Monday, 3 March 2014

Terowong Melarikan Diri Rahsia Paling Epik Milik Raja Dadah Chapo Guzman (12 Gambar)


Nice!

Chapo Guzman ialah Maharaja Narkotik Mexico. Beliau ditangkap sabtu lalu selepas beberapa kali berjaya melarikan diri dari pihak berkuasa. Kali terakhir beliau melarikan diri, beliau menyelinap keluar melalui terowong rahsia yang diletakkan di bawah tab mandi di tandas rumah beliau. Sangat epik kerana terowong rahsia ini membolehkan beliau melarikan diri melalui longkang. Genius!




Laporan asal Baltimore Sun

17 comments:

  1. Replies
    1. ye genius. Tapi one shot je lah...kali ni rumah tu, tempat tu tak boleh pakai dah.

      Delete
    2. Babilah korang semua ni aku nak bace koomen pon susah!
      Pundek taik kucing la ...
      Bangsat Betul


      Ishhh Sial laaa


      Bugggiiimaaa!

      Mak ko taik.

      Delete
    3. Incik Najib, dengarkan kisah cinta saya ini :

      Oh Rozana,
      mencintaimu tiap detik yg kau lalui untuk membisjut
      hingga tiba bisjut & royi
      mencintai ketika kau tetap membeli bisjut & royi
      ketika kau tetap menyebut 'Nak bisjut'
      ko memilih jejaka bangla
      demi cinta bisjut itu sendiri
      dan membiarkannya bisjut basi melewati tempoh masa

      saat yg kau memakan bisjut tak merasa yg sama
      saat yg kau membeli royi kau teringatkan daku
      dan meninggalkanmu sendiri bersama bisjut & royi
      tanpa bisjut, tak kau membeli royi
      tanpa royi, tak kau membeli bisjut
      tanpaku, ko memilih jejaka bangla

      Nak bisjut?

      Delete
    4. Anonymous3 March 2014 15:50

      ko pehal??

      Delete
    5. ko lupa ckg anjing

      Delete
  2. 1st!!!!!!!!!!!!




























































































































































































































































































































































































































































































































































    korg loser!!!!!

    ReplyDelete
  3. a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a

    ReplyDelete
  4. Oh Rozana,
    mencintaimu tiap detik yg kau lalui untuk membisjut
    hingga tiba bisjut & royi
    mencintai ketika kau tetap membeli bisjut & royi
    ketika kau tetap menyebut 'Nak bisjut'
    ko memilih jejaka bangla
    demi cinta bisjut itu sendiri
    dan membiarkannya bisjut basi melewati tempoh masa

    saat yg kau memakan bisjut tak merasa yg sama
    saat yg kau membeli royi kau teringatkan daku
    dan meninggalkanmu sendiri bersama bisjut & royi
    tanpa bisjut, tak kau membeli royi
    tanpa royi, tak kau membeli bisjut
    tanpaku, ko memilih jejaka bangla

    Nak bisjut?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh Rozana,
      mencintaimu tiap detik yg kau lalui untuk membisjut
      hingga tiba bisjut & royi
      mencintai ketika kau tetap membeli bisjut & royi
      ketika kau tetap menyebut 'Nak bisjut'
      ko memilih jejaka bangla
      demi cinta bisjut itu sendiri
      dan membiarkannya bisjut basi melewati tempoh masa

      saat yg kau memakan bisjut tak merasa yg sama
      saat yg kau membeli royi kau teringatkan daku
      dan meninggalkanmu sendiri bersama bisjut & royi
      tanpa bisjut, tak kau membeli royi
      tanpa royi, tak kau membeli bisjut
      tanpaku, ko memilih jejaka bangla..... orang cerdik yang bodoh..mak ko hitam....

      Delete
    2. a
      a
      a
      a
      a
      a
      a
      a
      a
      a
      a
      a
      a
      a
      a
      a
      a
      a
      a
      a
      a
      a
      a
      a
      a
      a
      a
      a
      a
      a
      a
      a
      a
      a
      a
      a
      a a
      a
      a a
      a
      a
      a
      a





      a

      Delete
  5. tibalah

    kita

    dipenghujung persimpangan
    dipenghujung jalan cinta kita berdua

    terpaksa ku relakan
    tak daya ku menghalang
    kerna ku tahu cinta mu bukan lagi milikku

    ReplyDelete
  6. Es así de nosotros Fin de la intersección Fin del camino nos encanta Tuve relakan no me obligues a prevenir DUREN sé que tu amor no es el mío ya

    ReplyDelete
  7. produk recon samsung murah! bukan clone tapi ori! klik pada link! pilih pilih!


    http://curium-cr.com/my-6257408

    ReplyDelete






































































































































































































































































































  8. Taik la korang

    ReplyDelete



























































































  9. .



























    .













































    .



















































    .



























































    .













































    .

















































































































    .

































    .






































































































































    ko tu yg taik






















































































































    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails