Tuesday, 16 July 2013

Serius LOL - Air Bekarbonat Paling Islamik?


Hmmmm....

I am somewhat sceptical bro!





Laporan asal Twitter @Orfeuss

18 comments:

  1. salam bro.....

    Agak2 lah bahasa tu...sampai umpamakn AL-QURAN dimakan anai2......

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahah ko x tau cerita sensasi anai2 dan Al Quran la bro......

      Delete
    2. ochie: try ko google sket al-quran kna makan anai2 tu.. Kalo ko baca paper,mst ko x ckp cmni hehehe...

      Delete
    3. sila keluar dari tempurung

      Delete
    4. hahah..gelak sama dia..slowpoke..
      (haha..jahatnya aku bulan posa ni)

      Delete
    5. Kesian dengan ko ochie... lambat sgt pickup.. baru keluar dari tempurung ke apa?

      Delete
    6. kesian giler kat ochi ni..
      haha.. chill ochie..

      Delete
    7. sbb tu klu nk komen wat research dulu...jgn main hentam...kn dh kena hentam haha

      Watch English & Malay Movie Online Streaming @ ZirahNamia's Blog

      Delete
  2. ko ni baca berita ke ni tak bro... air campur "sarang anai2 makan 22 juzuk al-quran" ni produk latest dari usahawan melayu kita. ho ho ho

    ReplyDelete
  3. Contoh apabila agama diniagakan. Al-Quran adalah untuk dibaca dan diamalkan. Bukannya dibacakan pada air oren berkarbonat.

    ReplyDelete
  4. malayssssssssssssssss punnnnn boleeeee punya, cer g

    ReplyDelete
  5. Oi... begaduh je korang ni, eloklah tengok pasal yang buat Kristian Butthurt

    ReplyDelete
  6. muka lebai mintak pelempang dergh.

    ReplyDelete
  7. ochie lu isap candu lenkali usha2 sikit perkembangan semasa org kalo nak bcakap bia ada fakta..isap candu ye?

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails