Wednesday 20 November 2013

Serius Konsep - Tandas Wellbeing : Tandas Menggalakkan Mat Salleh Mencangkung (5 Gambar)


Cangkung!


Di Asia tandas cankung adalah sesuatu yang biasa kita lihat. Umum juga diketahui posisi mencangkung ketika membuang air besar ialah posisi yang paling bagus dan memudahkan proses menyahtinja. Tetapi di barat mereka masih menggunakan tandas duduk. Mereka enggan menggunakan tandas cangkung kerana ianya kurang selesa. Oleh itu Wellbeing Toilet direka oleh pelajar dari kolej seni Central Saint Martin’s di London direka. Tandas duduk ini masih membenarkan penggunanya duduk dengan selesa terapi dilengkapi tempat meletak kaki. Kaki dinaikkan ke atas tandas bagi menghasilkan posisi yang sama seperti tandas mencangkung. Apa pendapat anda? Konsep yang harus diketengahkan untuk kegunaan di barat ataupu they should just embrace the tandas cangkung used here? 


IN B4 "buat style Malaysia cangkung atas tandas duduk is better" 




Laporan asal Inhabitat
\

16 comments:

  1. Resipi Coconut shake (5 resipi berbeza)
    Bahan-bahannya
    1 gelas air kelapa muda
    3 sudu isi kelapa muda
    1 scoop ais krim
    sedikit air batu

    atau bahan-bahan kaedah kedua
    1 litter air kelapa muda
    1 cawan isi kelapa muda
    1/2 cawan susu pekat atau susu segar (bergantung kepada kehendak anda, lebih banyak lebih berkrim)
    2 tin air 'ice-cream soda'
    ais secukupnye

    atau bahan-bahan kaedah ketiga
    250 ml santan kelapa
    2 scop aiskrim vanila

    atau bahan-bahan kaedah keempat
    250 ml santan kelapa
    2 scop aiskrim vanila
    1/2 cawan susu pekat atau susu segar (bergantung kepada kehendak anda, lebih banyak lebih berkrim)

    atau bahan-bahan kaedah kelima bersama buah nenas
    1/2 cawan santan
    1 cawan jus Nanas (atau boleh guna pisang, epal, durian dll)
    1 cawan susu segar (jika guna susu pekat, x perlu masuk gula lagi)
    5 oz ais krim Vanilla
    beberapa potongan Nanas (atau boleh guna pisang, epal, durian dll)
    2 sudu teh segar kelapa parut
    Gula (terpulang nak letak ataau tidak)

    Cara-cara
    masukkan semua bahan tadi kedalam pengisar, kisarkan semua bahan hingga bahan kelihatan berbuih. kisar hingga hancur. Tuang ke dalam gelas.
    Untuk hiasan, boleh letak satu scoop aiskrim atau serbuk kopi/koko di atas minuman yang siap terhidang

    ReplyDelete
    Replies
    1. oh, lupa pula ramuan yang penting.

      - 500ml air bateri

      Enjoy!

      Delete
    2. Dok mai belog orang promot resepi buat pa. Ingat ni rancangan Chef Wan pa?

      Mak hang belen

      Delete
    3. sggh la..wat semak ja

      Delete
  2. tu bukan cangkung, masih lagi duduk. Duduk bertinggung la.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hang pandai!!!

      Delete
    2. apa beza tinggung n cangkung? mangkaq betul. mak hang belen.

      Delete
    3. bezanya pn tk tau..sup bunyut adabi btol!

      Delete
  3. Sambil aku benamkan batang ke dalam dubur dia… sambil tu jugak aku masukkan jari ke dalam lubang pantat dia… masa nie dia memang stim habis sebab aku dapat rasa air mani dia meleleh kat jari aku… aku rasa malam nie dah 4 kali dia klimaks kot… Aku pun dah nak dekat klimaks tapi aku tahan lagi sebab bontot dia sedap… rugi la bang kalau lepas cepat….
    makin kuat aku menyorong batang aku ke dalam lubang dubur dia makin sedap dia kata… so aku pun hentam la kaw-kaw punya… tetiba aku rasa cam nak klimaks… aku memang dah niat dari awal lagi yang aku akan pancut dalam lubang dubur dia so lepas nie akan tercapai la cita-cita aku tu…
    kini masa untuk aku klimaks pun tiba… aku terus pancut dalam lubang dubur dia… dia yang dari tadi memang dah banyak kali puas tersenyum memandang aku… aku tanya dia lagi sambil kami berpelukkan
    “macamana akak?”
    dia jawab
    “sebenarnya akak nak kau pancut kat dalam cipap akak sebab laki akak dah lama tak pancut dalam”
    aku terus menjawab
    “alaaaa… kan kita boleh buat lagi”
    dan dia memandang aku dengar penuh bernafsu… Hari tu kami buat sex sampai 5 kali… ye la… mana puas buat sekali… lelabih lagi dapat cipap ngan lubang dubur baikkkkk punyaaaaaaa!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. setelah mengeluarkan konek dari lubang dubur baru aku perasan taik lekat di kepala takuk konekkuu

      Delete
    2. insaflah sahabat. kurangkan perbuatan maksiat dan sia2. semoga peringatan mmberi manfaat.

      Delete
    3. kesian ko anon da sngap xde awek bca kisah2 lucah pn jdla..haha

      Delete
  4. eh eh.. awek tu baca harian metro la uols

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails