Wednesday, 5 March 2014

Trailer Terkini Transformers 4 : Age of Extinction


Gyeah!

Akui sahaja....... anda mungkin benci filem Transformers tetapi you can't help but watch this stupid movie. 

18 comments:

  1. Ini semua dakyah yahudi utk melalaikan org melayu... org melayu mudah lalai dgn hasutan yahudi.. #s

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh Rozana

      Ketika aku bertemu denganmu bersama bisjut & royi
      kau sedang melonjak melompat di dalam taman,
      Mengejar tikus mondok mengerbang-terbang memakan bisjut
      Memandang membelai ungka di tepi kolam
      Tegak tertegun mendengar perkataan 'Nak bisjut?'

      Oh Rozana
      Dapatkanlah BR1M
      Bantuan Bisjut Royi 1 Malaysia

      Oh Rozana
      Kutatap bibirmu pucat tak berwarna.
      Berkusip aku: “Rozana, mari kita beli bisjut & royi"
      Kulangkahkan kakiku terdengar belenggu gemerincing,
      Berkata Rozana: “Lemparkan bisjut & royimu, ia sudah basi"

      Kemana Rozana ‘kan ku membeli bisjut lagi?'
      Kemudian kamu berkata “Diamlah, janganlah ko membisjut lagi"
      Tunggu dan bersabar, bila engkau teringaktan daku,
      aku sudah memilih kekasih lain

      nak bisjut?

      Delete
    2. Tips blogger blogspot untuk menginap di Hotel Murah di Jakarta dan informasi mengenai penginapan dan hotel murah di Jakarta. Judul ini cocok banget buat seseorang yang ingin menginap sewaktu bepergian karena hotel murah di jakarta belum mengerti hotel merupakan hotel murah di jakarta mari simak ulasan ini yang akan menyajikan kumpulan hotel murah di jakarta. bukan hanya hotel murah di jakarta. Kualitas seperti hotel murah di jakarta, apa memang jakarta kurang baik sehingga hotel murah di jakarta sangat luar biasa. Cara dan Tips memilih Hotel Murah Di Jakarta.Jangan hanya murah, tapi perhatikan juga hotel murah di jakarta tersebut untuk menunjang semua kegiatan Anda di Hotel Murah di Jakarta - Kami siap memberikan informasi bagaimana cara mendapatkan penginapan dan hotel murah di jakarta lengkap 2014

      Delete
    3. சினிமா போது காண்பிக்க?

      Delete
    4. .........

      .......

      .........

      nampak bunga tak?

      Delete





































































































































































































































































































































































































































































































































































































































  2. Hashshhdgxhhdhdhjxhhadnehdhdjfdhdhshdggfsraag










    ReplyDelete
  3. Oh Rozana

    Ketika aku bertemu denganmu bersama bisjut & royi
    kau sedang melonjak melompat di dalam taman,
    Mengejar tikus mondok mengerbang-terbang memakan bisjut
    Memandang membelai ungka di tepi kolam
    Tegak tertegun mendengar perkataan 'Nak bisjut?'

    Oh Rozana
    Dapatkanlah BR1M
    Bantuan Bisjut Royi 1 Malaysia

    Oh Rozana
    Kutatap bibirmu pucat tak berwarna.
    Berkusip aku: “Rozana, mari kita beli bisjut & royi"
    Kulangkahkan kakiku terdengar belenggu gemerincing,
    Berkata Rozana: “Lemparkan bisjut & royimu, ia sudah basi"

    Kemana Rozana ‘kan ku membeli bisjut lagi?'
    Kemudian kamu berkata “Diamlah, janganlah ko membisjut lagi"
    Tunggu dan bersabar, bila engkau teringaktan daku,
    aku sudah memilih kekasih lain

    nak bisjut?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bisjut royi bangla tak sedap

      Delete
  4. anda pengguna smartphone?
    mahukan internet sepanjang masa?
    promosi utk mereka yg mahukan penjimatan prabayar!!
    klik baca!

    http://curium-cr.com/my-6269750

    ReplyDelete
  5. dah takde heroin asal.. hmmm.. x best, tak nampak pusat kat perut..

    ReplyDelete
  6. ok..cepat2 la keluar wayang...sebab macam bes je...

    Kereta Sewa Serdang

    ReplyDelete
  7. leps tengok trailer elemen "amerika adalah yg terbaik" memang pndi MB inception orang haha2 mesti rmi fall that trick....

    ReplyDelete
  8. Weh 'nk bisjut'...
    Ko keje F41...
    Aku tau siapa ko...

    ReplyDelete
  9. Macam best je jer citer ni

    Johor ba.bi johor ba.bi all fans JDT like a bitch

    ReplyDelete
  10. takde adegan berayun2 mcm transformer 2 masa heroin berlari2 di padang pasir,..,..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails