Wednesday, 12 March 2014

Serius FAIL - Laporan Kehilangan MH370 Paling Gagal Setakat Ini


FAILLLLLLLLLLLL

Go back and Google please! Kemaluan besar untuk Times of India

 



Sumber @RaungSingosari


28 comments:

  1. Oh Rozana
    Hembusan angin malam menelusup kedalam bisjut & royi
    Membawa bisjut & royi yang sudah basi
    Ingin ku sampaikan perasaan ini,
    Perihnya perut kerana menjamah bisjut.

    Begitu lelah hati ini,..
    Namun begitu sulit pula untuk ku tidak memakan bisjut & royi
    Dan setiap kali kucoba untuk memakan
    Setiap itu pula bangla muncul lalu berkata 'nak bisjut?'

    Oh Rozana
    Kenapa aku suka memakan bisjut
    Kau datang membantuku membeli bisjut & royi
    Menjadikan rindu ini semakin membara
    Membawaku dalam jiwa yang inginkan bisjut & royi

    Nak bisjut?

    ReplyDelete
  2. Kepala Bapak Kau!!

    ReplyDelete
  3. NI BRUNEI DAH NI

    ReplyDelete
  4. tersangatnya bangang , lack of knowledge , what a shame ,

    ReplyDelete
  5. barangkali kapal terbang tu terslh pgi kuala lumpur yg ini.....

    ReplyDelete
  6. Keling bodoh..

    ReplyDelete
  7. sejak bile kl bertukar tempat? huhuuhh....kalau dah kedudukan kl pon diorg salah, dah terang2 berita yg disampaikan pon sure x betol...hahahah

    ReplyDelete
  8. Memangla sgt misteri. Kl pun gagal ditentukan lokasinya, inikan pula kapal terbang hilang.

    ReplyDelete
  9. kat manalah si Kashif Khusro tu pergi sebenarnya ...

    ReplyDelete
  10. kalau saya nak gelak boleh kah..maaf tak berniat nak menyinggung hati sesiapa tapi memang kelakar..memang kalau sya disuruh tunjuk peta india kat mane sesuatu bandar tu sya pun tak tahu..tapi mereka ni pemberita..they should do their homework..ops sori pendapat santai saya sahaja..bukan nak tunjuk pandai..maaf sekali lagi..Doa untuk MH370


    Sedang Hangat Diperkatakan

    ReplyDelete
  11. kerajaan telah berjaya mengalih tumpuan minda rakyatnya dari segala kesulitan dakyah politik,,,..berjaya mngekalkan kekuatan politik dan meneruskn kesinambungan keuntungan daripada kuasa.fikir2knla wahai umat...kihkihkih..persatuan anon tak ada telefon(PANTAT)

    ReplyDelete
  12. Keling biasa lah!

    ReplyDelete
  13. Artikelnya memang sungguh2 luar biasa, pantes blog ini PR3

    ReplyDelete
  14. do your homework first before telling everyone bout it SHITHEADS....

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye, tls kat sini mmg dorg dgr pulak kan. *tgn di dada, mata ke atas*

      Delete
  15. Sebenarnya is blogserius ni takde la best sgt. cuma section komen die yg klakar macam haram jadah. terutamanya orang cerdik kepala bana

    ReplyDelete
    Replies
    1. betol.. kau memang k-pop

      Delete
  16. 吉隆坡代替文莱 (see translation) http://readthisstory.net/my-6338014

    ReplyDelete
  17. 也许印度卫星不是那么准确

    ReplyDelete
  18. cukup baik dia buat liputan, dari rakyat malaysia sendiri dok main chat kat sini

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails