Wednesday 20 November 2013

Serius LOL - #OhMyMalay : Sarikata Paling Tinja


Oh dear...

Oh dear close enough I guess.......




Laporan asal Twitter Chafirdawz

23 comments:

  1. Remaja, Izzat Izzudin Husin dilaporkan hilang Sabtu lalu telah ditemui di Flat Desa Mutiara, Johor Bahru, Johor, selepas tengah malam tadi.

    Pada ketika entri ini ditulis Izzat dan 2 rakan, lelaki dan perempuan sedang dirakamkan kenyataan di Balai Polis Bandar Dato On. Saya bersama wartawan, Zulhazri Abu Bakar berada di luar balai. Tiada media lain bersama kami.

    Maklumat disalurkan kepada kami oleh sumber berkredibiliti.

    Sidang akhbar akan diadakan oleh Ketua Polis Johor.

    ReplyDelete
  2. Johor Bahru, 19 Nov - Sebuah NGO baru telah ditubuhkan bagi menyaman rakyat Malaysia atas tuduhan yang dibuat berkaitan Villa Nabila.

    NGO tersebut, RUSMAH (Rakan Ukhuwah Sejagat Makhluk Halus & Hantu) akan memfailkan saman berikutan mangsa yang dikatakan hilang "disorok makhluk ghaib", telah ditemui menyorokkan diri sendiri di rumah rakan/awek/skandal beliau.

    ReplyDelete
  3. ape kehalnya najis boleh klua. google translate pn xde seteruk tu. adakah typo error? error yg terlebih..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Perlu realistik, jangan terlalu mendesak dan saya buat yang terbaik: Raja

      Kuala Lumpur: Mereka boleh cakap apa saja. Saya hanya mengikut sasaran ditetap majikan (FAM) iaitu skuad kebangsaan perlu layak ke pusingan akhir Piala Asia 2015. Jika gagal, saya sendiri akan letak jawatan.

      Demikian jawapan jurulatih kebangsaan, Datuk K Rajagobal ketika ditanya adakah dia akan tunduk dengan desakan sesetengah pihak yang mahu dia meletak jawatan jika Malaysia gagal mempertahankan kejuaraan Piala Suzuki AFF 2012, 24 November hingga 22 Disember ini.
      Menurut pengendali berusia 56 tahun itu, peminat bola sepak tempatan perlu lebih realistik dan tidak terlalu mendesak, sebaliknya terus memberi sokongan tidak berbelah bagi kepada skuad Harimau Malaya yang masih dalam proses menjadi pasukan mantap di peringkat Asia.

      Jurulatih mana berjaya seperti saya?

      Mereka boleh bandingkan dengan mana-mana jurulatih kebangsaan sebelum ini, siapa yang pernah bawa Malaysia meraih kejuaraan seperti kejayaan kita menamatkan kemarau pingat emas pada Sukan SEA 2009 selepas kali terakhir 1989 serta menjuarai Piala Suzuki AFF 2010 buat kali pertama sejak 1996.

      Takkan apabila tewas 2-0 kepada Vietnam (11 September lalu) yang hanya perlawanan persahabatan dalam tempoh persiapan ke Piala Suzuki AFF 2012, peluang kita dianggap tertutup. Siapa tak nak buat yang terbaik. Saya akan cuba pastikan Malaysia mara sejauh yang boleh untuk mempertahankan kejuaraan, jelas Rajagobal.

      Saingan kelayakan Piala Asia 2015 dijadual bermula 6 Februari tahun depan dengan 20 pasukan akan dibahagi dalam lima kumpulan merangkumi empat pasukan. Dua pasukan teratas selepas mengharungi enam perlawanan timbal balik akan layak ke pusingan akhir di Australia, 4 hingga 26 Januari 2015.
      Dalam pada itu, kem latihan pusat skuad kebangsaan kembali disambung di Wisma FAM, Kelana Jaya, petang semalam sebagai mengisi waktu rehat sementara menunggu saingan suku akhir pertama Piala Malaysia bersambung, 25 September ini

      Delete
  4. Johor Bahru: Polis Johor menafikan dakwaan kehilangan 23 remaja yang dikatakan memasuki sebuah kawasan villa tinggal di Jalan Skudai, dekat sini, hari ini.
    Timbalan Ketua Polis Daerah Johor Bahru Selatan, Superintendan Abdul Samad Salleh, pihaknya hanya menerima satu laporan berhubung kehilangan seorang remaja berusia 16 tahun sejak Sabtu lalu.
    "Laporan itu dibuat ibu mangsa jam 1 pagi tadi dan beliau dimaklumkan rakan anaknya, mangsa didakwa telah memasuki kawasan villa tinggal berkenaan.
    "Bagaimanapun, unit anjing pengesan dan pihak bomba yang melakukan siasatan di kawasan villa itu sejurus menerima laporan, tidak menemui remaja terbabit," katanya.

    ReplyDelete
  5. Peter parker is a spiderman
    peter penjaga parking kereta adalah lelaki labah-labah

    ReplyDelete
  6. we need to pull this shit together!

    ReplyDelete
  7. cite ape nih?? mcm lucah jer,,,

    ReplyDelete
  8. sorong najis tarik najis

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buah zakar dalam kerandut

      Delete
    2. suruh jerit dia menangis..
      suruh handjob dia dia deep throat..

      Delete
    3. pat pat siku lipat...
      kau boleh pergi jahanam!!!

      Delete
  9. suruh anal, engkau anal,

    ReplyDelete
  10. tahikah engkau betapa hebat tahiku?

    ReplyDelete
  11. we need to pull our shirt (not shit) together

    ReplyDelete
  12. Terjemahan betul : anda perlu tarik bisjut anda bersama-sama, nak bisjut?

    ReplyDelete
    Replies
    1. nak pelangkung kepala ko bole???

      Delete
  13. saya kenal pemain saya

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails