Friday 7 June 2013

Serius - Perubahan Wanita Dari Gemuk Menjadi Kurus Selepas Bercerai (11 Gambar)


Revenge!

Taryn Wright (31) tidak gembira dengan perkahwinan beliau. Beliau mendakwa sejak berkahwin beliau menjadi semakin gemuk kerana masalah dengan suami beliau. Sebelum berkahwin beliau memakai baju bersaiz 12 tetapi selepas berkahwin ia meningkat kepada saiz 20. Setahun selepas bercerai beliau berjaya mengurangkan berat badan sebanyak 45 kilogram dan kini memakai baju bersaiz 6 . Syabas!



Laporan asal DailyMail

15 comments:

  1. dah bercerai baru nak melaram.. uhuhu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. bese la tu. nak bagi suami menyesal. Hehe btw, boleh ke blog saya untuk info-info kekal cantik dan slim-melim.

      >>> Kurus & sihat Semula Jadi!<<<

      Delete
  2. standard perempuan..dah kawen mcm dah tak ambik kisah.

    ReplyDelete
  3. (off topic bukan psl minah saleh ni...)
    masa kawin..tak kisah penampilan. Dah berlaki. Terjamin masa depan! Selekeh pun tak per.
    Lepas cerai....tip top. Masa utk pembalasan. Budgetnya laki menyesal nanti. Konon.

    ReplyDelete
  4. lpas kawin msti x jaga daa....ahahaha reality ni..

    ReplyDelete
  5. pompuan x kesah pun laki gemokk pas kawin... ni la beza pompuan ngan laki.. ngade.

    ReplyDelete
  6. nursya tu dah kawin lah..
    muka dia sebijik mcm fazura..

    kan kan kan..

    selamat berbahagia dengan suami..


    ReplyDelete
  7. kalau yg gemuk lepas cerai cmne lak??

    ReplyDelete
  8. Salam Kawan-kawan,

    Saya tidak percaya kegemukan adalah kurniaan Tuhan.

    Ketekadan saya membuktikan kegemukan tu bukan halangan saya untuk mencapai berat badan idaman saya.

    Untuk diet yang sihat dan berkesan, saya mengalu-alukan LIKE anda di FB Fan Page saya di seemyweight.com. Saksikan cara tersendiri saya untuk mendapat badan yang langsing.

    Sekian, terima kasih.


    Yang benar,
    Stephanie
    Penasihat Berat Badan
    Kepong, Selangor

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails