Monday, 3 June 2013

Serius Indo - Kesesakan Penumpang Menaiki Keretapi Di Indonesia (12 Gambar)


Sadis

Pernah terfikir mengapa pekerja asing Indonesia suka menaiki KTM Komuter? Ini adalah kerana walaupun bagi orang Malaysia KTM Komuter sucks, bagi orang Indonesia ianya masih JAUH lebih baik dari apa yang ada di Jakarta. Marilah kita bersyukur. Terima kasih Dato Seri Najib




Laporan asal Yahoo

35 comments:

  1. indon first!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Would you like bisjut with that?

      Delete
    2. ade datang malaysia buat pasal..sampai merompak ..rompak je xpe,ni ade yg rogol ngn bunuh..

      Delete
    3. Gue udah 1st.. malingsia shut up..

      Delete
    4. indognesialan

      Delete
    5. indosundal

      Delete
    6. Akhirnya aku mengerti mengapa orang indonesia iri dan jeles sama Malaysia??? karena Malaysia, negaranya lebih maju dari Indonesia

      Delete
  2. Like a boss!!

    #last picture

    ReplyDelete
  3. watapak !!

    ReplyDelete
    Replies
    1. setapak la!

      Delete
    2. setapak,
      dua tapak,
      mai dekat,
      aku rembat!

      Delete
    3. hambat la dol!

      Delete
  4. facemask akak tu cantik laaa..ade smile lg...mesti xtahan bau ketiak laa tuh..

    ReplyDelete
  5. indon memey berani..

    ReplyDelete
    Replies
    1. memey apa? memey suhaiza yg bini norman tu ke?

      Delete
  6. Kadang kadang kesian jugak aku tengon Indong ni. Punya la ramai orang...tapi management fail. Ramai ramai macam ni, kalau diaorang pandai boleh jadi power macam China. Tapi penyudahnya hantar kat sini jugak.
    Eh, apasal la aku pegi fikir, komen tajuk ni.
    Ko punya pembaca bukan cerdik sangat pun. Tak caya baca komen kat sini.
    Menyesal guna otak tadi.
    Haish.

    ReplyDelete
    Replies
    1. power macam india? lol
      india ker..china ker..kalau dah terlalu ramai. same jer. cuba tengok sarawak. kekeke

      Delete
  7. Serius obe.go fuck yourself

    ReplyDelete
  8. nak buat macam mana, rakyatnya "asyik kuat main" mana tak cecah 350 juta orang, berbanding Malaysia baru 28 Juta.

    ReplyDelete
  9. 350 jutaaa? Wow! Awesome! kehebatannya tiada bandingan!

    ReplyDelete
    Replies
    1. negaranya luas aja, sebab tu rakyatnya ramai..o

      Delete
  10. obe macai indon

    ReplyDelete
  11. Replies
    1. gue amat berbangga skali ama negara gue..

      Delete
    2. tahniah. anda memang indon sejati

      Delete
    3. gue indon pokoknya harus ditebang ..

      Delete
  12. itulah kebejatan ekonomi indon...maju??? WTF**K??

    ReplyDelete
  13. indon maju dibawah pimpinan anwar ibrahim..inikalilah!

    ReplyDelete
  14. ketiak indon baru kari

    ReplyDelete
  15. aku kecewa dgn hidup aku. aku nak jadi pelacur, aku nk bls dendam!!!!!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. kau dah kenapa babi tenuk...tenuk azali spesis tenuk..tenuk..tenuk..tenuk..tenuk..tenuk..tenuk..tenuk..tenuk..tenuk..tenuk..tenuk..tenuk..tenuk..tenuk..tenuk..tenuk..tenuk..tenuk..tenuk..tenuk..tenuk..tenuk..tenuk..

      Delete
    2. mcm mne ko leh wt font tu trkeluar ek? ce ajar skit.

      Delete
  16. dH MCM NEGARA iNDIA.. teruknye... mmg x kn lh ak ke negara mu indonesia..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails