Monday, 31 March 2014

Serius Cool - Hotel Royal Mansour Marrakesh : Kemewahan Seperti Putera Afrika Utara (20 Gambar)


Al Swag

Hotel Royal Mansour yang terletak di Marrakesh Maghribi ialah sebuah hotel mewah berstatus 5 bintang. Ianya kelihatan seperti sebuah istana putera Afrika Utara. Hiasan dalamnnya sangat terperinci dan harga penginapan bermula dari Dirham Morocco 18 000 (RM 7199) semalam. Kalau ada duit lebih anda boleh menginap di suit 3 bilik degan harga Dirham Morcco 110 000 (RM 44 000). Tak cukup dengan itu anda juga boleh berehat di dalam spa yang kelihatan seperti haram gundik Sultan.  SWAG




Sumber Royal Marrakesh

16 comments:

  1. tenang fikiran kalau tinggal sini..!!!
    -abd-

    ReplyDelete
    Replies
    1. uttk makluman, persatuan kite akn mnganjurkn lawatan smbl blajar kt hotel ni. sila dptkn borang lawatan kt blakang umah aku. - bendaharu persatuan anon tak ada telefon (PANTAT)

      Delete
  2. Oh Rozana

    di pagi, di malam, di kilang bisjut

    engkau semacam rasa

    takut

    untuk memakan bisjut & royi

    jadi diam, untuk menunggu bangla



    menghantar bisjut & royi

    melerai perasaan jadi gerutu



    di darat, di laut, di kilang royi

    engkau seperti rasa

    mau makan bisjut & royi

    tersua mimpi, menjadi ventilasi kilang bisjut

    lesu bisu detik pada bangla yang berlari


    Oh Rozana

    lapisan, lipatan, cinta yang suri

    bayangi seketul bisjut menempel di dahimu



    di sampiran, di isi, di bisjut & royi

    yang tumpah tiada

    berbunyi

    hanya bangla berpeluh berkata

    nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut?

    ReplyDelete
    Replies
    1. babi la bangla ni! dah takde lawak lain ke kimakk?

      Delete
    2. bangsat la bangla..gi kat negara asal kau kelantan tu la weii semak kat negera orang buat ape!!

      Delete
  3. hahah... takde losyen... shampoo pun bole... kantoi amoi ni.... http://bit.ly/1e2Fdke

    ReplyDelete
  4. membazir amalan syaiton nirojim

    ReplyDelete
    Replies
    1. btul 2. tgk runtuhan rmh nabi MUHAMMAD (blh google). PEMIMPIN TERAGUNG seantero dunia masa kegemilangan islam,(dh tentu la sampai bila-bila ) klu nk dibandingkn sgt sederhana. bkn nk tnjuk alim bro... tp mmg membazir n bermewah-mewah amalan setan yg direjam.

      Delete
  5. hrmmm mewah mewah

    ReplyDelete
  6. hotel nyonya mansur..ke rosmah mansur.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails