Wednesday, 10 July 2013

Serius Klasik - Produk Kecantikan Aneh Untuk Waniita Zaman Dahulu (11 Gambar)


Dafuq?

Nampanya sejak zaman tok nenek kita kaum wanita diperdaya dengan produk  yang mendakwa akan membuatkan mereka kelihatan lebih cantik. Yang mengejutkan ialah ada beberapa produk antik di bawah masih lagi wujud. Some things never change is it?




Laporan asal Barnorama

10 comments:

  1. pertama sekali

    ReplyDelete
    Replies
    1. pertama yg guna mcm kat ats tu ke?

      Watch English & Malay Movie Online Streaming @ ZirahNamia's Blog

      Delete
    2. kepada pembaca blogserius, zirahnamia punya blog sumpah hampeh, video kualiti mcm@#$%^&*( baik tak pyh host wei

      Delete
  2. gambar last tu ada org guna lg skang nie

    ReplyDelete
  3. mekap guna bisjut?

    ReplyDelete
  4. hahaha.. anon ada je, tk brani lak nk promot blog sendiri... hahahahhaah bagossss.. semak mate aku tgk makhluk2 yg nk promot blog murahan ala-ala penjual dilorong-logong gelap..

    ReplyDelete
  5. gambar last tu sebab nak dapat lesung pipit?

    ReplyDelete
  6. bukannn,gambar last tu dia nak mutan jadi monyet balik hu hu...kan teori depa dulu manusia asai dari monyet,apakepunyabaqalbinbagdad daaaa.

    ReplyDelete
  7. tempah button badge murah2 ikut badget anda
    https://www.facebook.com/pages/Sonartdesignenterprise/298892250244105

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails