Friday, 9 August 2013

Serius Fakta - Fakta Kekayaan Orang Arab


Nice!

Siapakah terkaya? Apakah yang termahal? Apakah yang terbesar? Fakta mengenai negara-negara Arab di bawah


Laporan asal Istizada

18 comments:

  1. Kalau Pak Arab jual minyak kat US jadi billionaire, nape Malaysia jual minyak tak jadi kaya?

    ReplyDelete
    Replies
    1. pengertian haram rasuah malaysia kurang paham kot..

      Delete
    2. kalau nak dibandingkan kuantiti minyak malaysia dan saudi arabia, negara kita umpama satu skru dalam speaker boom box saudi arabia.

      Delete
    3. analoginya macam.. Saiz telaga minyak dorang sebesar Malaysia, saiz telaga minyak kita sebesar Singapura. Dorang laaaaaaagi banyak minyak

      Delete
    4. Arab Saudi punya revenue bukan dari minyak je(tp minyk je dh 10juta tong sehari)
      satu lg revenue besar Arab Saudi ialah pelancong agama,iaitu HAJI & UMRAH
      berjuta2 orang buat HAJI & UMRAHh setiap thn

      Delete
  2. Fuck the Al Saud family, then own the Fox news network but it is the most bigoted, Islamophobic tv network in the United States.

    ReplyDelete
  3. cukup laa satu skru utk malaysia ni kalau camtu..arab saudi tu besar mane pulak..do the math bro

    ReplyDelete
    Replies
    1. ko la yg patut do the math,bangang
      populasi Arab Saudi 27juta org je,mlysia ada 28juta org

      padahal minyk diornag 15x lagi byk dari kita

      Delete
  4. kat KSA jalan sikit dah jumpa oil rig.. bersepah mcm org bela lembu kalu kt Malaysia... sendiri pikir la mcm tu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. sebab kt Arab Saudi,minyk keluar bawah padang pasir,so kos murah nk extract minyak
      kt malaysia,xde minyak bawah tanah,kat laut je

      so pikir sendiri la kenapa kos extract minyka kita ,3x lagi mahal

      Delete
  5. tapi kenapa tak nk tolong palestin dan seangkatan dgn nya?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ad la dye tolong palestine..da derma 17 million dolar..
      tgk kt wikipedia...

      Delete
    2. poey ni main tulis je. research malas.

      Delete
  6. http://Youthweeklypay.com/?invite=39575

    ReplyDelete
  7. http://tasks4job.com/?refer=57421

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails