Saturday, 27 July 2013

Serius Seleb - Rupa Pelakon Alamak Toyol Sekarang


Derp

Afiq Izzudin ialah pelakon muda yang melakonkan watak toyol di dalam filem Alamak Toyol. Inilah rupa beliau sekarang. 





15 comments:

  1. "nobody cares..." *spongebob doing the rainbow thing with his hands*

    ReplyDelete
  2. kalo stakat mcm ni xyah post pun xpe kot..

    ReplyDelete
  3. obe kalau nak post tunggu la 5-6 tahun lagi. ni baru lagi kot

    ReplyDelete
  4. budak ni duduk kt taman desa baiduri..

    ReplyDelete
  5. @kisah kau dan aku

    your meme is bad..and you should feel bad :-(

    ReplyDelete
  6. huhu aku baru ja terserempak degn budak ni dia mkn2 denggan fmily dia,, nampak matag dah budak ni suara pun dah beso.. huh

    http://syokperasit.blogspot.com/2013/07/parlimen-sweden-secara-tidak-sengaja.html

    ReplyDelete
  7. @ikanbilis

    ada aku kesah? *yao ming*

    ReplyDelete
  8. ohh..ini la rupanya budak toyol tu..

    ReplyDelete
  9. dia ni tengah membesar jadi tak nampak sangat beza.

    ReplyDelete
  10. gambo obe mase kecik x nk letak?

    ReplyDelete
  11. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini YUSUF ISMAIL seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar IBU DARNA yg dari singapur tentan AKI RUSLAN SALEH yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dr hasil ritual/ghaib dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus dan menang RM.230.000 Ringgit ,kini saya kembali indon membeli rumah dan kereta walaupun sy Cuma pekerja kilang di selangor malaysia , sy sangat berterimakasih banyak kepada AKI RUSLAN SALEH dan jika anda ingin seperti saya silahkan Telefon AKI RUSLAN SALEH di 0812-43477455 Untuk yg di luar indon telefon di +62812-43477455, Atau KLIK DISINI 2D 3D 4D 5D 6D saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui AKI RUSLAN SALEH saya juga sudah bisa sesukses ini. Jadi kawan2 yg dalam kesusahan jg pernah putus asah, kalau sudah waktunya tuhan pasti kasi jalan asal anda mau berusaha, ini adalah kisah nyata dari seorang TKI, Untuk yg punya mustika bisa juga di kerjakan narik uang karna AKI Ruslan adalah guru spiritual terkenal di indonesia. Untuk yg punya rum terimakasih atas tumpangannya.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails