Saturday, 27 July 2013

Serius Seleb - Rupa Pelakon Alamak Toyol Sekarang


Derp

Afiq Izzudin ialah pelakon muda yang melakonkan watak toyol di dalam filem Alamak Toyol. Inilah rupa beliau sekarang. 





14 comments:

  1. "nobody cares..." *spongebob doing the rainbow thing with his hands*

    ReplyDelete
  2. kalo stakat mcm ni xyah post pun xpe kot..

    ReplyDelete
  3. obe kalau nak post tunggu la 5-6 tahun lagi. ni baru lagi kot

    ReplyDelete
  4. budak ni duduk kt taman desa baiduri..

    ReplyDelete
  5. @kisah kau dan aku

    your meme is bad..and you should feel bad :-(

    ReplyDelete
  6. huhu aku baru ja terserempak degn budak ni dia mkn2 denggan fmily dia,, nampak matag dah budak ni suara pun dah beso.. huh

    http://syokperasit.blogspot.com/2013/07/parlimen-sweden-secara-tidak-sengaja.html

    ReplyDelete
  7. @ikanbilis

    ada aku kesah? *yao ming*

    ReplyDelete
  8. ohh..ini la rupanya budak toyol tu..

    ReplyDelete
  9. dia ni tengah membesar jadi tak nampak sangat beza.

    ReplyDelete
  10. gambo obe mase kecik x nk letak?

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails