Monday 3 June 2013

Serius Konsep - Migaloo : Kapal Selam Merangkap Kapal Layar Moden (10 Gambar)


Interesting

Kapal layar mewah ialah antara kenderaan mewah yang harus dimiliki oleh golongan Jutawan. Kapal layar terbesar dunia Azzam, sekarang dimiliki kerabat diraja UAE dan ianya kini juga merupakan kapal layar termahal dunia pada harga RM 1.9 Billion. Bagaimana hendak menunjukkan kemewahan anda dan mengalahkan Azzam? Jawapannya mungkin Migaloo, sebuah konsep kapal selam yang juga boleh berfungsi sebagai sebuah kapal layar. Ianya rekaan  Christian Gumpold dan Christopher Gloning. Menurut dua peraka ini Migaloo memberi keunikan kepada pemilik disamping memastikan privasi ketika berlayar. Jika anda mahu melarikan diri dari paparazi Migaloo akan menyelam dan anda boleh berlayar ke destinasi pilihan tanpda diekori sesiapa. Cool.




Laporan asal Tuvie

10 comments:

  1. Replies
    1. "Tak elok makan McD. Ia menggemokkan" , Ujar Halim sambil makan Nasi Lemak Sotong dengan telur dadar. Disulami Milo ais tabur cicah royi dan bisjut

      Delete
    2. kepala hotak kau

      Delete
    3. kepala hotak kau kat lutut haha

      Delete
  2. peh.. ini melampauuu

    ReplyDelete
  3. lawa ikan paus tu

    ReplyDelete
  4. ketiak kau baru kari

    ReplyDelete
  5. kalau soh bapak aku beli satu cantik gak ni..mahal x? agak2 razak baginda nk berapa % ek? kali ni xnk pakai awek mongolia lg..nti kene c4 plak..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails