Friday 22 November 2013

Serius Kreatif - Seni Ikan Emas Riusuke Fukahori Yang Mindblowing Part 2 (9 Gambar)


He is back

Lukisan 3D ikan emas Riusuke Fukahori  pernah kami paparkan Oktober tahun lalu. Beliau menghasilkan beberapa lagi lukisan yang menggunakan teknik resin berlapis beliau baru-baru ini. Sangat kreatif dan tekun!




Laporan asal DesignBoom

9 comments:

  1. Replies
    1. Entry lama dia sebelum kena hack...problem

      Delete
  2. 1st...RICERS...

    ReplyDelete
  3. http://bit.ly/17PhuWU

    I was hesitant at first, but decided to give it a try. They don't need any personal details so looks good to me. Why don't you try and MAKE MONEY BY JUST GENERATING TRAFFIC. Easy peasy!

    ReplyDelete
  4. Ayah membuka baju aku dan mencampakkan ke lantai. Ayah baringkan aku di sofa an dia berada di atas aku. Dia memegang tangan aku ke atas dan menjilat tetek ku dengan rakus. Berdesas bunyi ayah menjilat, menghisap serta menggigit putting tetekku yang berwarna merah jambu. Tiba-tiba putting aku mengeras. Ayah tetap mengisap tetek aku tanpa belas kasihan. Sesekali terdengar ayah kata ‘seapnya tina, mmm sedap.. sluup...’ dia teruskan menjilat tetek aku. Ayah kemudiannya memegang tangan ku dengan tangan kirinya dan tangan kanannya meraba cipap aku yang sudah basah. Dia menggentil-gentil biji kelentit aku. Aku tak tahan dan menjerit kesedapan. ‘Ah... ah.. ayah..’ aku terasa batang ayah sudah tegang disebelahku.. keras.. besar. Ayah menanggalkan kainnya. Nampaklah batangnya yang menakutkan. Besar! Aku cuba bangun dan lari, ayah menarik aku dan baringkan aku di sofa semula dengan ganas. Ayah mengangkangkan aku dan menjunus masuk batangnya yang besar itu ke dalam cipap aku. Menjerit aku kesakitan. Aku menampar-nampar ayah tanda sakit. Ayah tidak memperdulikan aku. Dia masuk sedalam-dalamnya batang itu. Ayah menutup mulutku dengan tangannya. Teringat aku majalah yang ada di bilik abang.. aku diam sahaja. Aku biarkan ayah merasa tubuhku. Dia menjolok laju sehingga Nampak darah mengalir keluar dari cipap. Ayah tetap menjolok dan terus menjolok. Ayah merapatkan badannya dengan aku. Dia cium aku dan menghisap tetekku. Merah tetek aku dikerjakan ayah. Ayah sudah tidak tahan. Ayah terasa hendak pancut dan memamncutkan air maninya ke dalam cipap aku. Terasa air maninya yang panas di dalam cipap. Ayah menarik pelahan batangnya keluar. Dia mengeluh kesedapan. Dia baring disebelahku dan menghisap lagi tetek aku sehingga tertidur.
    Tengahari itu kami terjaga dan ayah memberitahu aku supaya diamkan diri jikalau tidak mahu dipukul sehingga lebam seperti dulu. Aku hanya mampu berdiam. Di dalam hati ini aku berasa sangat enak dan merasa apa yang ibuku rasa sepanjang bersama ayah setiap malam. Peristiwa ini tidak berakhir di sini sahaja. Ayah akan mencari aku semasa ketiadaan semua orang. Jika aku di dapur, dia akan menjilat dan menghisap tetek aku sehingga merah. Kemudian menjilat cipap aku dengan rakus. Dia juga menyuruh aku melancapkan batangnya sehingga pancut. Dalam sebulan dia akan menjolok cipap aku sekali. Hari-hari lain dia hanya akan menjilat dan menghisap tetek aku sambil lancap. Sehingga kini dia masih melakukan perkara yang sama. Setiap kali lepas berasmara dengan ayah, aku akan cakap ‘terima kasih ayah. Sayang ayah.’ Selepas menyebut ayat tersebut dia akan menghisap tetek aku lagi. Puas aku. Sampai sini sahaja. Lain masa aku kan menceritakan kisah abang long yang menjilat dan menggosok cipapku semasa aku tidur.

    ReplyDelete
    Replies
    1. jd dkt diri ko bru tau, post bnda bkn2 cam xde akal

      Delete
    2. anon yang memberi komen berupa cerita erotik:


      وَذَرِ الَّذِينَ اتَّخَذُواْ دِينَهُمْ لَعِباً وَلَهْواً وَغَرَّتْهُمُ الْحَيَاةُ الدُّنْيَا وَذَكِّرْ بِهِ أَن تُبْسَلَ نَفْسٌ بِمَا كَسَبَتْ لَيْسَ لَهَا مِن دُونِ اللّهِ وَلِيٌّ وَلاَ شَفِيعٌ وَإِن تَعْدِلْ كُلَّ عَدْلٍ لاَّ يُؤْخَذْ مِنْهَا أُوْلَـئِكَ الَّذِينَ أُبْسِلُواْ بِمَا كَسَبُواْ لَهُمْ شَرَابٌ مِّنْ حَمِيمٍ وَعَذَابٌ أَلِيمٌ بِمَا كَانُواْ يَكْفُرُونَ
      (Surah al-An'am,ayat 70)

      Maksudnya :Dan tinggalkan lah orang-orang yang menjadikan agama mereka sebagai main-main dan senda gurau, dan mereka telah ditipu oleh kehidupan dunia. Peringatkanlah (mereka) dengan Al-Quraan itu agar masing-masing diri tidak dijerumuskan ke dalam neraka, karena perbuatannya sendiri. Tidak akan ada baginya pelindung dan tidak pula pemberi syafa'at selain daripada Allah. Dan jika ia menebus dengan segala macam tebusanpun, niscaya tidak akan diterima itu daripadanya. Mereka itulah orang-orang yang dijerumuskan ke dalam neraka. Bagi mereka (disediakan) minuman dari air yang sedang mendidih dan azab yang pedih disebabkan kekafiran mereka dahulu

      tidaklah salah jika kita berpesan-pesan kepada kebaikan.

      Delete
  5. kpd Anon cerita erotik....
    hg buat ramai orang stim lps baca post hg...
    1 orang stim=1 dosa...
    agak2.. dh brapa org yg dh stim...???

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails