Wednesday, 12 March 2014

Serius LOL - Kami Risau Dengan Bomoh DOREMI Yang Bakal Ke Datang KLIA Esok


Fuuuuuuu

Ada possibilities wei! Bahaya bomoh-bomoh ni!



20 comments:

  1. bukan ke dia da 'diwartakan' haram? kenapa mai lg?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha.. hat ni kene tnya ustaz azhar idrus dlm segmen tnya soalan tu la..

      Delete
  2. Bakal Ke Datang KLIA?Bakal Ke Datang KLIA?Bakal Ke Datang KLIA?Bakal Ke Datang KLIA?Bakal Ke Datang KLIA?Bakal Ke Datang KLIA?Bakal Ke Datang KLIA?Bakal Ke Datang KLIA?Bakal Ke Datang KLIA?

    ReplyDelete
  3. kat mana nak downlod gambar bogel yingluck shinawatra??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pi tengok la mak ko bogel.. sama je..

      Delete
  4. Dimanakah terletaknya kekuatan bomoh ..
    di bubunyakah atau di teropong nya kah...???
    ditikarnyakah atau di kelapanya kah...???
    hahahaha

    Kehebatan boMoh terletak pada huruf M nya. Kalau kita tukarkan huruf M menjadi huruf D, maka jadilah boDoh....!

    kita peroleh kemenangan yang pertama....hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

      Delete
    2. Tersedak aku minum wei! Haha! Serius lawak!

      Delete
  5. Do RE mi Fa hahahh.. nice post om, keep update

    ReplyDelete
  6. om atok kau


    ni sebenar upacara memalukan diri sendiri n umat Islam



    org yg pecaya bomoh mmg bodoh!!!!!



    ReplyDelete
  7. ni bomoh suakk! HAHA! suak oh suak.

    ReplyDelete
  8. ni semua macai la ni. macai 'U'. percaya sangat benda² kolot mcm ni

    ReplyDelete
  9. buluh runcing sattuuu


    http://www.mypapan.blogspot.com/
    http://www.mypapan.blogspot.com/
    http://www.mypapan.blogspot.com/
    http://www.mypapan.blogspot.com/
    http://www.mypapan.blogspot.com/

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails