Tuesday, 5 November 2013

Serius Fakta - 10 Raja- Raja Dan Sultan Terkaya Dunia


Royale of The Royals!

Syukur melihat ramai yang beragama Islam. Mereka banyak bantu ummah dan tidak membazir dengan kemewahan yang diberikan oleh Tuhan yang Esa. 






Laporan asal Luxuo

18 comments:

  1. nampaknya kita takde cempiyen. sultan hassanal bolkiah dan bhumibol adulyadej berkongsi kedudukan kedua. sape cempien woi ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cempien dia obe gemok. Kau apa tahu?

      Delete
  2. Thailand punya raja kaya nak mampos.
    tapi rakyat...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rakyat dia bersyukur sebab thailand masih lg aman..

      Delete
  3. no 1 raja mat taib..senarai di sensored kan..ki3

    ReplyDelete
  4. Hmm...
    kalau kita buka sumber asal luxuo, raja thailand no 1 dgn kekayaan sebanyak 30B USD

    ReplyDelete
  5. kenapa 'miskin' sangat raja thailand? Aku ingat kekayaan dia lebih USD55b kot..

    ReplyDelete
  6. "Syukur melihat ramai yang beragama Islam. Mereka banyak bantu ummah dan tidak membazir dengan kemewahan yang diberikan oleh Tuhan yang Esa."
    lol..anybody else yang tak faham apa itu SARCASM?haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. thank you Mr smart. baru kenal ayat sarcasm ke? xpyah hint orang tahu pun.

      Delete
    2. ada orang yang coment kat atas tak faham ker?????? Ini semua poyo

      Delete
    3. korang sume xphm ke??? ini sume illuminati!

      Delete
  7. syukur asia tenggara masih aman

    ReplyDelete
  8. ni semua mmg lama kena hisab kt akhirat nnti..menjawab la korg dpan tuhan..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails