Sunday, 24 February 2013

Serius VS - Bungkusan Makanan VS Kandungan Makanan Sebenar : Ilusi Keji


Jahat gila!

Ini adalah cara membungkus makanan yang dijual cara genius tetapi keji




Laporan asal Sankaku

37 comments:

  1. kejiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

    ReplyDelete
    Replies
    1. free air asia-> http://ow.ly/h9VZM

      Delete
    2. apa ko merepek ni SETAN????

      Delete
    3. akaun RHB... jom daftar percuma... modal RM10, http://www.myr10.com/?id=honeymoney

      Delete
  2. Replies
    1. Ko la yang babi.... Suka2 hati panggil orang babi.

      Delete
    2. kau la kimak anon 09:28

      Delete
    3. Anon babi perasan 1st mmg babi

      Delete
    4. korang sume babi

      Delete
    5. MAK BAPAK KORANG SEMUA BABI LAGI LAGI ORANG UTARA SEMUA BABI,KL POWER.

      Delete
    6. Cian aku tgk ampa semua ni tiap2 ari mencarut cuba la sekali sekala jaga percakapan nak masuk neraka sangat ke......

      Delete
    7. ORG KL MCM HANJENG

      Delete
  3. Syahira Tetek Besa24 February 2013 09:28

    hmmm.... i loike...

    ReplyDelete
  4. bapak kedekut! itu jer yg dibagi

    ReplyDelete
  5. korang sume babi

    ReplyDelete
  6. kena akui ni cara cina berniaga sejak turun temurun. *flyaway

    ReplyDelete
  7. mohon anon jangan komen nk mengata pasal kelantan lagi..
    we love kelantan & tok guru

    peace yooo !!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mohon kepala bapak ko. Kelantan babi!

      Delete
    2. mak hang butuh babi..anjin..puki masam...pantat lobos...

      Delete
    3. ASTAGFIRULLAHALAZIM kalo mencarut laju je macam org xde pegangan agama

      Delete
    4. sory lah saya tak mencarut
      tapi saya tak suka kelantan
      serba serbi pengotor dll
      harap maklum

      Delete
    5. bab pengotor ak sokong...dlu mse blajar..da sorg budak klate..g berok..tandas tidak d flush..ya allah hai..bau satu bilik..

      Delete
  8. choy... kosong... hahaha
    tipah tertipu sngt...

    ReplyDelete
  9. Biasanya dijual untuk digunakan membuat hamper Raya Cina. Opis aku selalu kena. Oleh kerana hamper raya Cina diberi percuma kepada kita. Maka kita yg menerima tak leh compliant. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. *complaint lah babi.

      Delete
    2. hamper babi ko..

      Delete
  10. Hmm cina, biasa la tu, suka makan riba

    ReplyDelete
  11. semua anjing. pasal bulat bulat taik kambing ni nak maki maki. otak letak dekat lobang bontot.

    ReplyDelete
  12. cina dengan kelantan sama je babi

    ReplyDelete
  13. sesungguhnya mati itu benar dan akan datang dengan tiba-tiba..

    ReplyDelete
  14. merepek merapuh.

    ReplyDelete
  15. aik bungkus dengan polisterin saja entri baru saya Segmen Blogwalking oleh Eraz Fadli

    ReplyDelete
  16. kat sini jgn sesekali petik nama budak2 KL k.. KL power dan berpengaruh.. jgn la levelkan kami sama seperti kamu semua..

    ReplyDelete
  17. ni semua salah nik aziz

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails