Monday 18 November 2013

Serius Kreatif - Fotografi Fesyen Yang Kreatif Oleh Luca Meneghel (12 Gambar)


Genius!

Rekaan fesyen yang cantik bermula dari lakaran yang dilakukan oleh pereka. Kerap kali lakaran busana yang cantik ini tidak pernah dilihat oleh sesiapa. Luca Meneghel seorang jurugambar berasal dari Itali ini menghasilkan siri Mirror dan Paper Doll yang memaparkan pakaian yang "dilakar" terus di atas tubuh model-model fotografi fesyen beliau. Sangat kreatif dan genius!  




Laporan asal Luca Meneghel

33 comments:

  1. Firstttttttt! wow boobies O.o

    ReplyDelete
  2. GAMBAR 6 DGN 7 BEST..HAHAHA..FUCK FIRST...

    ReplyDelete
  3. bestneyr gambar-gambar ni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hhh

    ReplyDelete
  4. Pelan sikit bannggggggg…” kata Linda dalam syurrrrrr. “Mana Boleh Pelan Tengah Sedap Ni….. Pantat Linda Baik Punya… Abang Rasa Macam Nak Masuk Dengan Telur2 Sekali Kalau Boleh……Macam Mana Sosej Abang, Sedap Tak” kataku dalam kenikmatan. “UUUhhhhh Sosej Abang Sedap. Sosej Abang Best……. Sosej power…..” jawab Linda setengah meraung. “Tak Sangka Selama Ni Ada Pantat Yang Best Macam Ni…AAAgghhhhhhhhhh.” kata ku. “Tak Boleh Cari Tempat Lain Dah Pantat Macam Linda Niiiii….. Pantat Panassssssssss… Kuat Kumut Punyaaaaaaa…” kata Linda meraung. Kotek aku tak henti2 menghentak pantat Linda kemudian aku tarik keluar kotek aku. “Tungging “kata ku. Linda mengikut macam orang kena pukau. Dia menunggingkan punggungnya sambil kedua tangan di letakkan ke dinding toilet. Aku menikmati dulu pemandangan belakang punggung Linda yang berisi itu. Kotek aku yang sudah basah itu aku dekatkan ke lubang pantat Linda..dan aku gesel2kan seketika. “Abanggg Cepatlah Banggggg..Linda Tak Tahan Ni…” kata Linda dalam nada yang macam budak2. Aku tekan masuk kotek aku dalam lubang pantat Linda dengan pelan2 sampai ke hujung. Kami sama2 mengerang kenikmatan. Pemandangan pantat Linda lebih jelas dalam posisi ini. Aku dapat melihat isi dalam pantat Linda yang keluar masuk mengikut hayunan batang konek aku. Ia bagaikan mengengam konek aku.. “Aaaahhhhhh Pantat Manis….. Sedap……. Sayanggggg…. Nak Lagiiii?” tanya ku pada Linda… “Eeeeemmm Sedapnya Banggggg… Lagi Bangggg Lagiiiiii.” jawab Linda. Aku menghayunkan cokma rindu aku dengan pantat macam orang sedang main pedang. Segala hikmat yang aku pelajari aku gunakan.. Tusukan kotek ku sekejap kekanan, kekiri, atas, bawah… aku mahu setiap inci lubang pantat Linda merasa kotek aku. Aku sekali lagi menarik keluar konek aku. Aku menghadap Linda kemudian aku dukung dia dengan kakinya aku cakuk dengan tangan aku. Tangan Linda memegang leher aku. Pantat Linda kelihatan ternganga luas di bawah sana. Aku masukkan batang aku kedalam pantat Linda dan menekan badannya ke dinding. Aku menghentak kotek aku dengan kuat kali ni.Linda yang tersepit antara badan aku dan dinding toilet meraung tak henti2. “Ah Sekarang Baru Linda Tahu Batang Abang Macam Mana Kan” kata ku pada Linda. “AAhhhgghhh Batang Abang Sedap….. Best…. Banggggg Air Linda Nak keluar.. Baaanggggg” kata Linda tersekat2. Aku pun melajukan lagi hayunan..kapal kami bagaikan dilanda badai taufan…Bunyi hentakan badan ku ke badan Linda begitu kuat sekali..Kocakkan ait pantat Linda juga tak mahu kalah. Aku merasa air aku sudah berasa di kepala konek aku… “Sayang Abang Nak Terpancut Dah….” kata ku. “Pancut Dalam Bang Sayang..Linda nak Anak Abang” jerit Linda. Akhirnya aku dengan Linda pun terpancutlah…Air mani aku dilepaskan kedalam lubang pantat yang tak henti2 mengumut dan memerah setiap titik air mani aku. Selepas rehat seketika, kami mengenakan pakaian kami… “Abang Lain Kali Linda Nak Lagi Boleh” kata Linda sambil memeluk badan aku. “Bolehhhhh…Pantat Macam Linda Ni Kalau Boleh Abang Nak Hari2″ jawab ku. “Itu Bisa Di Atur” kata Linda sambil kami sama2 ketawa kepuasan dan menuju balik ke office

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kancil terus berlari. Wah, cepat juga larinya. Ya, walaupun Kancil bertubuh kecil, tapi dia dapat berlari cepat. Tanpa terasa, Kancil telah berlari jauh, meninggalkan teman-temannya.

      “Aduh, napasku habis rasanya,” Kancil berhenti dengan napas terengah-engah, lalu duduk beristirahat. “Lho, di mana binatang-binatang lainnya?” Walaupun Kancil senang karena lolos dari bahaya, tiba-tiba ia merasa takut. “Wah, aku berada di mana sekarang? Sepertinya belum pernah ke sini.”

      Kancil berjalan sambil mengamati daerah sekitarnya. “Waduh, aku tersesat. Sendirian lagi. Bagaimana ini?’7 Kancil semakin takut dan bingung. “Tuhan, tolonglah aku.”

      Kancil terus berjalan menjelajahi hutan yang belum pernah dilaluinya. Tanpa terasa, dia tiba di pinggir hutan. Ia melihat sebuah ladang milik Pak Tani.
      “Ladang sayur dan buah-buahan? Oh, syukurlah. Terima kasih, Tuhan,” mata Kancil membelalak. Ladang itu penuh dengan sayur dan buah-buahan yang siap dipanen. Wow, asyik sekali!
      “Kebetulan nih, aku haus dan lapar sekali,” kata Kancil sambil menelan air liurnya. “Tenggorokanku juga terasa kering. Dan perutku keroncongan minta diisi. Makan dulu, ah.”

      Delete
  5. page ni ada lebih 139 juta viewers. hitunglah sendiri dosa kau kalau orang yang baca post lucah kau ni naik syahwat dan mengakibatkan mereka onani / rogol. nak kata bodoh bangsa aku sendiri. tapi memang realiti bangsa aku ni senang lupa diri dan bodoh. tak sedar dek untung tapi menggelabah bila kena bash sikit. kahak muka masing-masing lepastu rasakan kehanyiran kahak tu. itulah perangai busuk kita.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la bngst tul perangai post lucah takkan nak title kan diri melayu lucah berpisah nya tiada?

      Delete
    2. ya aku setuju. sepatutnya admin blog nie kena check dlu setiap komen yg masuk. -_-

      Delete
    3. kau ni dah teruk. baru baca cerita ni sikit dah nak pergi melancap merogol dah? tak dapat tahan nafsu?

      pergi ambil air sembahyang tu. esok kahwin. tak mampu pergi puasa ok?

      Delete
    4. tu la beza melayu dgn bangsa lain.. bangsa lain tgk dari sudut fesyen... kau tgk lucah lucah lucah.. nak ckp pegangan agama x kuat.. kau la no 1.. apa guna solat 5 waktu dan sebagai nya.. tapi bila tgk gmbar macam ni trus fikir lucah.. bodoh akal pendek.. daripada 139juta viewers yg tgk bukan semua bodoh dan nafsu mcm kau.. bukan semua tgk dari sudut negatif kau.. bukan semua nak trus lari masuk bilik ari fap fap fap.. bangang.. agak2 kau tgk bontot lembu pun kau mudah terangsang.. bodoh bodoh.. kalau ilmu penuh didada.. benda camni x jadi isu.. ba ha ngang.. p/s: kalau nak reply cuci tangan dulu.. jgn pakai sabun yg kau pakai fap td.. BOHODOH

      Delete
    5. palpatine dengan anon atas ni lagi BODOH bertingkat-tingkat. anon 12:36 tu cerita pasal anon bodoh yang letak cerita lucah dalam ruangan komen ni lah BEBAL. dah tak tahu apa-apa nak menyampuk TUNJUK PANDAI. lepastu nak BODOHKAN orang. orang macam kau lah yang BERAKAL CETEK. sudut fikiran tertumpu pada yang negatif. tak pun mungkin KAU YANG LETAK CERITA LUCAH tu dalam ruangan komen ni.

      Delete
    6. ON YOUR FACE anon18:52 dan palpatine! BUTTHURT??? nak bisjut? nak royi? pergi sekolah dulu. kah..kah..kah..

      Delete
    7. Anon 18:52 taknak balas ke??? ni msti bdak sekolah ni kan..seronok tngok kowang gado2..haha masing2 nk mnang..tp mmg btul la Anon 12:36 tu ckp..die citer pasal anon yg publish komen citer lucah la..ak sekali tngok pun dh tau..ko plak lebey2 tk tau hjung pngkal nk sound die..puiiiiiiihhh..tp pepown, anon sume babi..nak bisjut???

      Delete
    8. tak sangke betul, masih ada yang berani cakap "apa guna solat 5 waktu"..
      lol..der, kongsikan dengan kami mereka yang maksum der..please..nak tengok shangat awww...bisjut?

      Delete
    9. aku fap tak pakai sabun. nanti kote hitam.

      Delete
  6. bagaimana pula dengan CINA BABI? memandu macam BODOH, ingat jalanraya KEPALA BAPAK dia punya. bagaimana dengan INDIA MABUK ANJING? buat bising kacau sana-sini tunjuk GANGSTER PONDAN? mak kau BUTTHURT??

    ReplyDelete
    Replies
    1. if cina n india yg tulis, xkira r dosa diorg. skrg anon 12:36 tu ckp tuk kita org islam. sedar2 lah. jgn asyik nk cari salah bangsa lain. diorg tu biarla diorg pnya psl. kita nnt kne soal kt dlm kubur n pdg mahsyar. pikir2 kn lah.

      Delete
    2. hahaha..yang mabuk cine, yang drive macam bangang india, melayu pulak sangat berhati, bawak kete dibawah kelajuan yang dibenarkan, fokus dan istiqamah. orang melayu memang power. atas dasar ini mane penah melayu accident. tak caye tanye kejara. melayu tak pernah accident, tak pernah penyebab punca accident, melayu power!

      Delete
  7. Au'zubillahiminash-obe-nirrojim...

    Kami berlindung dibawah Allah dari ancaman Obe dan sekutunya. Amin.

    ReplyDelete
  8. dulu penuh dengan sampah politik. sekarang sampah bangsa. aku lagi prefer anon yang komen bisjut, royi, first, tu walaupun tak berfaedah. daripada komen letak cerita lucah mcm mak bapak tak pernah ajar kau mana elok mana tak. atau kau ni anak terbiar. blog ni untuk kita dapat input baru, bukan menyemakkan dengan cerita lucah kau. simpan sendiri, orang taknak tahu pun kebodohan kau tu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu.....sokong 100%....

      Delete
  9. fap fap fap fap

    ReplyDelete
  10. admin kalau nak open minded sangat pun kenala pada tmpatnya.. ni negara org islam mojiriti,.. fikir la anak bangsa kalau nak cari info skalipun... ingatla rezeki yang jadi darah daging tu sumber dia dari mana, dari perkara 2 mcm ni kah? bagi la somthing yg berpengetahuan skit...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hello akak ke mak cik ke.. dkt atas obey tulis.. sudut kreatif.. fesyen... akak tgk dari sudut lucah.. please la akak ke mak cik.. ubah cara berfikir.. kenapa bangsa lain lebih maju?? sebab jgn tgk benda dari satu sudut.. kalau aku budak fesyen.. aku akan pinjam cara ni juga.. utk reka baju.. daripada aku lukis baju guna org lidi... puiiii.. kalau nak tgk.. tgk pada baju yg dia lukis.. xyah mata tu nak cari apa disebalik baju tu.. kalau kau bagus sgt. kau x buka link ni..

      Delete
    2. ano 19:06 mengapa emo ee nye pon? biarla ano 20:54 dengan carenye pon tidak menyusahi sesiape pon nyee..mengapa terlalu butthurt ni?
      mengapa bangsa lain lebih maju? kami ada anak bangsa seperti kamu, but seem like tak maju2 pon?

      Delete
  11. has this blog sunk this low obe?

    ReplyDelete
  12. inilah yang dikatakan berpakaian tapi berbogel. dunia akhir zaman. blogger plak main sauk je. saham semua ni. sahammm

    ReplyDelete
    Replies
    1. u jelly mate?..jelly coz u CAN'T provide such a creative info for others?..y u no find new things and post on ur own?..y u no agree or give positive comment here?..

      Delete
  13. i dont see ano 00:22 comment as negative. it is his/her opinion. the one who should develop their mind is u ano 13:46. it is true that those photos are berpakaian but bogel. in islam, it is haram. people dont agree and why dont u agree to disagree?
    me myself dont see such photos as creative. it is just a word used to make those photos look "halal".
    come on bro.....

    ReplyDelete
  14. Sila balik ke zaman paleolitik.atau zaman neolitik.situ x ada ketamadun...:)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails