Sunday, 24 November 2013

Serius - One Night In May : Dokumetari Wajib Ditonton Penyokong Bolasepak


Really Good

Kami bukan peminat Liverpool tetapi dokumentari One Night In May tentang kemenangan Champions League mereka di Istanbul ini memang power. Meremang menontonnya. #YNWA 

11 comments:

  1. dudek mencarut dalam video ni masa dia terangkan apa Benitez cakap masa halftime.tp lepas tu dia minta maaf.kelakar

    ReplyDelete
  2. "Kami bukan peminat Liverpool" ayat klise dari hardcore liverpool.hahahah

    ReplyDelete
  3. Spongebob | ( • )( • ) |

    Patrick / ( • )( • ) \

    Squidward ( (•)(•) )

    Plankton | (•) |

    Mr. Krabs |•||•|

    ReplyDelete
  4. aku tak faham. yang aku tahu one night stand

    ReplyDelete
  5. Cikgu Syiken samapai terangkat punggungnya. Tangannya yang lembut memegang erat pada lengan kau yang bertongkat di kiri kanan dada Cikgu Syiken. Aku pun sambung hayun balik. Aku tekan sampai santak hingga ke pintu rahim. Matanya terbeliak menahan serangan aku yang bertubi tubi.

    "Ahhh.. MAnnn.... cikgu pancuut lagi iee.. ahhhh" Klimaks kali kedua sedangkan aku belum rasa apa apa lagi.

    "Ouhhhh,emmmmm, iyahhhh, laju Man."

    Dia punya suara satu bilik berkumandang. AKu terus hayun. Pantatnya terus mengemut batang aku. Sampai nak tercabut rasanya. Dah 30 minit masa berlalu. Sampai satu ketika aku rasa nak pancut. Aku melajukan hayunan batang aku.

    "Ouhhhhhhhhh,emmmmmmm,yahhhhh, laju Mannnn, cikgu pancuttt lagiiii"

    Punggungnya terangkat angkat. Kepalanya menggeleng ke kana ke kiri menahan nikmat tak terhingga. Tangannya memegang pinggang aku. Kemutan pantatnya yang bertalu talu menyebabkan aku hilang kawalan.

    "Cikgu, saya nak pancutttt niiii,ahhhhhhhhhh.hahhhhh" Aku tekan sampai santak. Matanya terbeliak ketika aku memuntahkan air mani aku ke dalam pantatnya. Berdas das aku tembak. Pantatnya tak henti henti mengemut batang aku. Aku pun mencium dia tanda terima kasih kasih. AKu tarik batang aku dan dia hisap air mani yang lebih sampai habis.

    ReplyDelete
    Replies
    1. oleh krn terlalu ghairah ckgu syiken mgigit kuat koteku hgga putus, kini ak hidup merana krn tiada lg kote
      -kisah besar anon 2:57

      Delete
  6. dan cikgu syikin itu adalah aku.
    -kisah benar anon 5:08

    ReplyDelete
  7. Bodoh betul anon kat atas! gila seks!

    ReplyDelete
  8. Pak abu bukan sebarang driver dia memang gagah pecah kan jubur cikgu manja yg lemak manis meraung nak dipancut dalaaaaaaaaaam:

    cikgu zaki mengerang seperti seorang pelacur murahan. aku seperti tak percaya lelaki yang tegas, garang boleh menjadi seperti ini kerana jilatan pak abu yang rakus menghunus sambil menarik bulu-bulu di celah jubur cikgu zaki. sesekali kedengaran cikgu zaki merengek-rengek minta di jolok juburnya. pak abu berdiri, tangan nya memegang bontot cikgu zaki supaya tertonggek ke atas. dia meludah tapak tangannya dan menyapukan air liur di kepala koneknya yang mengeras mahukan jubur dari tadi. lubang cikgu zaki yang masih teruna terlalu ketat untuk konek dewasa yang gemuk seperti pak abu. cikgu zaki menjerit kesakitan. namun pak abu tidak menghiraukannya. dia terus menekan masuk seluruh batang koneknya sedalam mungkin. pak abu mula menarik dengan kasar batang koneknya. terasa seperti semua isi dalam jubur cikgu zaki mahu keluar. panas, hangat bila batang konek pak abu bergesel dengan dinding juburnya. kemutannya semakin kuat seperti mahu terberak di sorong tarik pak abu. rupanyanya inilah kenikmata bila batang konek masuk ke dalam lubang jubur. semakin lama henjutan pak abu. semakin nikmat rasanya. cikgu zaki mengetap bibir menikmati asakan ganas pak abu. pak abu memakin laju mendera lubang cikgu zaki yang ketat. dia tersenyum leret kearahku. renungan matanya menakutkanku. pak abu bernafas kencang dan henjutannya semakin laju dan ganas. badan cikgu zaki ke kiri kanan menerima pukulan yang ganas itu. tidak lama kemudian terdengan keluhan pak abu menandakan dia telah sampai ke puncak kenikmatan. benihnya penuh mengisi lubang jubur cikgu zaki. cikgu zaki keletihan, pengsan setelah di rogol ganas oleh pak abu. pak abu lepaskan ikatan pada cikgu zaki. dia menghampiriku lalu berbisik. "kalau kamu beritahu zaki, nahas kamu." dia membuka ikatanku. aku rasa selamat. tetapi fikiranku ternyata salah. pak abu menarik aku keruang tamu. koneknya masih keras mencanang bergoyang-goyang ke kiri kanan bila berjalan. dia menolak aku tertonggeng di tepi sofa. lalau terus meludah lubang juburku. koneknya yang tegang terus di tonyoh ke lubang juburku tanpa amaran. aku menjerit kesakitan. dia menari rambutku, membuatkan badan aku melentik kebelakang. hentakan kasar pak abu ternyata memecah kesunyian malam. aku menyemut seluruh batang pak abu membuatkan pak abu mengerang setiap kali sorongan. " sedap... patut la zaki bela ko... macam pantat perempuan." pak abu berbisik ketelingaku. dia semakin ganas menujah-nujah juburku. tekni ini mengingatkan aku kepada pak hasan. aku tak pernah menerima henjutan yang lama seperti ini. kakiku seperti menggigil setiap kali seluruh batang pak abu masuk sepenuhnya. pak abu bangga dapat menundukkan aku. habis tetek aku diramas-ramas kasar. aku menguatkan kemutan untuk mempercepatkan pak abu klimak. aku membalas kasar setiap di membenam koneknya. pak abu semakin kuat berdengus. in tanda dia akan pancut sekejap lagi. dia memusingkan badanku dan meletakkan kaki ku kebahunya. terasa buah pelinya berlaga dengan buah peliku. henjutannya semakin laju. dan... Arggghhhhhh.... sedapnya... "aku puas betul dengan kamu.. ingat kalau kamu beritau zaki, nahas kamu aku kerjakan." pak abu menari koneknya yang mulai layu berlendir. dia menarik tangan ku menuju ke bilik semula. dia menolak kasar aku ke arah katil. sampil tersenyum puas bercekak pinggang melihat dua jantan terbogel keletih di atas katil. pak abu menyarongkan semua kain pelikatnya dan meninggalkan kami dengan benih. aku terasa pedih di jubur. mesti terkoyak. aku membelek jubur cikgu zaki. ada darah bercampur air mani meleleh di pehanya. kesian cikgu zaki, ini pengalaman pertama terunanya di ragut jantan

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails