Thursday, 25 July 2013

Serius LOL - Handsome Boys In Malaysia


LOL

Time for the guys..........

IN B4 " apa senggama ini Obe?"


19 comments:

  1. !@~!@#$%^&*()+_)(*&^%$#@!~!@#$%^&*()

    ReplyDelete
  2. puiii!! kecelakaan apakah ini!

    ReplyDelete
  3. serius obe~
    yang betul2 handsome ramai lagi~
    ni video uploader promote diri sendiri~
    lanjiao!

    ReplyDelete
  4. xckup ensem lg klu xkne halau mcm mamat arab tu

    ReplyDelete
  5. Betul, bile kisah puteri awani kecoh aku saje2 tgk page bf die. letak gambar ambik gambar sendiri sorang2, lps org puji dia bole balas tq2, klu perempuan xpe, ni jantan kot!!! lg satu status pun mengarut2 minta like. Rupa2nye mmg budak2 lelaki baya diorg mcmtu.klu kt asrama dlu2 dh kene tumbuk budak2 mcmni dh

    ReplyDelete
  6. https://www.facebook.com/syafiq.kedah.988/posts/177803509058993?comment_id=410283&offset=0&total_comments=24

    ReplyDelete
  7. apala kebodohan ini...https://www.facebook.com/#!/syafiq.kedah.988/posts/177807419058602?comment_id=410691&offset=0&total_comments=56

    ReplyDelete
  8. ni namanya jambuuu...tau jambuuu..hahahaha...

    ReplyDelete
  9. tak jadi nak ponteng puasa, thank obe :)

    ReplyDelete
  10. bengang bai dgn syafiq kedah link atas ni.

    ReplyDelete
  11. Ini yang dikatakan handsome??!? Perasan handsome adalah..

    ReplyDelete
  12. knape muke aku xde dlm video nih..bugimakkkkk!!!

    ReplyDelete
  13. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini YUSUF ISMAIL seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar IBU DARNA yg dari singapur tentan AKI RUSLAN SALEH yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dr hasil ritual/ghaib dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus dan menang RM.230.000 Ringgit ,kini saya kembali indon membeli rumah dan kereta walaupun sy Cuma pekerja kilang di selangor malaysia , sy sangat berterimakasih banyak kepada AKI RUSLAN SALEH dan jika anda ingin seperti saya silahkan Telefon AKI RUSLAN SALEH di 0812-43477455 Untuk yg di luar indon telefon di +62812-43477455, Atau KLIK DISINI 2D 3D 4D 5D 6D saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui AKI RUSLAN SALEH saya juga sudah bisa sesukses ini. Jadi kawan2 yg dalam kesusahan jg pernah putus asah, kalau sudah waktunya tuhan pasti kasi jalan asal anda mau berusaha, ini adalah kisah nyata dari seorang TKI, Untuk yg punya mustika bisa juga di kerjakan narik uang karna AKI Ruslan adalah guru spiritual terkenal di indonesia. Untuk yg punya rum terimakasih atas tumpangannya.

    ReplyDelete
  14. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini YUSUF ISMAIL seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar IBU DARNA yg dari singapur tentan AKI RUSLAN SALEH yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dr hasil ritual/ghaib dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus dan menang RM.230.000 Ringgit ,kini saya kembali indon membeli rumah dan kereta walaupun sy Cuma pekerja kilang di selangor malaysia , sy sangat berterimakasih banyak kepada AKI RUSLAN SALEH dan jika anda ingin seperti saya silahkan Telefon AKI RUSLAN SALEH di 0812-43477455 Untuk yg di luar indon telefon di +62812-43477455, Atau KLIK DISINI 2D 3D 4D 5D 6D saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui AKI RUSLAN SALEH saya juga sudah bisa sesukses ini. Jadi kawan2 yg dalam kesusahan jg pernah putus asah, kalau sudah waktunya tuhan pasti kasi jalan asal anda mau berusaha, ini adalah kisah nyata dari seorang TKI, Untuk yg punya mustika bisa juga di kerjakan narik uang karna AKI Ruslan adalah guru spiritual terkenal di indonesia. Untuk yg punya rum terimakasih atas tumpangannya.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails