Monday, 17 June 2013

Serius Cool - Lomography Konstruktor : Kamera 35MM Pasang Sendiri (18 Gambar)


Super Super Hipster

Pernah suatu ketika dahulu ramai hipster yang membeli kamera Lomography kerana kononnya kamera digital terlalu mainstream. Kini kamera Lomo juga boleh dikatakan sudah mianstream. Jadi bagaimanakah seorang HIPSTER sebenar dapat meneruskan hobi Lomografi mereka sekiranya ia kini sudah mainstream? Lomo menghasilkan Konstruktor, kamera filem 35mm pertama dunia yang perlu dipasang sendiri oleh pemilik sebelum boleh digunakan. Ia dilengkapi lensa 50mm f/10. Setiap Lomography Konstruktor dijual pada harga USD 35 (RM110 ) sebuah. Apabila membeli kamera ini, anda akan mendapat sebuah kotak yang dipenuhi dengan komponen-komponen lengkap untuk menghasilkan sebuah kamera dan pelekat bewarna bagi memudahkan kostumasi. 




Laporan asal Lomography

7 comments:

  1. sendiri pasang tetap aku bagi orang pasang jugak

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha baik beli yg dh siap

      Free Download Majalah, TV Series, Anime & Watch Anime & Movie Online @ ZirahNamia's Blog

      Delete
  2. hipster...oo hipster..rajinnye hipster nk pasang sesatu camni

    ReplyDelete
  3. macam nak pasang tamiya je

    ReplyDelete
  4. Masa aku kecik-kecik dulu (70an) dah ada kamera mainan harga RM1.00. pasang film terus klik. Gambar ok gak. Tak yah pasang-pasang. Kodak pun dulu pun ada jual kamera pakai buang..... :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails