Tuesday, 11 March 2014

Serius LOL - Konsert Metal Yang Paling Metal Tahap Arwah!


POWER!

Ini konsert metal paling hardcore showmanship penyanyi utamanya pernah kami lihat. Seram!




Laporan asal ZachReep

25 comments:

  1. Oh Rozana
    mengapa cinta membuatku mencintaimu,ketika pada saat yang sama kau mencintai lelaki lain?

    Ketika telah membuka hati, aku pun harus bersiap untuk kehilangan lagi.
    Apakah setelah cinta memang harus selalu ada air mata dan luka hati?

    Kalau begitu, bagaimana jika kita bicarakan satu hal saja.
    Cinta.
    Tanpa ada yang lain setelahnya.
    Kita lihat ke mana arahnya bermuara.

    Marilah kita berbicara mengenai 1 perkara, iaitu bisjut.

    Nak bisjut?

    ReplyDelete
  2. Ini pas ni...ni sume salah nik aziz

    ReplyDelete
    Replies
    1. ni indon la bangang

      Delete
  3. bila izrail datang menjelmaa.. pocong pun turut, menyanyi konsert

    ReplyDelete
    Replies
    1. nyanyi berdiri tegak ajer....takde headbanging @ terjun kat penonton...

      Delete
  4. 2nd
    hahaha...cam haram jadah

    ReplyDelete
  5. https://www.youtube.com/watch?v=p_5QDP8TsNU

    nie video dia

    ReplyDelete
    Replies
    1. org indo rupanya haha2 nama band pun Inalillah

      Delete
    2. patutnya inikalilah band!!

      Delete
  6. jom join GA pertama saya :)

    http://amirkhalis.blogspot.com/2014/03/ga-pertama-oleh-amir-khalis.html

    mana tahu obe nak join hahaha :D

    ReplyDelete
  7. awek tu baekkk...

    ReplyDelete
  8. Hai... zai nak jemput masuk giveaway kalau ade mase & x keberatan..
    Giveaway Double Stemcell by Call me Zai!

    ReplyDelete
  9. ahahahahadoi......showmanship yang melangkaui paradigma normal manusia. patut band ni kena tambah seorang keyboardist wanita, dress up suster ngesot sambil mengesot2 ala lintah sambil main keyboard.barula hail satan. hahahahwkwkwkwkwkwkwk...hidup sinetron!

    ReplyDelete
  10. ade flower girl???

    ReplyDelete
  11. suster ngesot menemani hantu tanah kusir lakonan maria ozawa. fapfapfap

    ReplyDelete
  12. GILER R..NI BARU BLACK METAL ABADI!!!

    ReplyDelete
  13. sultan Al Pocong Ibni AlMarhum Binwor Al Supundekontol KE 7

    ReplyDelete
  14. ape motif semue ini

    ReplyDelete
  15. Ini sebenarnya salah satu cara band2 indon mengenang jasa WR Spuratman, pencipta lagu kebnagsaan mereka Indonesia Raya...buat konsert kat makam http://sekitarwaroengseni.blogspot.com/2013/11/surabaya-membara-untukmu-wr-supratman.html

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails