Thursday, 4 July 2013

Serius - Apabila Pelanggan Kereta Proton Flip Table


Epic!

Marahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!! Hnghhhhhhhhhhhhhh!

Thanks @stephendoss 


17 comments:

  1. Replies
    1. Citer gempak beli BMW asl beli proton lg...semua tau proton ni tin milo ja...
      Download Majalah, Anime & Movie ZirahNamia's Blog
      Naikkan Trafik Website Anda ZirahNamia eXchange

      Delete
  2. POTONG SAMA CUSTOMER. EH SAMA SERVICES CUSTOMER. EH. LANTAKLAH

    ReplyDelete
  3. sebelum beli kete: janji manis, rebate, smart tag, tinted etc

    lepas beli kete: macam2 alasan (salesman: janji aku dah jual)

    ReplyDelete
    Replies
    1. bro klu nk jual mmg lain. pusat edar dan pusat servis adalah 2 bende yg berbeza so kne faham dekat sini.
      pusat edar adalah tempat jual dan edar kereta. klu ade ape2x masalah kita nk servis hantar dekar pusat servis.

      Delete
  4. kalau dekat KFC, lu suda lama kene terajang macha...

    ReplyDelete
  5. PROTON deserves that. They do treat customer like shit

    ReplyDelete
  6. ahahahah salesman nk lpaskan diri..lpas jual kete wat bodo je...padan muke..tu baru sikit...rasenye kt luar sane bnyk lg complain pasl kete proton

    ReplyDelete
  7. Betul Punya Marah Kau Yeee....

    ReplyDelete
  8. 'If you cant speak proper english, resign..'
    damn...
    this case is not in malaysia...

    ReplyDelete
    Replies
    1. mana kau tau? tu slang manglish tu

      Delete
  9. lol...
    proton M****ra Dama*****
    not in malaysia

    ReplyDelete
  10. Ini bukan soal brand Proton tu sendiri , ini soal individu yang bekerja kat PRoton tu , mamat tu mesti dah kena tindakan dengan dia punya bos . Fikir logik lerr Proton pun nak jaga dia punya reputasi , apa ke bangang dia nak biar orang camni terus berada utk jadi wakil brand Proton . Kat tempat2 lain , brand lain pun ada juga perangai manusia macam ni ... bukan setakat Proton je pun ...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails