ku tidaktahan BAUnya. Setelah kurang baunya Ku hisap kepala butuhnya dan sampai kepangkal. Dia menyuruh ku hisap kuat kali ini. Ku lakukan dan dari gengaman tanganya ketetekku ku tahu dia dah nak SAMPAI. Ku hisap dengan kuat dan dia menjerit dengan serentak ku rasai air maninya memancut terus ketekakku. Kepanasan air maninya kurasai masok sampai keperutku. Ku hisap dan hisap. Akhirnya butuhnya mula lembik dan air mazinya kembali keluar. Dia berpeloh dan baring atas belakang badanku. Aku juga keletihan serta keseronokkan.

    ReplyDelete
  10. hai pinau mata aku tgk komen lucah ni aih..jenis org forever alone..bini tak dk nak menutoh boleh karang ayat lucah je la..puiii..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails