Monday, 17 March 2014

Serius WTF - Pertandingan Ratu Cantik Unta Di Dubai


Unta Seksi

Di negara Timur Tengah perntandingan ratu cantik adalah diharamkan kerana tidak mematuhi hukum ugama tempatan. So what do you do to fill in the bordome? Buat pertandingan Unta tercantik dengan hadiah wang serta kenderaan 4WD untuk tuan punya unta. Tahukah anda harga unta ratu cantik boleh mencecah USD 3 Juta (RM 9.84  Juta) seekora manakala hadiah yang ditawarkan kalau menang adalah jauh lebih rendah dari harag unta itu sendiri? Inilah benda yang menarik tentang Timur Tengah. Logik tidak boleh diguna pakai!


10 comments:

  1. ni takdak pulak orang nak comment first ? -_-

    ReplyDelete
  2. Oh Rozana

    sengaja aku tulis terakhir sebuah sajak penuh tangis

    sajak patah hati khusus untuk bisjut & royi

    agar kau tahu, supaya kau mengerti

    kalau aku sedang memakan bisjut

    gundah gulana bisjut & royi



    sudah aku bilang,

    dari kemarin aku tunggu untuk membeli bisjut

    satu bisjut

    dua bisjut…

    tiga bisjut…

    tiada bisjut

    nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut?

    ReplyDelete
    Replies
    1. mat nor marzuki10 April 2014 14:04

      dh xde sp nk peduli kau nye lawak babi kedozok ni

      get a life

      Delete
  3. Biasa je kot. Kat sini, ada pertanndingan ayam serama, teknikalnya, bertanding kecantikan haiwan jugak. Tapi tkder la sampai juta.

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. mat nor marzuki10 April 2014 14:06

      sekorang butuh mak hang


      seekora seekora

      seekoraaa

      Delete
  5. ceh pakcik ni. sempat mengorat. padahal kuota dah penuh

    ReplyDelete
  6. د نڬارا تيمور تڠه ڤرنتنديڠن راتو چنتيق اداله دحرامكن كران تيدق مماتوهي حكوم أڬام تمڤتن.

    ReplyDelete
  7. http://Youthweeklypay.com/?invite=27940

    ReplyDelete
  8. mat nor marzuki10 April 2014 14:03

    kalao ad pertndign negeri terkotor dan terlajak ramai HIV

    tahu dah siapa menang


    klantan

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails