Monday 18 November 2013

Serius WTF - Majlis Pengebumian Ceria, Gempita Dan Seksi Di Taiwan


Mati happy

What the what? Majlis pengkebumian biasanya sangat sedih dan suram. Di Taiwan nampaknya ada cara baru untuk mengkebumikan si mati dengan penuh ceria, gegak gempita dan seksi. Sebuah pancaragam berskirt pendek akan bermain muzik sekiling keranda si mati. Tak lama lagi tibalah di Malaysia




13 comments:

  1. Remind me of movie 'Funeral of Mr Director'

    ReplyDelete
  2. lagu menuju alam dot dot dot..

    ReplyDelete
  3. kalao xsalah, si mati telah hidup melebihi 100 tahun. Acara pengebumian adalah berlainan bagi yg telah hidup melebihi 100 tahun, dimana si mati akan diraikan dan pihak keluarga tidak boleh berkabung.

    ReplyDelete
  4. Nak RM10K x? Jom join http://curium-cr.com/my-4917436

    ReplyDelete
  5. Lampu hijau telah diberikan oleh kakaknya, Hazif mula menghentam-hentam batang zakarnya jauh ke dalam lubang pantat kakaknya sedalam mungkin dan akhirnya....“Oh, kakak!!! Hazif pancut!!!” jerit Hazif dan air maninya menyembur keluar......Creettt..!!..Croott!!!.. Crooottt!!!

    Menggeletik tubuh Dania ketikaHazif menyemburkan berjuta-juta sperma subur ke dalam lubuk betinanya. Dia terkangkang-kangkang dan terkemut-kemut menerima semburan demi semburan benih bunting adik kandungnya sendiri. Mata Dania terbelalak dan mulut Dania ternganga kerana dia juga mengalami kekejangan akibat kenikmatan dipancutkan oleh air mani Hazif yang putih dan pekat, dengan banyak dan deras sekali. Hazif pula menggelepur menanggung kelazatan memancutkan air mani ketika belalai jantannya menyantak jauh ke dalam pantat tembam Dania. Sambil itu Dania memujuk manja supaya adik lelakinya memancut dengan lebih banyak dan deras.

    "Pancut lagi, Hazif..!! Pancutkan lebih banyak lagi dik..! Kakak nak mengandungkan anak adik kakak sendiri..!!" pujuk Dania sambil mencapai ke bawah dan mula mengurut-urut karung telur adiknya supaya lebih banyak air mani Hazif menyembur keluar....

    ReplyDelete
    Replies
    1. dafuq i just read.....?

      Delete
    2. wtf? spammer

      Jemput datang ke website baru saya syokbah.com
      Terima kasih!

      Delete
  6. pelik2 di china... biasa dah :D

    Jemput datang ke website baru saya syokbah.com
    Terima kasih!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ko buta ke tu kat taiwan kn!!!

      Delete
  7. kalau la mayat tu bangun pastu jerit "woi! bising la!"

    ReplyDelete
  8. bodo...mmg lepak nerake lah ko dgn abu jahal...dah mati pon siap dgn pancaragam...

    ReplyDelete
  9. formasi angka 8...... no bertuah

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails