Tuesday, 30 July 2013

Serius - McDonalds Jepun : Fast Food Sebenar


Laju!

Laju gila kerja. Aku ingatkan pekerja McD Malaysia dah laju habis dah compared to KFC dan Burger King, rupa-rupanya McD Jepang lebih superior. Kalau laju macam ini di Malaysia mungkin masalah orang bangang beratur nak beli minion tidak akan berlaku. Yeah right!





19 comments:

  1. Apa yg lajunya? Bising je lebih...

    ReplyDelete
  2. macam same je ng mlysia... ni mesti gara2 minions nie...
    x dpt patung nak compare ng org luar... tu la org kita.... ishhh222...

    ReplyDelete
  3. laju? aku rasa sbb byk pekerja yg bekerja kot.

    ReplyDelete
  4. biase je. obepig ni lembab gemuk sebab tu perkara biase mcm ni die anggap laju.

    ReplyDelete
  5. キャッシャーがきれいだった、彼女の顔は、午前2バンドのメンバーのように見えます
    日本人はゴージャスです!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. kanojo wa kawaii, kedo amari hayai ja nai ne, shigoto de...

      Delete
  6. pergh awek pekerja MC D kat jepang cun siot!padulitidak!

    ReplyDelete
  7. kt Malaysia kalau customer complain mau bergaduh

    ReplyDelete
  8. ada orang check perfomance depa. KPI, KPI hihi

    ReplyDelete
  9. ala ni biasa je....cuba tgk McD india baru laju

    ReplyDelete
  10. Ia adalah juruwang cantik, mukanya, ia kelihatan seperti seorang ahli band 2 pagi
    Jepun adalah cantik! ! translation si Masanori Takahashi30 July 2013 09:44

    キャッシャーがきれいだった、彼女の顔は、午前2バンドのメンバーのように見えます
    日本人はゴージャスです!!

    ReplyDelete
  11. apehal masing masing comel tak macam pekerja mcd malaysia muka berkarat gigi tompok2 hitam..

    ReplyDelete
  12. "masalah orang bangang beratur nak beli minion tidak akan berlaku"

    tak jugak~ budak2 bangang tu dah beratur 3-4 jam sebelum minion tu keluar tepat jam 12 malam~

    benda belum keluar, dorang dah start beratur~

    ReplyDelete
  13. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini YUSUF ISMAIL seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar IBU DARNA yg dari singapur tentan AKI RUSLAN SALEH yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dr hasil ritual/ghaib dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus dan menang RM.230.000 Ringgit ,kini saya kembali indon membeli rumah dan kereta walaupun sy Cuma pekerja kilang di selangor malaysia , sy sangat berterimakasih banyak kepada AKI RUSLAN SALEH dan jika anda ingin seperti saya silahkan Telefon AKI RUSLAN SALEH di 0812-43477455 Untuk yg di luar indon telefon di +62812-43477455, Atau KLIK DISINI 2D 3D 4D 5D 6D saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui AKI RUSLAN SALEH saya juga sudah bisa sesukses ini. Jadi kawan2 yg dalam kesusahan jg pernah putus asah, kalau sudah waktunya tuhan pasti kasi jalan asal anda mau berusaha, ini adalah kisah nyata dari seorang TKI, Untuk yg punya mustika bisa juga di kerjakan narik uang karna AKI Ruslan adalah guru spiritual terkenal di indonesia. Untuk yg punya rum terimakasih atas tumpangannya.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails