Monday 15 July 2013

Serius Iklan - NILE.COM.MY : Membeli Belah Dari Rumah Mudah!


Mudah Dan Pantas
 


Ramadan tiba lagi dan kami tak tahu anda macamana tapi kami agak keberatan untuk keluar dari rumah ketika berpuasa. Tambah sadis apabila kami menjenguk keluar tingkap hari ini nampaknya jerebu sudah kembali memenuhi ruang udara Kuala Lumpur. Pasti ada cara yang lebih mudah, tidak memenatkan dan paling penting sekali selamat untuk kami membeli belah dari rumah. Better yet boleh membeli belah tanpa perlu kami meninggalkan office dan mengemaskinikan Blogserius. Hey this is a full time job dan kalau anda perasan Blogserius dikemaskini 6 hari seminggu. Kami tada ada kehidupan di luar Blogserius. Oh dear!




Nile.com.my ialah sebuah portal membeli belah atas talian terkini di Malaysia dan dari pengalaman kami portal membeli belah ini sangat convenient untuk mereka yang malas keluar rumah seperti kami. Cari barang yang anda mahukan. Klik mana yang menarik hati dan kemudian check out. Penghantaran dilakukan dalam masa 24 jam untuk kawasan sekitara Kuala Lumpur dan Petaling Jaya. Bayaran pula dibuat selepas barang yang dipesan diterima. I can really dig this.

Benda pertama kami beli ialah beberapa baju untuk waifu kerana jika waifu tidak gembira husband tidak akan gembira. Ini ialah fakta kehidupan. Kami mendapati seleksi baju yang ada di Nile adalah menarik dan paling penting sekali harganya berpatutan. We end up buying 3 dresses. Yang paling lawa ialah baju knitwear ini. Harga hanya RM19.80. Cool right?




Lepas dah beli barang untuk waifu. Time untuk beli barang untuk diri sendiri dan pejabat, Regular readers of Blogserius tahu kami suka quirky stuff untuk kegunaan harian. This past few weeks kami mula melukis balik dan kami memerlukan tempat menyimpan alat tulis. This cute cupcake desktop storage box seems legit


Next on our shopping list ialah sebuah beg. Lately kami banyak outstation dan beg yang kami ada tidak memandai untuk menyimpan pakaian yang dibawa. Jadi beg yang sederhana besar ini caught our eyes. Ada tiga compartment. Very nice. Only RM36 which again a very good bargain.



Waifu inginkan something yang cute. Jadi kami beli penutup mata untuk tidur ini. Penutup mata panda...... kini tidur nyenyak dan bangun pagi tidak akan ada lagi PANDA EYES!



Last but not least kami perlukan organiser untuk seluar juga. Waifu tidak gembira kami suka longgok seluar atas lantai seperti seorang manly man.  Kini kami nampak seperti metrosexual kerana pandai menyangkut baju seperti manusi bertamadun dan bukannya manusia proto homosapiens lagi!



Sila check Nile.com.my sekarang dan membeli belahlah dengan selesa, cepat dan mudah. 

Now please excuse us....... Kami nak cari a few more stuff untuk office kami!

8 comments:

  1. Semakin mudah je... tinggal duit tu lah! ;-)

    Musisi Islam Internasional

    ReplyDelete
    Replies
    1. nice thx 4 the info

      Watch English & Malay Movie Online Streaming @ ZirahNamia's Blog

      Delete
  2. ni da mcm blog hanis jalika dah nih duk promot2 hahahahhaa

    ReplyDelete
  3. dah nama pun serius iklan.. lol

    ReplyDelete
  4. serisu sungguh iklan ni. pesen beautifulnara iklan pun ada

    ReplyDelete
  5. i saw "CLOTING ZONE" at nile.com.my , typo error?atau obe yg buatkan iklan

    ReplyDelete
  6. g-string ada x?

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails