Monday 18 November 2013

Serius Sadis - Kubur Gergasi Mangsa Taufan Haiyan (14 Gambar)


Taufan Pembunuh

Taufan Haiyan yang melanda Filipina 7 hari yang lalu mengakibatkan ribuan rakyat Filipina terkorban dan ribuan lagi kehilangan tempat tinggal. Pada awalnya dianggarkan 10 000 orang terkorban tetapi kini jumlah rasmi yang diberikan kerajaan Filipina ialah sekitar 3500 orang. Setelah seminggu mayat yang terkorban harus segera dikebumikan sebelum mendatangkan mudarat kepada mereka yang terselamat. Di Bandar Tacloban, Provinsi Leyte kubur gergasi yang memuatkan ratusan mangsa digali khamis lalu. Mangsa-mangsa yang terkorban ini dikebumikan tanpa ada istiadat agama ataupun mangsanya dikenal pasti. Mayat ditanam secara bertingkat-tingkat di dalam beg mayat hitam. Sungguh sadis apabila mati dan mayat anda tidak sempat dikenal pasti. RIP..... 




Laporan asal Inquirer

14 comments:

  1. Tanpa berkata apa-apa dia melentikkan tubuhnya, mengangkat punggungnya ke atas. Aku mengikut pergerakakan dengan tanpa perlu mencabut batangku yang terendam tertanam dalam di rongga anusnya. Aduh! Macam sebuah mimpi yang menjadi nyata! Aku mengongkek duburnya dalam keadaan dia menonggeng begini. Posisi yang mencapai tahap yang paling tinggi dalam perlakuan meliwat dubur seorang wanita! Hanya dalam dua kali sorong tarik, batangku menggeleding dan badanku seakan kejang tersimpul.

    Mataku berpinau-pinau dan seolah semua pergerakan terhenti. Kutunjalkan seluruh panjang batangku ke dalam duburnya sedalam-dalam yang mungkin. Dan.. Boom!! Seolah-olah dunia ini pecah meletup bersepai di hujung batang zakarku. Pancutan mani yang pekat melecut-melecut keluar tanpa henti setiap kemutan buah zakarku. Lubang anusku terkemut-kemut begitu rapid sekali, dan air mani putih pekat meledak memenuhi ruang duburnya..

    Oohh! Aku melepap jatuh terbaring di tas belakangnya, dan membiarkan konekku terus berendam menikmati kenikmatan saki baki titisan mani menitis keluar dalam pancutan yang kian lemah dan kecil. Aku rasa lebihan air maniku meleleh keluar dari duburnya membasahi kedua biji buah pelirku dan membanjiri rekahan punggungnya. Kepalaku menjadi berat, anggotaku lemah dan aku terus terlena di atas belakangnya, sambil konekku masih tercucuk lesu terendam di dalam duburnya, masih throbbing dalam denyutan yang kian lemah tenaganya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. babi la anon atas ni.

      Delete
    2. kepada sape yang post camni..laknatullah ke atas kamu..insha Allah..maaf.. aku pun anon tapi dah lebih2 ko ni..memang aku butthurt pun sebab yang post camni biasa budak2 baru nak up.. Cuba ko tengah buat ni Allah tarik nyawa kau..Nauzubillah. Moga Allah Ampunkan dosa kau.. ya aku butthurt ! aku butthurt dengan orang bodoh macam ni..aku maksudkan kau..kau dan yang buat kerja2 camni..biar sarcasm yang cerdik pada akal.. 1000 orang doa kematian dan kecelakaan pada kau..in shaAllah.(Dengan Izin Allah) itu maknanya.. ko buat kerja ni mak dengan abah ko semua tak nampak berani lak kau.. Aku nak butthurt lagi sampai ko menangis... Ko solat cukup tak? Ko ada ajar mak abah ko mengaji tengah saat dia hidup ni?Ko ada tolonga mak abah kau dalam kehidupan seharian? ko hanya tahu lucah yang melampau..bila tengok video berbunuhan kau pun turut sama maki kekejaman orang yang melakukan tesebut tapi kau? Ya Allah yang maha melihat.. Kau taip/paste kat sini lagi atau anon lain yang berhubungan sejenis dengan ini Bala lah ke atas kamu.. Kau leka dengan zakar dan vagina kau? ya aku butthurt lagi.. Kau buat perkara ini seolah2 kami semuslim mengizinkannya terus terjadi.. Orang 2 macam kau lah yang buat google apps cerita lucah melayu disambung komen anak melayu kulit tengah2 separa hitam berteriak "Ya, pegi lantak mereka yang butthurt! keluar kan lagi cerita ini...sila update yang latest.."konon.. bila check orang melayu.. Bila mati adik beradik mak abah cek telefon ada Installled application tersebut..walaupun delete google tetap ada.. dalam kubur berteriak! Ingatlah mati.. Bencana akhir2 ini selalu jadi di antara terkuat..Ini disebabkan kau.... hai anon bodoh peruk lagi satu tu? aku baca atas ni tak rasa nak beronani pun sikit pun tak sebab video mengingatkan kita pada kematian.. Kau pergi lawat jenazah ko masih mampu stim ke tengok awek? Astaghfirullah.. Aku doakan bala ke atas kau dan aku doakan setiap kejadian itu agar menyedarkan kau.. pakej aku doa yang terbaik dan dalam masa sama memberi kesedaran.. lepas ni ada lagi..ko lah aku maksudkan walaupun orang lain..ye kau anon..kau.. hati ko kotor hitam teruk lebih teruk dari magsa tragedi taufan haiyan ni..mereka pergi dahulu agar tidak melakukan kekejaman pada makhluk/bumi ini.. tetapi kau akan terus bermaharaja lela diatas keyboard dengan bangga menyuruh pembaca sengaja membaca.. sedangkan ramai cerdik pandai terus skip bila terbaca.. bukan bodoh adik, abah, mak kau..kesian mak abah ko.. cuba ko buat camni mak abah kau duduk sebelah sama..tengok ko buat baca blog ni.. ko buat tak??tak buat kan.? cis penakot..ko ni penakot...mak abah ko camtu lah turun kat ko.. Aku butthurt..maaf aku butthurt engan kau macamni.. suapaya anak2 aku ni jadi orang yang soleh..
      salam dari malaysia barat tengah.

      Delete
    3. Anon atas taip panjang sangat, nasihat xsampai sbb orng xbaca, nasihat yg baik adalah yang ringkas dan bermakna.

      Delete
    4. Nasihat v1
      Kepada yang malas baca, si anon buthurt doakan si anon buat dosa ditimpa bala supaya sedar, supaya keturunan si anon buthurt ni jauh dari perkara mungkar.

      Delete
  2. sadisnya.... dikubur macam tu je ke?

    Jemput datang ke website baru saya syokbah.com
    Terima kasih!

    ReplyDelete
  3. Malaysia patut buat satu usaha menyimpan identiti DNA. Tak cukup dengan cap jari dan foto saja. apabila terjadik bencana seperti ini. Memudahkan kita menenali seseorang dengan cepat. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kata P.Peity Petry yang sungguh naif dan bebal, hanya pandai berkata-kata sahaja di ruang siber ini, Phuiii.

      Delete
  4. padan muka diorg sape suruh robohkan masjid....yg mati dpt bale yg hidup dpt lgi peluang dari Allah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. padan muka? lu ni hati batu ke? ni bencana alam la. jgn main rembat je info dr internet n merepek kat sini. klw tsunami yg jd kat aceh tu non muslim ckp "bala sbb depa runtuhkan gereja/tokong/kuil". confirm lu bengang jg kan?

      Delete
    2. sebab ko kurang ilmu lh ko ckp mcm ni,,,Allah tak akan bagi bencana alam tanpa sebab...ko ckp non muslim kt aceh ckp dpt bala sbb runtuhkan gereja/tokong....hakikatnya bangunan ape yg masih bertahan mase kena tsunami tu MASJID kn...kt filipina kerana nk mempertahankan masjid 3 org terbunuh...siape buat atau sokong benda tu mesti lh kena bala...slps tragedi kt aceh penduduk kt sane dh guna sistem & undang2 islam contohnya hudud,sebat(bagi minum arak & x tutup aurat)....allhamdulillah kt sane semakin baik....klau ko cetek ilmu jangan pandang org sblh mata lh...

      Delete
  5. Ya Allah, kesampingkan (bencana) ke sekeliling kami dan bukan ke atas kami. Ya Allah, jadikanlah hujan sebagai rahmat, tidak memusnahkan dan tidak menghancurkan.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails