Friday 15 November 2013

Serius LOL - Muzik Video Tanpa Muzik


Genius!

Profound shit herr

2 comments:

  1. Aku kubup bibir kak Mas sambil tangan aku meramas dan menggentel puting tetek kak Mas bila puas aku jilat,hisap puting tetek kak Mas.Menggeliat kak Mas aku buat,puas tetek cipap pula aku kerjakan.Jari jemari aku menggusap,raba dan jolok faraj kak Mas.Kak Mas mula merenggek makin banyak air mazi keluar,Aku jilat kelentit kak Mas terangkat-angkat kak Mas kenikmatan manakala renggekan nya pula makin kuat dan berpanjangan. Aku raba dan ramas bontot kak Mas yang besar,lebar dan pejal tu lalu jari ku mula mencucuk-cucuk dubur kak Mas.Kak Mas makin lemas kesedapan aku minta kak Mas menonggeng untuk memudahkan aku cium dan jilat dubur kak Mas.Lidah aku memainkan peranan sambil jilat aku cucuk lidah ku dalam dubur kak Mas..Kak Mas hanya mampu merenggek sambil berkata sedappppp….ohhhhhh cucuk lagi..lagi…lagi ahhhhhh.
    Kini giliran kak Mas pula aku minta jilat,hisap dan kulum konek aku.
    Dengan rakus kak Mas main batang konek aku,bila sama-sama tak tahan dan kak mas pula dah 2 kali memancutkan air nikmatnya.
    Dia minta aku masukkan batang konek aku kerana tak tahan katanya.
    Aku baringkan kak Mas dan aku buka kangkangnya seluas yang mungkin sambil aku gesel-geselkan kepala takuk aku pada bibir faraj kak Mas.Lalu aku benamkan konek aku merenggek dan menjerit kecil kak Mas sambil menahan senak bila keseluruhan batang konek aku menyelami dasar cipap kak Mas.Aku mula henjut serta sorong tarik dari irama perlahan bertukar ke irama laju. Tercunggap-cunggap kak Mas aku kerjakan selang 10 minit badan kak Mas menggejang lalu memancutkan air nikmatnya untuk kali ke 3. Aku biarkan kak Mas menikmati klimaknya lalu aku minta kak Mas menonggeng pula aku bisik ketelinga nya aku nak main bontotnya kak Mas anggukkan kepala lalu menonggeng dan aku pun menusukkan batang konek aku pada dubur kak Mas dengan sekali henjut keseluruhan takuk aku masuk dan aku mula henjut dengan irama laju dan terbenam lah seluruh batang konek aku ke dasar dubur kak Mas.Lama aku henjut lebih kurang 25 minit kemudian aku mula merasa aku nak pancutkan air mani aku lalu aku tanya kak Mas nak pancut dalam dubur,cipap atau mulutnya. Kk Mas minta aku pancut je dalam duburnya.Badan aku mula menggigil tanda aku akan pancut sebentar lagi.Aku lajukan hentakkan dan henjutan pada dubur kak Mas 5 minit kemudian aku henjut dan tusukkan konek aku sedalam-dalamnya pada dasar dubur kak Mas lalu memancutka berdas-das tembakan air mani aku kak Mas pula menjerit kenikmatan.Aku biarkan konek aku seketika bila saiznya menggecut aku cabut keluar dari dubur kak Mas. Kami saling berpelukan dan berkucupan tanda puas dan nikmat.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails