Tuesday, 20 August 2013

Serius LOL - #OhMyMalay : Camne Nak Tolong Kalau Tak Paham?


Confuse

Apakah cuba disampaikan disini? Worse than Google Translate sia!





Laporan asal Zulfo123

20 comments:

  1. lolz inilah ayat rakyat malaysia yg nakkan sekolah jenis kebangssaan, laungkan malaysia msian tapi bhs melayu failed.

    ReplyDelete
  2. Mungkin merujuk kepada rapper 'Chamillionaire'.

    ReplyDelete
  3. ini satu penghinaan bahasa melayu!

    ReplyDelete
  4. pantai kamloon kepala batas kot?

    ReplyDelete
  5. itu u punya bini punya gampar ka?

    ReplyDelete
  6. Filipino punye B.M ade yg lg bagus dari mamat ni...malu la jd warganegara Malaysia

    ReplyDelete
  7. http://arena-motosikal.blogspot.com/

    RIP BM

    ReplyDelete
  8. most chinese cant say "R" properly.. I strongly believe he meant "Cameron"

    ReplyDelete
    Replies
    1. cant say but can write loh!!

      Delete
    2. kan ni na~ speak olso wrong, u think they can spell ah ? sure failure ma!

      Delete
  9. maksudnya: bini aku dah dibawa lari oleh mr tan tu, mr tan tu dia dulu duk di bayan lepas..pastu mengikut maklumat skrang... tetiba mr tan tu berada dia Cameron. aku rasa dia ade dengan sindikit pelacuran dengan cina di sana..harap dpat tolong semoga hati aku tenang..tu je... bijak dak aku nie...lepas nie leh aku kerja penterjemah utk bangla, cina dan lain2yg bermasalah..hehehehe.. by: aLoxs jitra

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails